PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:M'n beeld deed het niet, dus ik heb het met wat flitsen moeten doen, maar speelt PSV geen 3-4-3/3-5-2, Generaal?
Er wordt gespeeld met Kromkamp, Alcides en Mendez in de basis. Die laatste is er nu gelukkig af met rood, maar met zulke helden in het veld werkt geen enkel systeem.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jammer. Had liever gehad dat Kromkamp en Mendez volgende week weer mee hadden kunnen doen.

Ik zag Wouters vandaag even voor de camera verschijnen. My God, wat is die man oud geworden. Heeft hij overigens ooit aangegeven of het door z'n periode als trainer bij Ajax is dat hij geen ambitie meer heeft om hoofdtrainer te zijn?
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Aissati speelt lekker slecht.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Is er ook nog slecht nieuws? Nee? Mooi. :ajaxscarf.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Is het niet een keertje afgelopen?

Verrassend vind ik het wel, hoor. Ik was woensdag niet zo onder de indruk van Heerenveen.
generaal

Bericht door generaal »

Ik hoop dat Pellegrini daadwerkelijk trainer van PSV wordt. Kan ie Bottinelli ff ophalen in de winterstop en Wouters koffie laten halen.
Toppie

Bericht door Toppie »

Afgelopen :onfire.gif:

Jaaaaaaaaa Morgen hopelijk weer bovenaan :ajaxtalk.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

generaal schreef:Ik hoop dat Pellegrini daadwerkelijk trainer van PSV wordt. Kan ie Bottinelli ff ophalen in de winterstop en Wouters koffie laten halen.
En welke reden heb je om te denken dat Pellegrini gecharmeerd is van Bottinelli?

Daarnaast is de afgelopen jaren wel gebleken dat het bij PSV niet zo is dat een trainer zijn stempel op het volledige aankoopbeleid kan drukken. Terecht, maar iedere nieuwe trainer zal dus wel in gesprek moeten gaan met de rest van de TS.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Mooi. Wouters gaat verder waar hij gebleven was.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Peter schreef:Is het niet een keertje afgelopen?

Verrassend vind ik het wel, hoor. Ik was woensdag niet zo onder de indruk van Heerenveen.
Een team speelt zo goed als de tegenstander het toelaat :ajaxsmiley.gif:

Prima zaak hoor deze uitslag. :biggrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Hoe speelde Alves?
Toppie

Bericht door Toppie »

Thomas schreef:Hoe speelde Alves?
Doelpuntloos :ajaxsmiley.gif:
Jesse

Bericht door Jesse »

Ajax had toch aanzienlijk minder moeite met dit Heereveen. Beste man: Beerens.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Niet opvallend. Op het laatst kwam hij er wat door. Eén op één is ie niet te houden.
Jesse

Bericht door Jesse »

Ongeinspireerd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jesse schreef:Ajax had toch aanzienlijk minder moeite met dit Heereveen. Beste man: Beerens.
Dat blijft een mooi boefje. Vorig seizoen speelde hij voor NEC ook al goed tegen PSV.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:
generaal schreef:Ik hoop dat Pellegrini daadwerkelijk trainer van PSV wordt. Kan ie Bottinelli ff ophalen in de winterstop en Wouters koffie laten halen.
En welke reden heb je om te denken dat Pellegrini gecharmeerd is van Bottinelli?

Daarnaast is de afgelopen jaren wel gebleken dat het bij PSV niet zo is dat een trainer zijn stempel op het volledige aankoopbeleid kan drukken. Terecht, maar iedere nieuwe trainer zal dus wel in gesprek moeten gaan met de rest van de TS.
Villarreal was afgelopen seizoen al geïnteresseerd in Bottinelli.

Pellegrini is niet zo maar een trainer, maar kán eisen stellen. Hij heeft wel ff een betere status dan dikke Koeman had toen hij naar PSV kwam.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Villarreal heeft in zoveel spelers interesse. En de meeste van die spelers wilden vast wel komen. Dat betekent dus dat jongens als Bottinelli of te duur waren voor Villarreal (en dus ook voor PSV) of niet eerste keus waren (Godin kwam bijvoorbeeld wel).
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Hij kan het wel eisen, maar als er geen geld is dan houdt het op. En aangezien Farfan per jaar minder gaat presteren zou ik niet weten waar PSV het geld momenteel vandaan zou moeten halen.

Misschien kunnen ze een van hun creatieve middenvelders verkopen. :hypocrite.gif:
Hoeladans

Bericht door Hoeladans »

100% verdiende overwinning voor Heerenveen.

Alves was niet echt gevaarlijk vandaag(kreeg 1 hele grote kans) maar was wel aanspeelbaar.Zeer balvast ook.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:Hij kan het wel eisen, maar als er geen geld is dan houdt het op. En aangezien Farfan per jaar minder gaat presteren zou ik niet weten waar PSV het geld momenteel vandaan zou moeten halen.

Misschien kunnen ze een van hun creatieve middenvelders verkopen. :hypocrite.gif:
Méndez aan Ajax verkopen lijkt me wel wat :hypocrite.gif: .
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik neem aan dat Koster wel ziet dat Mendez een overschatte Seedorf-wannabe is. Dat Koeman hem voor de 'balans' wilde gebruiken, zegt eigenlijk al genoeg over Koeman.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Ik neem aan dat Koster wel ziet dat Mendez een overschatte Seedorf-wannabe is. Dat Koeman hem voor de 'balans' wilde gebruiken, zegt eigenlijk al genoeg over Koeman.
Misschien is AZ zo stom om hem over te nemen ter vervanging van Martens. Voor een spotprijs van 1 miljoen euro. De enige die ik (helaas) niet zie vertrekken voor het aflopen van z'n contract is Kromkamp. Die zal vast wel een miljoen verdienen bij PSV en geen club neemt dat salaris over.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Maar mocht Pellegrinni komen, dan weet je in ieder geval dat Kromkamp niet meer opgesteld wordt.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Maar mocht Pellegrinni komen, dan weet je in ieder geval dat Kromkamp niet meer opgesteld wordt.
Pure winst dan. Misschien wil Fernandes ook wel op huurbasis naar Eindhoven komen in de winterstop :hypocrite.gif: .
Gesloten