Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
City is weer gewoon aan het winnen. Keertje verliezen van een subtopper gebeurt iedere topploeg weleens.
IK GELOOF!!!!!!
Aubameyang klaarblijkelijk naar Arsenal voor 63 M. Daar kopen City en IH's 'wij' een verdediger voor.
Batshuayi moet hem vervangen bij BVB. Lijkt me een goede move voor die jongen.

Batshuayi moet hem vervangen bij BVB. Lijkt me een goede move voor die jongen.
- InnerHarbour
Ben benieuwd wat dit gaat worden. Op de eerste plaats hebben ze daar al twee Fransen voor in de spits en op de tweede plaats is Arsenal geen counterteam zodat zijn snelheid een stuk ninder tot zijn recht komt. Laten wij zijn problemen met dicipline nog even buiten beschouwing.
YNWA
- InnerHarbour
En met de zoveelste verdediger die City koopt staat de teller voor de 'tovenaar' op £ 500 mil.
Zijn er ook managers die in 19 maanden meer uitgeven dan de 'tovenaar'?

Zijn er ook managers die in 19 maanden meer uitgeven dan de 'tovenaar'?
YNWA
Baffa niet te vergeten. Hopen dat City, PSG en Baffa de CL niet winnen, want dan wordt de illusie gezaaid dat een jochie als Dembele echt 100+ M waard is en een beetje verdediger minimaal 50 M kost. Dus dan krijg je weer overdrive en is het einde v.w.b. transferbedragen helemaal zoek.Jinne schreef:Emery komt in de buurt.
Grappig trouwens hoe Chelsea de transfer van Aubameyang naar Arsenal naar verluidt hostage houdt:
BVB wil Batshuayi van Chelsea als opvolger. Die laten hem gaan wanneer ze Giroud van Arsenal voor een schappelijk bedrag kunnen ophalen. God knows why, maar dat terzijde. Dus als Chelsea z'n zin niet krijgt, gaat het hele feest niet door.
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Het is dus een Spaans trekje. Al kreeg Barcelona er nog redelijk wat geld voor terug. Al zijn de Neymar miljoenen al compleet uitgegeven.wimpey schreef:Baffa niet te vergeten. Hopen dat City, PSG en Baffa de CL niet winnen, want dan wordt de illusie gezaaid dat een jochie als Dembele echt 100+ M waard is en een beetje verdediger minimaal 50 M kost. Dus dan krijg je weer overdrive en is het einde v.w.b. transferbedragen helemaal zoek.Jinne schreef:Emery komt in de buurt.
Conte loopt in een raar bakje te zoeken naar zijn Appie Happie spits. Eerst werd ook al Carrol genoemd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Want die overdrive is er nu nog niet ? ...wimpey schreef:Baffa niet te vergeten. Hopen dat City, PSG en Baffa de CL niet winnen, want dan wordt de illusie gezaaid dat een jochie als Dembele echt 100+ M waard is en een beetje verdediger minimaal 50 M kost. Dus dan krijg je weer overdrive en is het einde v.w.b. transferbedragen helemaal zoek.Jinne schreef:Emery komt in de buurt.
Grappig trouwens hoe Chelsea de transfer van Aubameyang naar Arsenal naar verluidt hostage houdt:
BVB wil Batshuayi van Chelsea als opvolger. Die laten hem gaan wanneer ze Giroud van Arsenal voor een schappelijk bedrag kunnen ophalen. God knows why, maar dat terzijde. Dus als Chelsea z'n zin niet krijgt, gaat het hele feest niet door.

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Wedstrijd je verjaardag plassen tussen de Arabieren van PSG en City. Wie kan het meeste uitgeven? Het valt me nog mee dat dat schilderij pas van Da Vinci niet gekocht is voor in de kleedkamer van een van die twee clubs.Lionel schreef:Mahrez naar City? Pffff
Waarom zou hij, behalve het geld, naar City gaan? Wel een goede speler maar niet het niveau dat Pep nastreeft lijkt me.
IK GELOOF!!!!!!
AT pist graag op de club van IH, maar laat Wenger met rust. Selectief?
Mourinho heeft gelijk vwb Wenger, vind ik. Maakt die club al jarenlang kapot.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik ken weinig mensen hier die Wenger steunen. Ik ken ook weinig mensen hier die blijven beweren dat Arsenal een topclub is. Over Liverpool daarentegen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Heeft meer met de persoon en zijn politieke voorkeur te maken voor sommige.wimpey schreef:AT pist graag op de club van IH, maar laat Wenger met rust. Selectief?

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo jan 31, 2018 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Zoals de waard...InnerHarbour schreef:Heeft meer met de persoon en zijn politieke voorkeur te maken voor sommige.wimpey schreef:AT pist graag op de club van IH, maar laat Wenger met rust. Selectief?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Als er een bingotrol voor Arsenal had rondgelopen op AT dan had deze ongetwijfeld ook zijn portie gehad. Now nobody cares.wimpey schreef:AT pist graag op de club van IH, maar laat Wenger met rust. Selectief?
Ach Arsenal, die club is feitelijk opgehouden te bestaan toen ze van Highbury vertrokken.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Big Andy had van mij wel iets hoger mogen staan.
Er komt overigens ook een Ajacied voorbij, raden welke?

YNWA
- InnerHarbour
Oké de eerste stap is klaar, kijken of de rest ook doorgaat. BTW zou Aubameyang gister Arsenal niet hebben zien spelen of is het wonen in Londen voor een feestbeest als hij een te grote verleiding?
YNWA
Ja, eigenlijk wel ja.InnerHarbour schreef:Net zoals Ajax toen die de Meer verlieten?
Nil volentibus arduum
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali