PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman

Bericht door Baseman »

Van het PN:
Goede hoop Reker op contractverlenging Aissati

Jan Reker laat in het Algemeen Dagblad weten goede hoop te hebben dat Aissati overgaat tot contractverlenging. Reker heeft hem gesproken en aangegeven dat hij hem heel graag wil houden. 'Ik vond het een goed gesprek en hij ook, zo heb ik begrepen.' Als hij niet bijtekent wil PSV hem verkopen komende zomer.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

En zo hoort het eigenlijk ook.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Wat vindt Baseman nu van de reactie van Afellay? Moet die jongen niet eerst eens een seizoen lang fit blijven en presteren, voordat hij begint over te weinig vertrouwen voelen van PSV, etc?
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Wat vindt Baseman nu van de reactie van Afellay? Moet die jongen niet eerst eens een seizoen lang fit blijven en presteren, voordat hij begint over te weinig vertrouwen voelen van PSV, etc?
Jij kent Ali Afellay blijkbaar nog niet...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Is het een jongen met vedetteneigingen?
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Is het een jongen met vedetteneigingen?
Ali Afellay is z'n broer, die gek op geld is.
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Wat vindt Baseman nu van de reactie van Afellay? Moet die jongen niet eerst eens een seizoen lang fit blijven en presteren, voordat hij begint over te weinig vertrouwen voelen van PSV, etc?
Yep, precies mijn gedachten :biggthumpup.gif:
Zijn broer ken ik overigens niet, maar vaak roepen spelers zoiets om meer geld te kunnen vangen. Dus het zou me niets verbazen...al is het wel onnodig en jammer.

PS: Ik doe mijn best om Ibi niet te veroordelen, maar gezien de ernst van zijn blessure kan hij morgen eigenlijk makkelijk meespelen...zijn blessure kan namelijk bijna niet verergeren, hij zal alleen pijn hebben en dat is met een spuit makkelijk te verhelpen. Ik ben zelf iemand die daar niet eens over na zou denken, daarom is het voor mij een beetje teleurstellend dat Ibi een spuit weigert en dus niet meespeelt in de zo enorm belangrijke wedstrijd tegen Fener.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

PSV wil Martin Jol maandag presenteren
door Frans van den Nieuwenhof

07 nov 2007, 10:42 - ISTANBUL - PSV hoopt komende maandag de opvolger van trainer Ronald Koeman te presenteren.

Algemeen directeur Jan Reker liet gisteren in Istanbul weten dat de onderhandelingen met de belangrijkste kandidaat, alles wijst erop dat het Martin Jol is, elke dag een beetje vorderen. "Er zijn wel honderd dingen die je samen moet bespreken", aldus Reker gisteren, "daar gaan meerdere dagen overheen. Er is elke dag intensief telefonisch contact." Reker wilde nog steeds niet bevestigen dat PSV al zijn pijlen op Jol richt. Wel heeft hij inmiddels toegegeven dat de club in gesprek is met de Haagse coach. Die heeft echter nog steeds geen overeenstemming bereikt over zijn vertrekregeling bij Tottenham Hotspur. Jol is momenteel in Brazilië.

Huub Stevens heeft PSV inmiddels laten weten dat hij zijn contract met Hamburger SV wil verlengen. Stevens was in beeld als opvolger voor Koeman, maar voelt er niets voor om -net als anderhalf jaar geleden na het vertrek van Hiddink- nummer twee of drie op de kandidatenlijst te zijn.
ED
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Volgens RTV Oost heeft Jol afgezegd en wordt 't Rutten. Dat zou ik echt een doemscenario vinden. Rutten is veel beter dan overschatte Jol
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik vraag me bij Rutten wel een beetje af of hij geschikt is als hoofdcoach van een topclub. Dat hij een prima veldtrainer is geloof ik wel maar hoofdcoach bij Psv is wel wat anders dan hoofdcoach bij Twente. Zijn capaciteiten als trainer zijn natuurlijk wel het belangrijkste maar je ontkomt toch niet aan de rest van de baan.

Nou ja, eerst maar eens kijken wie het gaat worden.
Nil volentibus arduum
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ik zie niet in waarom Rutte geen eindverantwoordelijkheid zou kunnen dragen. Lijkt me een evenwichtige man. Dat hij niet alles zal kunnen zegt me niets. Ik neem aan dat ze bij PSV wel zullen kijken naar de mensen die hij om zich heen wil hebben.
Starring

Bericht door Starring »

Wilt iemand alvast slachtofferhulp inschakelen? Wat is dit PSV hemeltergend slecht zeg!

Ze spelen veels te behoudend en veels te angstig. Precies zoals het Ajax van Jan Wouters. Tactisch klopt het plaatje voorts niet echt, er ligt ontzettend veel ruimte in de rug van de weliswaar attractief spelende R. Carlos. Daarnaast is Fener bij vlagen bijzonder gemakzuchtig in balbezit, een snelle balverovering en omschakeling zou een hoop schade kunnen aanrichten bij de Turken. Alleen zal dat er niet van komen vanavond...

Het moet gek lopen wil Ajax dit seizoen geen kampioen worden...
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Ik ben niet bijgelovig, maar van je laatste opmerking word ik een beetje zenuwachtig, Starring... Zullen we eerst maar eens winnen van Feyenoord en PSV verliezen van AZ?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Wat is die Marcelis toch elke keer een drama, pakt ie geen domme kaarten dan scoort ie wel in eigen goal en voor de zekerheid bijna twee keer ook. Echt zo'n boeren lomperik.
jabu

Bericht door jabu »

Hij ziet er overigens te zwaar uit.
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Jöhnk schreef:Volgens RTV Oost heeft Jol afgezegd en wordt 't Rutten. Dat zou ik echt een doemscenario vinden. Rutten is veel beter dan overschatte Jol
Yep. Was er al vanaf begin bang voor. Wel prettig dat Jantje nog effe voor twee verliespartijen zorgt.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Starring schreef:Het moet gek lopen wil Ajax dit seizoen geen kampioen worden...
Denk het ook, dat zeg ik al de hele tijd. Zoveel ellende de laatste tijd en nog staan we bovenaan. Ik geloof er eigenlijk wel in. :headbang.gif:

PSV kan het verlies van Alex en Cocu niet opvangen. Logisch. Daar doet geen Rutten wat aan.
Het stinkt aan alle kanten!
Harm

Bericht door Harm »

Daar denk ik de laatste paar weken ook aan eigenlijk...

Ajax speelt gewoon kut (net als PSV trouwens), maar het kan eigenlijk alleen maar beter gaan. Henk had feitelijk gelijk toen hij zei dat er nog wat te verwachten was wanneer Ajax goed ging spelen.

Ik ben wel blij met Rutten overigens. Ik denk dat hij veel voetbal in de ploeg terug zal brengen door op systemen te hameren.
Baseman

Bericht door Baseman »

Wat een onzin, PSV speelt 2 slechte wedstrijden en meteen wordt Ajax kampioen :drecul.gif:

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat Wouters een waardeloze motivator is, onder Koeman speelde PSV met veel meer vertrouwen. Daarbij wil Wouters meteen zijn stempel drukken op het team lijkt het wel, maar zijn opstellingen zijn op z'n minst twijfelachtig. Toen ik gisteren de opstelling zag tegen Fener vreesde ik al het ergste...al was PSV tot de 1-0 niet in de problemen gekomen en leek men het initiatief iets naar zich toe te trekken.

Maar ja, hopelijk heeft Wouters nu ook ingezien dat Alcides weinig nut heeft, dat Farfan en Lazo geen complementair duo zijn en dat Kromkamp (evenals Farfan) de vorm niet heeft. Ik begrijp ook niet waarom Mendez speelde ipv Issy, daarmee haal je heel het voetballende vemorgen uit het middenveld. Als je dan toch met 2 verdedigende middenvelders speelt, dan moet je een voetballende middenvelder centraal zetten.

Komende zondag gaat het hopelijk beter, een mooie wedstrijd voor revanche op gisteren !

PS: Mocht Jol inderdaad afgezegd hebben om zijn 5 miljoen Euro veilig te stellen en Rutten daarom komen, dan kan dat wel eens positief uitvallen. Rutten is erg capabel, kan goed overweg met Issy en hij laat zijn team attractief voetballen. Over Jol heb ik mijn twijfels. Daarbij ben ik al een tijd gecharmeerd van El Ahmadi, dus die mag met Rutten meekomen (al is volgend seizoen mij ook goed).

PPS: Het commentaar hier op Marcellis is weer eens te onzinnig voor woorden. Maar ja, PSV mag blijkbaar geen goede jeugdspelers voortbrengen :hypocrite.gif:

Gisteren speelde Marcellis namelijk gewoon sterk. Hij was ongelukkig met het eigen doelpunt, maar verder voerde hij zijn taak goed uit. Hij heeft ook een strakke inspeelpass en hij kan wel opbouwen. En hij is pas 19, mooi dat hij het vertrouwen krijgt en het waar kan maken !
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Nee hoor, Baseman, PSV mag best goede jeugdspelers opleiden, dat doen ze dan ook, maar Marcellis was gewoon slecht. Heel veel balverlies in de opbouw, hij schoof de bal een paar keer zomaar in de voeten van R. Carlos. En ook het eigen doelpunt was een fout. Ongelukkig weliswaar, maar het was een fout, want hij had die bal natuurlijk over het doel moeten rossen ipv. erin.

Daarmee zeg ik niet dat hij geen groot talent is, dat weet ik namelijk niet, maar dat hij gisteravond slecht was lijkt me wel duidelijk.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ik weet niet of Rutten de goede man is voor PSV. Als het puur op trainen en coachen aankomt heeft ie zeker voldoende kwaliteiten, maar of ie ook bij een topclub uit de verf komt, ik heb mijn twijfels. Daar spelen toch ook andere zaken een rol, dat ben ik met Mariliion eens.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Baseman

Bericht door Baseman »

Goh, en ik maar denken dat Marcellis dat eigen doelpunt opzettelijk maakte...

Wat een kul zeg, natuurlijk maakt Marcellis fouten ! Hij is pas 19 en lerende. Maar goed, bij Ajax is natuurlijk iedereen foutloos :hypocrite.gif:
Het wordt steeds gekker hier.
Als je toch over fouten begint, als Simons niet zo'n en onnodig dom balverlies leidt valt de 1-0 niet. Shit happens.

En veel balverlies had Marcellis helemaal niet, alleen als hij de bal weg moest rossen. En dat moest hij regelmatig doen, maar dat lag aan het slechte veldspel van zijn teamgenoten en niet aan hem. Als het middenveld zich wel aanbood, dan gaf hij bijna iedere keer een goede en strakke pass. Dit itt Kromkamp en Alcides. Salcido liet de opbouw van achteruit niet voor niets aan Marcellis over.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:Wat een kul zeg, natuurlijk maakt Marcellis fouten !
Mooi, dan zijn we het daarover eens.
Als je toch over fouten begint, als Simons niet zo'n en onnodig dom balverlies leidt valt de 1-0 niet. Shit happens.
Inderdaad, ook een fout.
En veel balverlies had Marcellis helemaal niet, alleen als hij de bal weg moest rossen. En dat moest hij regelmatig doen, maar dat lag aan het slechte veldspel van zijn teamgenoten en niet aan hem. Als het middenveld zich wel aanbood, dan gaf hij bijna iedere keer een goede en strakke pass. Dit itt Kromkamp en Alcides. Salcido liet de opbouw van achteruit niet voor niets aan Marcellis over.
Dat klopt wel, inderdaad. Maar dat wegwerken ging niet altijd goed.

Nogmaals, ik zeg niet dat hij geen groot talent is, maar hij was gewoon niet goed, dat kon iedereen zien.
T82

Bericht door T82 »

En weer stond Mike Zonnebank niet in het veld... Die is niet blij met Wouters!

Begint wel een beetje Dik Marcellis te worden...
Baseman

Bericht door Baseman »

Het was inderdaad onlogisch om Alcides te laten spelen ipv Zonneveld, maar er klopte wel meer niet aan de opstelling.
Jöhnk schreef:Nogmaals, ik zeg niet dat hij geen groot talent is, maar hij was gewoon niet goed, dat kon iedereen zien.
Er klopt weinig van deze conclusie.
Marcellis was gisteren namelijk een van de weinige lichtpunten, hij speelde niet groots maar wel goed.
Gesloten