Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Klopp heeft speciaal de diëtiste van BM aangetrokken, voeding in de topsport is zeer belangrijk voetbal is er IMO laat mee.
YNWA
Duh.InnerHarbour schreef:Klopp heeft speciaal de diëtiste van BM aangetrokken, voeding in de topsport is zeer belangrijk voetbal is er IMO laat mee.
Als je het dieet van de gemiddelde voetballer vergelijkt met wat Epke Zonderland of een Sven Kramer dag in dag uit, week in week uit op zijn bord zet en met name ook wat Sven en Epke laten staan dan zit het 'dieet' van veel voetballers op een echt lachwekkend niveau.
Spastje Fabregas komt ff invliegen: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=284294
- InnerHarbour
Tweede helft op LFC TV zitten kijken. Was sowieso een onvriendelijke wedstrijd en Conte borduurt voort op het Italiaanse elftal, veel mensen achter de bal. Ik ben geen fan van Italiaanse trainers.
YNWA
En twee Chelsea spelers ook nog flink protesteren tegen die rode kaart. 
Een Aziatische pipo op de tribune in een Chelsea shirtje begrijpt er ook helemaal niets van.

Een Aziatische pipo op de tribune in een Chelsea shirtje begrijpt er ook helemaal niets van.

- InnerHarbour
Sissy heeft inmiddels zijn excuus aangeboden, tja het is 16 september voor je het weet.
YNWA
Bij Ajax waren ze er niet zo lang geleden ook mee bezig, maar dat programma zal nu stopgezet zijn, neem ik aan.Cruijff schreef:Duh.InnerHarbour schreef:Klopp heeft speciaal de diëtiste van BM aangetrokken, voeding in de topsport is zeer belangrijk voetbal is er IMO laat mee.
Als je het dieet van de gemiddelde voetballer vergelijkt met wat Epke Zonderland of een Sven Kramer dag in dag uit, week in week uit op zijn bord zet en met name ook wat Sven en Epke laten staan dan zit het 'dieet' van veel voetballers op een echt lachwekkend niveau.
In het buitenland lopen ze een jaar of twintig voor. Op bijna elk gebied.
En dan is de voetbalwereld nog oerconservatief...
Nee, dat programma is bij Ajax niet stopgezet.Yopi schreef:Bij Ajax waren ze er niet zo lang geleden ook mee bezig, maar dat programma zal nu stopgezet zijn, neem ik aan.Cruijff schreef: Als je het dieet van de gemiddelde voetballer vergelijkt met wat Epke Zonderland of een Sven Kramer dag in dag uit, week in week uit op zijn bord zet en met name ook wat Sven en Epke laten staan dan zit het 'dieet' van veel voetballers op een echt lachwekkend niveau.
In het buitenland lopen ze een jaar of twintig voor. Op bijna elk gebied.
Wel zijn de budgetten iets verminderd en vond ik sowieso al dat het nog een stuk beter kan.
In het buitenland lopen ze op bijna elk gebied twintig jaar voor?

Ik weet niet het niet hoor. Ajax doet zaken met Herbalife. Ik vind dat maar een schimmige bedrijf.
En dan met name de piramide achtige prive-verkoop. Over de supplementen en andere zooi van hun kan ik geen oordeel vellen.
En dan met name de piramide achtige prive-verkoop. Over de supplementen en andere zooi van hun kan ik geen oordeel vellen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
In elk geval waren ze ermee bezig. In het verleden zaten dure aankopen aan de pizza, met alle gevolgen van dien.
Ik las dat Pep bij MC de spelers een pizzaverbod heeft opgelegd.
Een club kan niet alles controleren. Veel hangt af van de instelling, de persoonlijkheid, de fysieke aanleg en de omgeving van de speler. Hoe vaak zou VDV verteld zijn dat hij op zijn gewicht moet letten? En bij individuele sporters zie je vaak ook een gebrek aan discipline. Van den Hoogenband zou een paar medailles meer gewonnen hebben als hij niet zo graag naar feestjes was gegaan.
Ik las dat Pep bij MC de spelers een pizzaverbod heeft opgelegd.

Een club kan niet alles controleren. Veel hangt af van de instelling, de persoonlijkheid, de fysieke aanleg en de omgeving van de speler. Hoe vaak zou VDV verteld zijn dat hij op zijn gewicht moet letten? En bij individuele sporters zie je vaak ook een gebrek aan discipline. Van den Hoogenband zou een paar medailles meer gewonnen hebben als hij niet zo graag naar feestjes was gegaan.
En de gemiddelde werknemer zou ook een betere functie kunnen krijgen als ze minder zouden borrelen en misschien een extra studie zouden oppakken. Maar je moet het ook willen..Yopi schreef:In elk geval waren ze ermee bezig. In het verleden zaten dure aankopen aan de pizza, met alle gevolgen van dien.
Ik las dat Pep bij MC de spelers een pizzaverbod heeft opgelegd.![]()
IK GELOOF!!!!!!
Een gemiddelde werknemer, ja. Die is geen topsporter, verdient geen vermogen en wordt niet door de halve wereld bewonderd. Die moet zijn plezier halen uit andere dingen.
Vind ik onvergelijkbaar. Een topsportcarrière duurt bovendien maar kort.
Vind ik onvergelijkbaar. Een topsportcarrière duurt bovendien maar kort.
Maar als Pieter er zelf tevreden mee is? Of een VDV? Het is dan toch aan een club om er iets mee te doen?
Als VDV te dik is stel je hem toch niet op? Ook al is zijn vervanger minder goed. Of je geeft iemand een boete.
Als VDV te dik is stel je hem toch niet op? Ook al is zijn vervanger minder goed. Of je geeft iemand een boete.
IK GELOOF!!!!!!
Zo werkt het niet in de praktijk. Een speler vertegenwoordigt kapitaal.
Daarbij, een speler met een goede manager kan járen uitdrijven. Zie Mido.
Daarbij, een speler met een goede manager kan járen uitdrijven. Zie Mido.
- InnerHarbour
Mmmmmmm, niks erbij op linksbacks daar wordt ik niet vrolijk van met weer een seizoen Moreno. Flanagan en Smith weg, er zit niet veel achter en eigenlijk is alleen Clyne een goede fullback. Verdedigend is Moreno klote. Hopelijk is Gomez snel fit.
YNWA
Gelul.Yopi schreef:Hoe vaak zou VDV verteld zijn dat hij op zijn gewicht moet letten? En bij individuele sporters zie je vaak ook een gebrek aan discipline. Van den Hoogenband zou een paar medailles meer gewonnen hebben als hij niet zo graag naar feestjes was gegaan.
WK medailles zou hij wellicht gepakt kunnen hebben want die ontbreken nog in zijn carrière maar meer dan de drie gouden Olympische medailles die Pietertje gepakt heeft lijkt schier onmogelijk.
Hij won twee OS op rij het koningsnummer hè, in een periode dat de concurrentie op de 100 meter vrije slag niet mals was. En Australische topfavoriet in Sydney op de 200 m even klop geven, niemand had überhaupt gedacht dat dat kon.
- InnerHarbour
Fuck, fuck, fuck, 3 verdedigers geblesseerd en nu dit, when it rains it poors.

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Mmmmmmm, jammer ik had hem er als back-up graag bijgehouden maar hij wil elke week spelen.
YNWA
Lukaku voor 77 miljoen naar Chelsea... wat een geld voor zo een matige spits.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Everton heeft 2 jaar geleden 35 mil betaald voor hem aan...... Chelsea. Progba die gratis weg mocht bij United komt terug voor 92 mil pond. En ik maar denken dat er alleen gekken aan het roer bij LFC zaten. 

YNWA
- Jinne
- Site Admin
Witwaspraktijken. En dan nog vreemd opkijken in Nederland over de transfersom van Milik.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ach Chelsea heeft daar een handje van. Hebben ze Matic niet voor drie keer zoveel teruggekocht van Benfica? Zit wel wat in dat witwassen....
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het voordeel is wel dat de topclubs een shitload aan geld uitgeven aan toch wel redelijk matige spelers. Als je het niveau van je jeugdopleiding hier in NL weet op te schroeven, dan kan je een goede sprint maken. Dat zie je ook in Duitsland.
Zolang ze in Engeland honderden miljoenen neertikken voor Lukaku, Benteke, Sterling, Milner en dat soort kornuiten, dan weet je dat ze het geld rondpompen. Hopelijk profiteer je dan fors mee als ze aankloppen voor een Bazoer ofzo.
Zolang ze in Engeland honderden miljoenen neertikken voor Lukaku, Benteke, Sterling, Milner en dat soort kornuiten, dan weet je dat ze het geld rondpompen. Hopelijk profiteer je dan fors mee als ze aankloppen voor een Bazoer ofzo.