Vast wel. Wie niet?Bert schreef: di okt 28, 2025 1:05 pm Heeft iemand al iets van Cees vernomen? Ik hoop dat hij niet al te zeer teleurgesteld is.
Het kan haast niet anders of oudere jongeren haken op een gegeven moment af omdat de maat vol is.
Moderator: mods
Vast wel. Wie niet?Bert schreef: di okt 28, 2025 1:05 pm Heeft iemand al iets van Cees vernomen? Ik hoop dat hij niet al te zeer teleurgesteld is.
Flauw hoor, alleen maar omdat zijn voorspelling niet uitkomt en die o.a. van mij alleen maar meer kansrijk: Hij vertrekt in de periode van 1 december - 1 februari 2026
Denk je? Mwa, geloof ik niet
Ik ben opgegroeid in de jaren 80 en werd Ajax fan omdat we altijd aanvallend, initiatiefrijk en met veel eigen jeugd speelden. Feyenoord was van het harde werken en psv was de koopclub. Tegenwoordig zijn we niet meer onderscheidend. Feyenoord, PSV en ook AZ hebben minstens even goede jeugd en spelen nog aanvallender dan wij.LucaS schreef:Denk je? Mwa, geloof ik niet
Haha. Ja die komen altijd naar boven in mindere tijden. Mijn enige hoop is dat de jeugdopleiding weer van nivo wordt. Dat is altijd onze reddingsboei geweest. Want ondanks de veranderde voetbalwereld stonden we 6 jaar geleden nog maar praktisch in de finale van de CL.Yopii schreef:En de intriges, Trab. Die zijn er nog.
Deze oudere jongere zal AL-TIJD Ajacied blijven, wat een kolerezooi ze er ook van maken. Ben net terug van 10 dagen uit de overzeese gebieden voor werkaangelegenheden en heb daardoor de laatste 3 wedstrijden helaas niet gezien. Wel genoeg online meegekregen. En Bert, ik moet zeggen, volgens mij lag de voorspelling tot en met de rust van Twente - Ajax op koers, totdat ineens 10 minuten gekkigheid de boel doorkruiste.LucaS schreef:Denk je? Mwa, geloof ik niet
Dat laatste beaamde ik ook. Dat is wellicht nog een grotere prestatie geweest dan die in 95. Met een kern van uitstekende jeugdspelers en een paar goede gerichte aankopen. Daarom zeg ik, belangrijkste is dat onze jeugdopleiding weer goede spelers aflevert. Ook nu weer zijn Baas en Taylor de belangrijkste spelers.LucaS schreef:Ik ook, zal altijd Ajacied blijven. En het is niet waar dat we altijd onderscheidend waren of dat het alleen hosanna was. Paar jaar terug stonden we op 6 seconden na in de cl finale
Daar ben ik ook van overtuigdLucaS schreef:Het ontbreken van baas heeft ons het kampioenschap gekost. Maar das weer een ander verhaal :-)
Die link met Slot was om te beginnen natuurlijk al de grootste flauwekul.Cluijffert schreef: do okt 30, 2025 1:03 pm Asking for a friend:
Een belangrijk onderdeel van de motivatie achter Heit z'n aanstelling als coach was dat hij uit de schoot van Arne Slot geworpen kwam, en alle loftuitingen aan het adres van Slot, werden slinks gebruikt om Sjon extra krediet, kennis, aura punten en competenties toe te schrijven (waarvan - zo blijkt - he-le-maal niets terecht dan wel intrinsiek aanwezig is bij onze Gijsbert).
Nu dat Slot dan toch niet de voetbal messias is, en dus Sjon ook niet een van zijn apostelen...
Zou dit zijn exit enigszins kunnen bespoedigen?
Ik vind het juist wel positief dat er steun is vanuit de groep. Als dat begint te lekken, dan is het einde zoek.Yopii schreef: vr okt 31, 2025 11:11 am Slot is een prima trainer maar geen tovenaar. Na het vorige seizoen moest het wel minder gaan.
Nu lees ik dat de spelers achter Heitinga staan. Dat is altijd zo: spelers leveren niet graag de vrijheid in die ze krijgen van een zwakke trainer.