Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Wel weer een knap staaltje scouten van PSV om uit die enorme berg Rotterdamse bagger het enige talentje te vissen...
Grootste talent bij Feyenoord is m.i toch echt van Haaren hoor... Ik ben nog niet onder de indruk van Castaignos.
- Daily Blind
Van Haaren kan er niks van. Zeer beperkte voetballer.WP_LeGeNd schreef:Grootste talent bij Feyenoord is m.i toch echt van Haaren hoor... Ik ben nog niet onder de indruk van Castaignos.
Ze staan 16e.
Dit is toch die jongen die bij ieder doelpunt het Feyenoord-logo kust?Peter schreef:Geïnteresseerd PSV gaat 'zaak-Castaignos' bij KNVB aanhangig maken
Zaterdag, 20 november 2010 om 10:39
Luc Castaignos dreigt Feyenoord te verlaten. Het talent van de Rotterdammers staat in de belangstelling van PSV, zo meldt RTV Rijnmond zaterdagmorgen. Feyenoord lichtte vrijdag de optie om zijn contract met een jaar te verlengen, maar het kamp Castaignos én PSV wil die actie wellicht ongedaan maken.
Feyenoord maakte bekend de optie in het contract van de jonge spits te hebben gelicht waardoor hij tot de zomer van 2013 aan de club verbonden is. Castaignos en zijn zaakwaarnemer Arie Treffers vinden het 'slordig' dat dit zonder enig overleg is gedaan en gaan daarom maandag met technisch directeur Leo Beenhakker om de tafel.
Internationale regelgeving bepaalt namelijk dat spelers tot achttien jaar geen contract van langer dan drie jaar, en dat is inclusief opties, mogen tekenen. Volgens de regionale omroep gaat PSV de zaak bij de KNVB aanhangig maken
VZ
-
- AT Toto winner 15/16
Laat Psv het maar doen hoor, hoe meer kapot fnoord gaat hoe beter. Fer, Wijnaldum en Vlaar willen ook al niet bijtekenen. 

Is inmiddels als ontkracht door Treffers.
Treffers staat toch bekend als de kinderlokker op de Herdgang?generaal schreef:Is inmiddels als ontkracht door Treffers.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Feyenoord vanaf vandaag officieel in de degradatie zone 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Klopt, geen fris heerschap.wimpey schreef:Treffers staat toch bekend als de kinderlokker op de Herdgang?generaal schreef:Is inmiddels als ontkracht door Treffers.
VoetbalprimeurCastaignos wil 'nog jaren' bij Feyenoord blijven
Luc Castaignos denkt niet aan een vertrek uit Rotterdam, zo stellen zaakwaarnemer Arie Treffers en Leo Beenhakker, technisch directeur van Feyenoord. De club en spits willen nog jaren met elkaar verder.
Treffers ging met Feyenoord in gesprek over de contractverlenging van de achttienjarige aanvaller. "Het was een heel positief gesprek", zegt Treffers, die vrijdag nog liet weten zijn twijfels te hebben over de rechtsgeldigheid van het contract van Castaignos. Feyenoord had al een optie gelicht, op de achtergrond sluimerde interesse van PSV. "Dat is verkeerd geïnterpreteerd", aldus Treffers.
Naast de zaakwaarnemer is ook Beenhakker positief over het aanblijven van de jeugdinternational. "De speler en Feyenoord hebben kenbaar gemaakt dat we nog jaren met elkaar willen doorgaan. In de komende maand zullen we dat verder uitwerken."
De jongeling maakte vorig seizoen zijn debuut in de Eredivisie. In totaal kwam hij toen tot drie optredens in de competitie, dit seizoen staat de teller al op vijftien competitieduels. In totaal kwam de Rotterdammer tot vier treffers voor Feyenoord. Bij de huidige nummer zestien van de Eredivisie moet Castaignos de gestopte Roy Makaay doen vergeten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- martijn401
tja'Van Beukering op proef bij Feyenoord'
Uitgegeven: 24 november 2010 09:34
Laatst gewijzigd: 24 november 2010 09:34
AMSTERDAM – Feyenoord gunt de clubloze Jhonny van Beukering de kans om een contract af te dwingen bij de club. De speler onderging dinsdag een fitheidstest bij de Rotterdammers, die naarstig op zoek zijn naar een extra spits.
Dit meldt Voetbal International.
De 27-jarige aanvaller is transfervrij, sinds NEC afgelopen zomer besloot zijn contract niet te verlengen.
In september sloot de oud-speler van onder meer De Graafschap en FC Zwolle zich op amateurbasis aan bij Go Ahead Eagles, maar nog geen maand later leverde hij zijn contract al weer in.
Later was de clubloze Velpenaar op proef bij AGOVV, SC Cambuur en Swansea City, maar daar wist hij geen contract af te dwingen.
Been
Feyenoord-trainer Mario Been kent Van Beukering nog uit zijn als coach in NIjmegen.
De Rotterdamse oefenmeester verwijderde het jeugdproduct van Vitesse destijds uit de selectie, omdat hij meer dan zeven kilo overgewicht zou hebben.
© NUsport
Lol... ik zou het ook wel wat voor Ajax vinden... zo naast Mido in de spits...
Dit had ik niet zien aankomen...
Dit had ik niet zien aankomen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ajax en Feyenoord zijn vergelijkbaar niveau. 4e en 16e. 

Het was een grapje Peter...Peter schreef:Precies. Ajax en Feyenoord zijn vergelijkbaar niveau. 3e en 16e.

En als je zo naar het spel van Ajax kijkt de laatste tijd zegt de stand en het daar aan gekoppelde niveau niet zo veel, maar dat terzijde.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind dat we hier nog wel eens doorslaan. Ja, het is volkomen ruk, maar we zijn in onze eigen mickey mouse league nog altijd 4e ofzo. En het gekke is dat we nog altijd uitzicht hebben op de titel ook.
- Daily Blind
4dePeter schreef:Precies. Ajax en Feyenoord zijn vergelijkbaar niveau. 3e en 16e.
Dat met die Van Beukering is een grap. Toch?
Vorige week hadden ze een Zweed uit de 2e divisie van dat land op proef. En dat was geen grap.
Vorige week hadden ze een Zweed uit de 2e divisie van dat land op proef. En dat was geen grap.
Op het Vitesseforum:
Van Beukering: "Ik kan een bal vasthouden."
"Een gehaktbal ja."

Van Beukering: "Ik kan een bal vasthouden."
"Een gehaktbal ja."

Laatst gewijzigd door Wouter op zo nov 28, 2010 1:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het blijft lachen met Mario. Dit is dus diezelfde speler die hij in Nijmegen uit de selectie heeft gezet. En die moet 'm nu komen redden?
Die jongen heeft al maanden niet gespeeld en die Zweedse spits zit ook gewoon zonder club. Hoe zou dat nu toch komen? Omdat het zulke geweldenaars zijn?
Die jongen heeft al maanden niet gespeeld en die Zweedse spits zit ook gewoon zonder club. Hoe zou dat nu toch komen? Omdat het zulke geweldenaars zijn?
Nil volentibus arduum
Bij NEC zei Been altijd dat Beukie de beste spits van Nederland was... die snapte ik toen ook al niet zo...
Nah... ik zeg het verkeerd... ik snapte dat helemaal niet... :)
Nah... ik zeg het verkeerd... ik snapte dat helemaal niet... :)
Het zegt ook wel iets over het niveau van feyenoord, dat Jhonnie blijkbaar een versterking is.
I think I lost my fucking headache
Op niveau.. :)...Vlaar: 'We missen een type-Van Beukering'
Ron Vlaar snapt wel dat Feyenoord Jhon van Beukering heeft uitgenodigd voor een proefperiode. De aanvoerder van de Rotterdammers ziet de spits als iemand die de vacante positie van breekijzer kan vervullen.
Van Beukering heeft enkele magere jaren achter de rug in zijn carrière. Na zijn vertrek bij NEC, waar hij samenwerkte met huidig Feyenoord-coach Mario Been, mislukte de aanvalsleider bij De Graafschap en Go Ahead Eagles. Een overstap naar Feyenoord zou dan ook als een verrassing komen.
Toch denkt Vlaar dat Van Beukering wel degelijk zijn waarde kan hebben voor de ploeg. "In Groningen misten we iemand die in de slotfase een rol als breekijzer kon invullen. Toen de trainer mij naar voren stuurde, was het niet geheel onlogisch. Het geeft echter wel de tekortkoming van onze selectie weer", vertelt de captain in het Algemeen Dagblad.
De Oranje-international merkt dat Van Beukering ondanks de magere jaren die hij achter de rug heeft nog steeds goed kan voetballen. "Je ziet dat Van Beukering op niveau heeft gespeeld. Of hij zich kan profileren moet blijken. Het is het proberen waard en Jhon pakt de kans met beide handen aan."
Ook blikte Vlaar nog even vooruit op het competitieduel met het in topvorm stekende ADO Den Haag van aankomende zondag. "Angst voor een tegenstander leeft niet bij ons. Wij gaan voor de winst. Het woord 'moeten' is gevaarlijk, maar het is de realiteit."
Ik heb ook op niveau gespeeld. Op een bijzonder laag niveau... 

-
- AT Toto winner 15/16
Oh, Oh, Den Haag
Versla fnoord vandaag.
Versla fnoord vandaag.