John Heitinga en Marcel Keizer de ex-trainers

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Hoe lang gaat Heitinga het volhouden als hoofdtrainer?

Hij dient zijn contract uit
0
Geen stemmen
Hij maakt het seizoen 2025-2026 af
5
16%
Hij vertrekt in de periode van 1 februari - 1 juli 2026
2
6%
Hij vertrekt in de periode van 1 december - 1 februari 2026
11
34%
Hij vertrekt in oktober of november 2025
14
44%
Hij vertrekt in augustus of september 2025
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 32

Yopii

Re: John Heitinga en Marcel Keizer de nieuwe trainers

Bericht door Yopii »

Bert schreef: di okt 28, 2025 1:05 pm Heeft iemand al iets van Cees vernomen? Ik hoop dat hij niet al te zeer teleurgesteld is.
Vast wel. Wie niet? :confused.gif:

Het kan haast niet anders of oudere jongeren haken op een gegeven moment af omdat de maat vol is.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Yopii schreef: di okt 28, 2025 1:24 pm
Bert schreef: di okt 28, 2025 1:05 pm Heeft iemand al iets van Cees vernomen? Ik hoop dat hij niet al te zeer teleurgesteld is.

Het kan haast niet anders of oudere jongeren haken op een gegeven moment af omdat de maat vol is.
Flauw hoor, alleen maar omdat zijn voorspelling niet uitkomt en die o.a. van mij alleen maar meer kansrijk: Hij vertrekt in de periode van 1 december - 1 februari 2026

En ook Cees heeft de opstanding/ommekeer onder de bezielende leiding van Wijndal gezien.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
LucaS

Bericht door LucaS »

Denk je? Mwa, geloof ik niet
I think I lost my fucking headache
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

LucaS schreef:

Ik ben opgegroeid in de jaren 80 en werd Ajax fan omdat we altijd aanvallend, initiatiefrijk en met veel eigen jeugd speelden. Feyenoord was van het harde werken en psv was de koopclub. Tegenwoordig zijn we niet meer onderscheidend. Feyenoord, PSV en ook AZ hebben minstens even goede jeugd en spelen nog aanvallender dan wij.
En dat geldt eveneens voor Europa. Vroeger was Engeland kick and rush, Duitsland van het lopen en Italië en Spanje meer van het harde voetbal en het counteren. Het is alleen ons mooie shirt nog en de magische naam Ajax die over zijn van alles wat we ooit waren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yopii

Bericht door Yopii »

En de intriges, Trab. Die zijn er nog. :smallgrin.gif:
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Yopii schreef:En de intriges, Trab. Die zijn er nog. :smallgrin.gif:
Haha. Ja die komen altijd naar boven in mindere tijden. Mijn enige hoop is dat de jeugdopleiding weer van nivo wordt. Dat is altijd onze reddingsboei geweest. Want ondanks de veranderde voetbalwereld stonden we 6 jaar geleden nog maar praktisch in de finale van de CL.

Arthur

Bericht door Arthur »

Het blijft eeuwig zonde dat Jonk niet is gebleven.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

LucaS schreef:

Deze oudere jongere zal AL-TIJD Ajacied blijven, wat een kolerezooi ze er ook van maken. Ben net terug van 10 dagen uit de overzeese gebieden voor werkaangelegenheden en heb daardoor de laatste 3 wedstrijden helaas niet gezien. Wel genoeg online meegekregen. En Bert, ik moet zeggen, volgens mij lag de voorspelling tot en met de rust van Twente - Ajax op koers, totdat ineens 10 minuten gekkigheid de boel doorkruiste.

Ben ik teleurgesteld? Hevig. Want alleen de samenvattingen deden al pijn aan de ogen. Ik geloof er weinig van dat we nu een ommekeer krijgen, al is de iets behoudendere speelwijze natuurlijk wel gewoon beter dan het kamikazebal van daarvoor. Dat Ajax inmiddels (bestuurlijk en op het veld) écht in de fik staat, is ook een gegeven, dus hoe het verder moet weet ik ook niet meer. Ik ga wel de komende dagen oefenen op het op m’n vingers fluiten, heb ik al een tijd niet meer gedaan, maar vermoedelijk gaat het er as. zaterdag van komen. Kennelijk moeten we toch zelf weer regelen dat het zooitje opstapt. Je kan ook niks aan ze overlaten.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Cees is een echte hoor, want zelfs nu vindt hij het jammer dat hij de wedstrijden niet heeft gezien. :ajaxsmiley.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik ook, zal altijd Ajacied blijven. En het is niet waar dat we altijd onderscheidend waren of dat het alleen hosanna was. Paar jaar terug stonden we op 6 seconden na in de cl finale
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

LucaS schreef:Ik ook, zal altijd Ajacied blijven. En het is niet waar dat we altijd onderscheidend waren of dat het alleen hosanna was. Paar jaar terug stonden we op 6 seconden na in de cl finale
Dat laatste beaamde ik ook. Dat is wellicht nog een grotere prestatie geweest dan die in 95. Met een kern van uitstekende jeugdspelers en een paar goede gerichte aankopen. Daarom zeg ik, belangrijkste is dat onze jeugdopleiding weer goede spelers aflevert. Ook nu weer zijn Baas en Taylor de belangrijkste spelers.

LucaS

Bericht door LucaS »

Het ontbreken van baas heeft ons het kampioenschap gekost. Maar das weer een ander verhaal :-)
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

LucaS schreef:Het ontbreken van baas heeft ons het kampioenschap gekost. Maar das weer een ander verhaal :-)
Daar ben ik ook van overtuigd 🥲

Cluijffert

Asking for a friend:

Een belangrijk onderdeel van de motivatie achter Heit z'n aanstelling als coach was dat hij uit de schoot van Arne Slot geworpen kwam, en alle loftuitingen aan het adres van Slot, werden slinks gebruikt om Sjon extra krediet, kennis, aura punten en competenties toe te schrijven (waarvan - zo blijkt - he-le-maal niets terecht dan wel intrinsiek aanwezig is bij onze Gijsbert).

Nu dat Slot dan toch niet de voetbal messias is, en dus Sjon ook niet een van zijn apostelen...

Zou dit zijn exit enigszins kunnen bespoedigen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Yopii

Bericht door Yopii »

Ze moeten niets, maar oordelen zonder rekening te houden met de belangen van insiders zou een mooi begin zijn.
Arthur

Bericht door Arthur »

Cluijffert schreef: do okt 30, 2025 1:03 pm Asking for a friend:

Een belangrijk onderdeel van de motivatie achter Heit z'n aanstelling als coach was dat hij uit de schoot van Arne Slot geworpen kwam, en alle loftuitingen aan het adres van Slot, werden slinks gebruikt om Sjon extra krediet, kennis, aura punten en competenties toe te schrijven (waarvan - zo blijkt - he-le-maal niets terecht dan wel intrinsiek aanwezig is bij onze Gijsbert).

Nu dat Slot dan toch niet de voetbal messias is, en dus Sjon ook niet een van zijn apostelen...

Zou dit zijn exit enigszins kunnen bespoedigen?
Die link met Slot was om te beginnen natuurlijk al de grootste flauwekul.
Ze hebben eerst besloten dat ze het DNA van Heitinga wilden en er daarna pas allerlei redenen bij verzonnen waarom dat een goed idee zou zijn.
Iets beters dan de link met Slot konden ze toen niet bedenken.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Daarom was de recente vergelijking uit kamp Sjonnie ook met Arteta. Slot was niet meer de juiste hype.

Klopp had ook wel wat mindere seizoenen waar ie geen top 4 haalde, maar met een half miljard investeringen valt het wel erg tegen. Frankfurt uit is de enige pot die ze overtuigend qua score hebben gewonnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Yopii

Bericht door Yopii »

Slot is een prima trainer maar geen tovenaar. Na het vorige seizoen moest het wel minder gaan.

Nu lees ik dat de spelers achter Heitinga staan. Dat is altijd zo: spelers leveren niet graag de vrijheid in die ze krijgen van een zwakke trainer.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Yopii schreef: vr okt 31, 2025 11:11 am Slot is een prima trainer maar geen tovenaar. Na het vorige seizoen moest het wel minder gaan.

Nu lees ik dat de spelers achter Heitinga staan. Dat is altijd zo: spelers leveren niet graag de vrijheid in die ze krijgen van een zwakke trainer.
Ik vind het juist wel positief dat er steun is vanuit de groep. Als dat begint te lekken, dan is het einde zoek.

Jij zegt dat spelers die vrijheid lekker vinden. Ik denk dat spelers (en hun management) bij een club willen voetballen die een springplank voor een hogere competitie is. Spelers zijn er bij gebaat dat er bijvoorbeeld Champions League gespeeld wordt.
Whitey on the moon.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik denk dat het nogal afhangt van de vraag welke speler je het vraagt. Zo zag ik een steunbetuiging van Rosa. Ja, die krijgt een kans van Heitinga. Of Gloukh zo enthousiast is waag ik dan weer te betwijfelen.

En dat moment dat Weghorst in Enschede hem opzocht in Enschede kun je ook gewoon zien als een menselijk gebaar. Dat wil niet perse zegen dat hij blij met hem is als trainer. Want laten we eerlijk zijn. Veel supporters hebben ook wel enige vorm van medelijden met hem. Dat is het ergste wat je als trainer kan overkomen maar het gebeurd wel. Omdat hij zo graag wil slagen als trainer bij zijn club en mensen zien dat. Een ander was al lang de Arena uitgefloten.
Nil volentibus arduum
Cluijffert

Weghorst staat - in woord - achter de trainer zolang hij in de basis staat. Zo plat is het. Aan het spel van de afgelopen weken te zien, is Heit de kleedkamer al lang verloren.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

en masr rennen naar je trainer.. Deze hele td moet je eruit tyfen..

woe verlies je weer en daarna Utrcht uit.. zijn 0 punten
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
jamie

Bericht door jamie »

En toch blijven ze allemaal zitten. Dit is echt te triest voor woorden .
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik hoop oprecht dat we woensdag met 0-7 verliezen. Blijf allemaal thuis aub.
IK GELOOF!!!!!!
Toppie

Bericht door Toppie »

John kan beter bij Kesbeke gaan werken,daar gaat ook elke x wat stuk. Deze man gaat nooit dit elftal aan de praat krijgen.Hou de eer aan jezelf en vertrek je motor is stuk en die van de club verrot.
Plaats reactie