Feyenoord 2008 - 2009
Lees alleen even AT, maar weet ondertussen dat Ajax heeft verloren en feyenoord heeft gewonnen, wie is de schlemiel?banjavi schreef:Topclubs winnen ook slechte wedstrijden... ;)
Vorig jaar won Ajax van Kozakken Boys, nu verliest Ajax van Kozakken Boys (onder een andere naam!) De beker kunnen we niet meer winnen.
Ik neem aan dat geen denkend mens zal denken dat we de UEFA-Cup zullen winnen. Blijft over de competitie, het enige platform waarop MvB kan laten zien dat hij een redelijk goede coach is (goed betekent na alle investeringen ongeslagen kampioen worden) Ik hoop dat hij erin slaagt! om kampioen te worden, MAAKT ME NIET UIT HOE!!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Oké, een keertje verliezen mag, MvB hoeft LvG niet te evenaren, maar je meent toch niet echt dat het huidige Ajax (geen idee hoe Ajax er na de winterstop uitziet) de UEFA-Cup kan winnen?LucaS schreef:Wat een onzin, dat om een goede coach te zijn van Basten ongeslagen kampioen moet worden. Wat een scorebordjournalistiek.
En ik geloof wel degelijk dat Ajax de UEFAcup kan winnen
Natuurlijk geloof ik dat een compleet Ajax de UEFAcup kan winnen. Daarmee beweer ik niet dat Ajax daarvoor favoriet is, maar onmogelijk is het zeker niet. Ik zie (en gelukkig zei ik dat ook al voor de wedstrijd van gisteren) wel aanknopingspunten om te denken dat Ajax steeds beter zal gaan spelen, zeker als dadelijk alle geblesseerden nog eens terug zijn
I think I lost my fucking headache
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar vrees dat een Spaanse middenmoter o.i.d. gewoon te sterk zal zijn en van HSV en Slavia hebben we nog niet gewonnen.LucaS schreef:Natuurlijk geloof ik dat een compleet Ajax de UEFAcup kan winnen. Daarmee beweer ik niet dat Ajax daarvoor favoriet is, maar onmogelijk is het zeker niet. Ik zie (en gelukkig zei ik dat ook al voor de wedstrijd van gisteren) wel aanknopingspunten om te denken dat Ajax steeds beter zal gaan spelen, zeker als dadelijk alle geblesseerden nog eens terug zijn
Je ziet Ajax indertijd al langer steeds beter spelen, je vergeleek het zelfs al een keer met het veldspel onder DB, juist om die reden (Ik heb dat goede veldspel blijkbaar gemist, was ik zeker even naar het toilet!) denk ik dat Ajax geen kans maakt op de UEFA-Cup.
Ja, maar jij ziet het allemaal niet zo scherp. Je dacht immers na Volendam ook dat Ajax niet van PSV zou kunnen winnen. En je was er rotsvast van overtuigd dat Henk ten Cate onze club weer aan het voetballen zou krijgen. Hetgeen faliekant mislukte.Demosthenes schreef: Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar vrees dat een Spaanse middenmoter o.i.d. gewoon te sterk zal zijn en van HSV en Slavia hebben we nog niet gewonnen.
Dus het zou zeer wel kunnen zijn dat andermans inschatting wel eens de juiste zou kunnen blijken te zijn. En dat jouw inschatting van geen kant klopt. Toch?!
Grappig, was volgens mij het op een na beste europese seizoen sinds 1998, die CL campagne onder BlindDemosthenes schreef:Je ziet Ajax indertijd al langer steeds beter spelen, je vergeleek het zelfs al een keer met het veldspel onder DB, juist om die reden (Ik heb dat goede veldspel blijkbaar gemist, was ik zeker even naar het toilet!) denk ik dat Ajax geen kans maakt op de UEFA-Cup.
I think I lost my fucking headache
Op één na beste lijkt veel, maar hoe vaak speelden we sinds 1998 in de cl?Peter schreef:Hadden we toen niet de meeste verliespartijen ooit in de competitie?
We zaten in de zwakste poule ooit, met Arsenal, FC Thun en Sparta Praag en werden in ieder geval uit tegen Sparta vlak voor tijd gered door een vrije trap van Wesley Sneijder (of was dat thuis) en ik herinner me dat het tegen Thun ook een keer fout dreigde te gaan, maar dat er vlak voor tijd werd gescoord o.i.d.
Zenuwslopende wedstrijden op een cl-onwaardig niveau.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
10 nederlagen in de competitie. Zelfs in de 'gloriejaren' van Olsen/Wouters en Wouters/Westerhof hadden we er minder. Ik denk er liever nooit meer aan terug, al werd het op het einde, godzijdank, nog wat draaglijker.
Anyway, om ontopic te gaan: Feyenoord gaat het dit jaar hopelijk nog slechter doen. Ze staan nu al op 5 nederlagen.
Anyway, om ontopic te gaan: Feyenoord gaat het dit jaar hopelijk nog slechter doen. Ze staan nu al op 5 nederlagen.

-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit kun je niet rijmen, hoor.Bahia zeker tot 2012 in De Kuip
Geschreven op woensdag, 19 november om 15:52
André Bahia heeft een nieuw contract ondertekend dat hem tot de zomer van 2012 aan Feyenoord verbindt. De centrale verdediger heeft het nog altijd prima naar zijn zin in Rotterdam-Zuid. “Ik vind dit super. Ik voel me thuis bij Feyenoord”, meldt de 24-jarige linkspoot op de officiële website van Feyenoord.
Eerder al waren club en speler het nieuwe contract mondeling overeengekomen. Met de handtekening van Bahia’s advocaat Julio Gomes, die speciaal vanuit Brazilië naar Rotterdam was gekomen, is de nieuwe verbintenis officieel een feit. Ook technisch directeur Peter Bosz is verheugd. “In Nederland zijn er maar weinig goede centrale verdedigers, zeker linksbenige. André combineert beiden en heeft een mooie leeftijd. Hij is inmiddels helemaal gewend in Rotterdam en beschikt over specifieke kwaliteiten. André is een winnaar en belangrijk voor Feyenoord”, aldus het bestuurslid.
Bahia speelde dit seizoen elf wedstrijden, waarin hij twee keer het net wist te vinden. In totaal speelde hij al 130 officiële duels, nadat hij in de winter van 2005 van Flamengo naar De Kuip was gekomen. Hij is daarmee de speler die het langst deel uitmaakt van de selectie en is daar zeer trots op. “Ik hou van deze club, van de mensen en van de supporters. Feyenoord is heel belangrijk voor mij en ik ben blij met het vertrouwen.”
VZ

Anyway, ik vind het een modale speler. In principe zou ik daar geen contract voor neerleggen tot 2012, maar bij Feyenoord is er vast geen geld voor een degelijke vervanger.
-
Hahaha, Bahia die langer in de Kuip blijft! De vlag hangt hier thuis in ieder geval uit. Zelden iemand gezien die zo mistroostig met z'n hoofd kan schudden als hij weer eens een kapitale blunder heeft gemaakt. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16