Mohamed Ihattaren

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door LucaS »

Voor rkc was hij ok. Voor fortuna vast ook. Maar als hij geen stappen extra gaat zetten blijft het daar ook well op hangen
I think I lost my fucking headache
elliquido

Bericht door elliquido »

met deze mentaliteit gaat hij heel snel weer achteruit. en wordt het inderdaad nieuwsberichten ala promes / glenn helder oid. OF het knopje gaat heel langzaam om en dan zou het zomaar kunnen dat hij 10 kilo afvalt, en beter en beter wordt. Een middenweg is imo onmogelijk.

dood of de gladiolen
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
elliquido

Bericht door elliquido »

Hij leek iets afgetrainder... iets.. , wel nog een dikke reet
Yopii

Bericht door Yopii »

LucaS schreef: za aug 16, 2025 12:53 pm Voor rkc was hij ok. Voor fortuna vast ook. Maar als hij geen stappen extra gaat zetten blijft het daar ook well op hangen
Dat is toch prima? :confused.gif:

Die jongen is technisch goed, maar fysiek en mentaal komt hij (vooralsnog?) tekort. Dat is niet zo erg, geldt voor veel spelers. In elk geval kan hij nu weer zijn brood verdienen, en Fortuna heeft er hopelijk een goede speler bij. Iedereen blij.

We moeten Ihattaren het supertalent vergeten.
zeux

Bericht door zeux »

Yopii schreef: di aug 19, 2025 12:09 pm
LucaS schreef: za aug 16, 2025 12:53 pm Voor rkc was hij ok. Voor fortuna vast ook. Maar als hij geen stappen extra gaat zetten blijft het daar ook well op hangen

Die jongen is technisch goed, maar fysiek en mentaal komt hij (vooralsnog?) tekort. Dat is niet zo erg, geldt voor veel spelers. In elk geval kan hij nu weer zijn brood verdienen, en Fortuna heeft er hopelijk een goede speler bij. Iedereen blij.

Waarom zou je dat willen vergeten?

Dat hij nu (bij lange na) niet bij dat supertalent in de buurt komt, zegt niet dat het talent er niet meer zit. Ik denk in tegendeel: hij was niet voor niets een supertalent. De kunst is nu - voor hemzelf en de club waar hij voor speelt - om de supertalent-skills weer te activeren. En natuurlijk is het (zeer) de vraag of dat nog lukt. Maar zeker omdat hij nog jong is, zou ik het niet 'vergeten'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
elliquido

Bericht door elliquido »

zeux schreef: di aug 19, 2025 12:40 pm
Yopii schreef: di aug 19, 2025 12:09 pm

Waarom zou je dat willen vergeten?

Dat hij nu (bij lange na) niet bij dat supertalent in de buurt komt, zegt niet dat het talent er niet meer zit. Ik denk in tegendeel: hij was niet voor niets een supertalent. De kunst is nu - voor hemzelf en de club waar hij voor speelt - om de supertalent-skills weer te activeren. En natuurlijk is het (zeer) de vraag of dat nog lukt. Maar zeker omdat hij nog jong is, zou ik het niet 'vergeten'.
de helft bij fortuna kun je gewoon zien dat het echt een fantastische voetballer is. over een maandje weer kijken of hij fysiek beter is
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik geloof er niet in. Topsporters moeten intrinsieke motivatie hebben. Bij hem lijkt het alsof hij constant begeleid, in de gaten gehouden en gemotiveerd moet worden.
elliquido

Bericht door elliquido »

Dat is het meest waarschijnlijke., maar er zijn ook voorbeelden van laatbloeiers waarbij het kwartje gevallen is.
Maar ik zet er geen geld op in
zeux

Bericht door zeux »

Yopii schreef: vr aug 22, 2025 9:26 am Ik geloof er niet in. Topsporters moeten intrinsieke motivatie hebben. Bij hem lijkt het alsof hij constant begeleid, in de gaten gehouden en gemotiveerd moet worden.
Ik zie dat juist anders.

Met zijn 'profiel' had ik nooit geloofd dat hij een jaar zonder issues bij RKC zou gaan voetbalen. Gaf het nog geen paar weken (zoals bij de clubs daarvoor).

Dàt hij het 'gewoon' volmaakte toont motivatie om in ieder geval weer gewoon voetballer te zijn.

Of hij ook de motivatie heeft om weer 'topvoetballer' te worden (top NL) is dan wel weer de vraag. Dat moet hij oa iets aan zijn fysiek gaan doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Hij is in ieder geval al weer zover dat hij aangeeft dat - als - hij benaderd wordt door een nationaal elftal, hij voor Marokko zal kiezen.

Dus zijn beentjes staan wel ferm op de grond. Aan de andere kant, in de VS houden ze juist van een dergelijke houding, dus wellicht ben ik te Calvinistisch om dit te waarderen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
elliquido

Bericht door elliquido »

https://youtu.be/nQPspFhr10U?si=YmzRlDp0u0Er0NOB

beetje vreemd interview... enerzijds erg vriendelijk, anderzijds erg tokkie. maakt geen bijster intelligente indruk, maar ja, daar hebben meer voetballers last van.
Rancune kan een goede drijfveer zijn, maar een beetje eigen verantwoordelijkheid nemen lijkt me ook belangrijk
Plaats reactie