Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Bij dat doelpunt gingen verschillende spelers in de fout. VDW dus ook.
Maar het is weer het oude liedje: Heitinga dient als pispaal en VDW kan geen kwaad doen. Nou, zo simpel ligt het niet, hoor.
Maar het is weer het oude liedje: Heitinga dient als pispaal en VDW kan geen kwaad doen. Nou, zo simpel ligt het niet, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Houd toch op, wat een nonsens. Natuurlijk zit VdW ook fout. Net als Ooijer en Van Bommel (die de pass gewoonliet komen). Maar de discussie ging even over het wel of niet falen van Heitinga. Dan hoef je niet meteen je stokpaardje over VdW weer boven tafel te toveren, want dat slaat nergens op.joey schreef:Bij dat doelpunt gingen verschillende spelers in de fout. VDW dus ook.
-
- AT Toto winner 10/11
Bayern wil Greg, volgens zijn zaakwaarnemer in De T. Zouden 14 miljoen hebben geboden (volgens De T., niet volgens de zaakwaarnemer).
Lijkt me sterk, want vooralsnog speelt Lahm op die positie.
- Ajaciedjuh
Van Gaal valt alweer van zijn geloof af: Gregor zou nooit onder hem spelen i.v.m. het ' twitter incident'.
Maar goed, het spel is op de wagen en 1 ding is zeker: VD Wiel zijn we kwijt. Laat de andere clubs maar mee bieden om een zo'n hoog mogelijke transfersom te krijgen.
Maar goed, het spel is op de wagen en 1 ding is zeker: VD Wiel zijn we kwijt. Laat de andere clubs maar mee bieden om een zo'n hoog mogelijke transfersom te krijgen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lahm speelt liever op links. Hij is naar rechts verhuisd zodat iemand op rechts een voorzet zou kunnen geven indien Robben centraler komt te spelen. Dat kan v/d Wiel natuurlijk net zo goed.joey schreef:Lijkt me sterk, want vooralsnog speelt Lahm op die positie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij toont zich weer een man van principes.Ajaciedjuh schreef:Van Gaal valt alweer van zijn geloof af: Gregor zou nooit onder hem spelen i.v.m. het ' twitter incident'.

wimpey schreef:Hmmm, net nog eens gezien, maar ik blijf het toch een fout van in 1e instantie Wiel en in 2e instantie Ooijer vinden. Ooijer reageerde niet op de situatie die was ontstaan.
Ik vond Heitinga erg sterk gisteren, zelden beter zien spelen. Heel geconcentreerd. Wiel herstelde zich knap. BvM had ´m na een kwartier kunnen wisselen, deed ie niet. Ook knap.
Je weet de opdrachten niet, maar aangezien RvP druk zet neem ik aan dat de bedoeling is door te dekken en niet in te zakken. Van Bommel gaat dus de fout in door in de positie te blijven, terwijl Heitinga wel doordekt.
In de eerste helft ging dit keer op keer fout. Nog schrijnender was het dekken bij een corner op twee mensen die overduidelijk uit gaan blokken, waardoor Luis Fabiano compleet vrij kon inkoppen.
VdW zat niet fout, want als jouw man diagonaal gaat lopen geef je hem onherroepelijk over.
Die zal dan wel terug verhuizen naar linksachter. Zal me niks verbazen als Bayern Braafheid en/of Pranjic bij deze transfer probeert te betrekken. Over het bod van 14 mln: te laag.joey schreef:Lijkt me sterk, want vooralsnog speelt Lahm op die positie.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
14 miljoen is te weinig.
En verder zou ik nog graag even opmerken dat het ook een mogelijkheid is om Van der Wiel aan zijn contract te houden, en aspirant-kopers te vertellen dat 'ie niet te koop is.
K.
En verder zou ik nog graag even opmerken dat het ook een mogelijkheid is om Van der Wiel aan zijn contract te houden, en aspirant-kopers te vertellen dat 'ie niet te koop is.
K.
Still alive...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat Greg hoopt op een grotere club. Nog groter? Ja, Duitsland is een topcompetitie, maar nog altijd minder dan de absolute top. Manchester United, Barcelona, Real Madrid en dat soort werk.
Ajax moet hem alleen verkopen bij een bod van 20 miljoen of hoger. Simpel.
Ajax moet hem alleen verkopen bij een bod van 20 miljoen of hoger. Simpel.
Kan heel goed. Volgend jaar is hij hetzelfde, zo niet meer waard. Maar ja, Ajax heeft geld nodig en Wiel zal ook weg willen. Zeker als Barca/Real/Inter/Bayern/Arsenal komen buurten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Liberty
- Contacteer:
Precies. Ja, het geld kunnen we gebruiken om het financiele gat mee te dichten. Maar je hoeft hem niet te verkopen. Met kwalificatie voor de C.L. ben je ook al een eind op weg. En dat zal makkelijk gaan met Van der Wiel.Kowalczyk schreef:14 miljoen is te weinig.
K.
Ik denk dat Ajax er gewoon alles aan moet doen om Stekelenburg, Van der Wiel en Suarez te behouden. Niet zomaar verkopen voor een leuke prijs, want uiteindelijk snij je jezelf daarmee alleen maar in de vingers.
En voorlopig heeft geen van deze spelers echt aangegeven uberhaupt weg te willen.
Tijd voor iets nieuws.
Beetje naïef. Als die jongen naar een Europese topclub kan, houd je hem heus niet tegen.
Nog los van het feit dat ze dat ook niet willen bij Ajax.
Nog los van het feit dat ze dat ook niet willen bij Ajax.
Ja hoor, gewoon "nee" zeggen.joey schreef:Beetje naïef. Als die jongen naar een Europese topclub kan, houd je hem heus niet tegen.
Daar ben ik ook wel bang voor.Nog los van het feit dat ze dat ook niet willen bij Ajax.
Iedereen die er zomaar vanuit gaan dat we ons wel even kwalificeren voor de CL heeft echt een enorm bord voor z'n kop. Ik verwacht niet dat we ons plaatsen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Liberty
- Contacteer:
Ja, het staat er een beetje fout. 'Makkelijk' had 'makkelijker' moeten zijn. Misschien was een ander woord beter wel geweest.
Maar ik heb er met deze groep wel vertrouwen in dat we ons kunnen plaatsen.
Maar ik heb er met deze groep wel vertrouwen in dat we ons kunnen plaatsen.
Tijd voor iets nieuws.
Lahm speelt liever op rechts.Bertje schreef: Lahm speelt liever op links.
Denk dus dat Lahm wel eens zou kunnen vertrekken. Barcelona? Man U?
Ajax kan iig weigeren spelers te verkopen/laten vertrekken voordat de CL kwalificatie is gespeeld.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
AD meldt dat Barcelona ook geïnformeerd heeft naar van der Wiel. Dat wordt een mooi prijsje dan.
Op je jeugdopleiding moet je niet willen bezuinigen, Luuk!
'Ook Barcelona meldt zich officieel bij Ajax'
7 juli 2010
Volgens het Algemeen Dagblad heeft naast Bayern München ook Barcelona officieel bij Ajax de interesse voor Gregory van der Wiel kenbaar gemaakt. In een reactie liet Rik van den Boog weten dat Ajax nog geen onderhandelingen is gestart. Volgens de krant zou de gelimiteerde transfersom in het contract van Van der Wiel pas volgend seizoen ingaan. In tegenstelling tot eerdere uitlatingen zou die gelimiteerde transfersom geen 20 maar 25 miljoen euro bedragen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Liberty
- Contacteer:
Barcelona moet geld lenen om overeind te blijven maar wil wel een verdediger halen voor minstens 20 miljoen?
Idiote wereld.
Idiote wereld.

Tijd voor iets nieuws.
Ze lenen dat geld natuurlijk om lekker te kunnen blijven kopen. Daar staan ze om bekend, want ze hebben al een gigantische schuld.