Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Re: Engeland en Schotland
Was niet zo lang geleden nog 5x zo duur.InnerHarbour schreef:Pffff wat moet je nu met die weggooier Conte?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Over een half uurtje Fleetwood Town (Vardy zijn oude club) v Leicester City live op de Beeb.
YNWA
Leuk zo'n stadionnetje waar de huizen zo dicht om het stadion staan dat een speler bij een mispeer een raam kan intrappen
.
Het lijkt erop dat Leicester Fleetwood een beetje laat uitrazen, om dan straks toe te slaan.

Het lijkt erop dat Leicester Fleetwood een beetje laat uitrazen, om dan straks toe te slaan.
- InnerHarbour
"Nog 1x en dan gaat het mes erin!"
Leicester heeft er nog zat moeite mee, met dat Fleetwood. Altijd leuk als de underdog het goed doet.

Leicester heeft er nog zat moeite mee, met dat Fleetwood. Altijd leuk als de underdog het goed doet.

- InnerHarbour

Fleetwood doet het prima, valt gewoon aan, Leicester speel hun gebruikelijke counterspelletje. Heb ik al eens verteld wat voor een hekel ik aan dat Leicester heb.

YNWA
Dat heb je weleens laten vallen hier geloof ik
Ik vond het leuk dat Leicester kampioen werd, maar verder heb ik er niks mee. Met weinig teams in de PL trouwens. Ik vind the Spurs wel geinig om een beetje te volgen vanwege de ex-Ajacieden die daar spelen. Misschien ook wel leuk om een keer te gaan kijken daar.

Ik vond het leuk dat Leicester kampioen werd, maar verder heb ik er niks mee. Met weinig teams in de PL trouwens. Ik vind the Spurs wel geinig om een beetje te volgen vanwege de ex-Ajacieden die daar spelen. Misschien ook wel leuk om een keer te gaan kijken daar.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ha, dat wordt een replay. Leuk voor Fleetwood. Leicester viel tegen hoor.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
FA Cup football at it's best.
Newport County- Leed United 2-1
Newport speelt 2 divisies lager in League Two.
Newport County- Leed United 2-1
Newport speelt 2 divisies lager in League Two.

YNWA
- InnerHarbour
Nu Shrewsbury Town- West Ham op de Beeb, de eerste speelt League 1 dus ook twee divisies verschil.
YNWA
Ook hier gaat het de hoger geklasseerde ploeg duidelijk niet makkelijk af.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Oeps, daar vloog een voortand door de lucht van een speler van WH...
En hij speelt gewoon verder.
En de commentator zegt even later: "this game has been toothless from Westham"
En hij speelt gewoon verder.
En de commentator zegt even later: "this game has been toothless from Westham"

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Nottingham Forrest staat met 3-1 voor tegen Arsenal (FA Cup). Wenger kan het allemaal prima zien vanaf de tribune. :-)
- InnerHarbour
Weet niet met welk elftal Wenger weer speelt maar ik zie zelfs Mertesacker weer op het veld lopen, wist niet eens meer dat zij die nog hadden.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Ik dacht altijd dat de FA cup wat voorstelde in Engeland maar toen ik de opstelling van Arsenal zag begon ik daar toch aan te twijfelen.
Yep, en dan proberen het met een paar wissels om te draaien, en dat lukt dan niet. 4-2! Leuk voor Forrest. Die speelden trouwens ook gewoon heel behoorlijk, en clubs uit de Championship hebben ook voldoende inhoud om het lang vol te houden tegen zo'sn PL team.brigade zuid schreef:Ik dacht altijd dat de FA cup wat voorstelde in Engeland maar toen ik de opstelling van Arsenal zag begon ik daar toch aan te twijfelen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Heel veel clubs (en niet alleen uit de PL) rouleren als ze tegen, op papier, zwakkere tegenstanders spelen. Niet degraderen uit de PL, plaats bij de eerste 4, play-off plaats in de Championship is vele malen lucratiever dan de eer van het winnen van zo’n cup. Na deze ronde zie je wel dat clubs wat sterkere elftallen opstellen.brigade zuid schreef:Ik dacht altijd dat de FA cup wat voorstelde in Engeland maar toen ik de opstelling van Arsenal zag begon ik daar toch aan te twijfelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"