Wel iemand met creativiteit, zal niet al teveel kosten, al zal zijn salaris best goed zijn! Heeft niet echt een prioriteit want Sean Steur maakt een hele goede ontwikkeling door. Ik zie liever een hele goede 6.Jinne schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/20 ... adrid.html
Dani Ceballos volgens Spaanse bronnen
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
En dat is hij niet?!?
Daar kijk ik dan echt enorm van op. Of misschien inmiddels ook wel niet meer want het lijkt haast een principekwestie om die rol niet in te willen vullen.
Daar kijk ik dan echt enorm van op. Of misschien inmiddels ook wel niet meer want het lijkt haast een principekwestie om die rol niet in te willen vullen.
Nil volentibus arduum
Hij speelt vooral als 8... Maar hij zou een soort Frenkie de Jong rol kunnen invullen als we met een dubbele 6 gaan spelen... Maar dan moet er wel iemand naast hem staan die fysiek wat kan mee doen... Misschien een lijntje naar Alvarez uitgooien weer?Marillion schreef:En dat is hij niet?!?
-
De Dominee
En dan Steur, Mokio, Ouazane, Abdallah, Gloukh en Bounida banken? Goed idee.
Haal dan gewoon alleen Edson.
Haal dan gewoon alleen Edson.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Jinne
- Site Admin
Alle Barca talenten met weinig speeltijd worden nu gelinkt. Buiten Casado niet echt gelijk versterkingen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Gloukh zal wel verkocht worden. Hopelijk komt er een goede club voor hem.En dan Steur, Mokio, Ouazane, Abdallah, Gloukh en Bounida banken? Goed idee.
Die andere jongens zijn piepjong, twee zijn zelfs nog minderjarig. Hoezo denk je dat die de kar gaan trekken? Die moeten houvast hebben. Daarbij speelt nog de fysieke kant, ze moeten het ook volhouden.
Nou lees ik Blind, Veldman en Eriksen. Zijn ze aan het werven voor oud Ajax?
I think I lost my fucking headache
-
De Dominee
Veltman lijkt me een aanwinst.
- Jinne
- Site Admin
Ja. Van de drie nog de beste optie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En dan hoorde ik ook Luuk de Jong noemen. Maar dat was denk ik een gedachtenspinsel van de schrijver. Hoop ik
-
De Dominee
Luuk zou toch een prima concurrent voor Dolberg zijn?
Allebei in de lappenmand is een realistisch scenario.
Why on earth zou Luuk de Jong naar Ajax komen. Die zat bij PSV al aan het einde van zijn carrière maar kreeg nog een buitenkansje om nog bij porto te gaan spelen maar loopt daar een flinke blessure op. Van de 150 duizend prof voetballers op deze wereld is de speler waar je op uit zou komen? Een speler die bijna met pensioen gaat en een flinke knieblessure heeft
Het is meer dat lijstje dat genoemd wordt: Blind, Veltman, Eriksen en de Jong. Allemaal afbouwers. En zonder restwaarde
Haal dan Nathan Ake op... Die is ook gratis... Maar kan nog makkelijk 4-5 jaar mee.
Die verdient een vermogen bij City.
Komt niet naar Nederland, neem ik aan.
Komt niet naar Nederland, neem ik aan.
Allemaal gericht op het verleden en niet op de toekomst die namen. Het kan voor de korte termijn soms nog een keer acceptabel uitpakken maar vaker investeer je slechts in een herinnering. Dat kun je beter doen bij het Ajax museum.
Ik zie overigens dat Eriksen wel een volledig seizoen heeft gespeeld bij Wolfsburg als ik even snel naar zijn statistieken kijk: 30 wedstrijden, 3 goals en 7 assists.
Ik zie overigens dat Eriksen wel een volledig seizoen heeft gespeeld bij Wolfsburg als ik even snel naar zijn statistieken kijk: 30 wedstrijden, 3 goals en 7 assists.
Nil volentibus arduum
Inderdaad, ophouden met die nostalgie.
Totally agree! Ik wil absoluut niet de terugkeer van oud spelers niet afschieten. De eerste terugkeer van Blind was gewoon prima. Alleen lijkt het als of iedereen een Rijkaard scenario in het vooruitzicht heeft. Dat ze wel even de jonge jongens op sleeptouw nemen. Het is zo’n niet opgaande theorie in alles. De talenten zijn een stuk minder dan toen, de ervaren oud spelers zijn verre van het niveau Rijkaard en het voetballen zelf vraagt meer en andere facetten dan in de jaren 90.
Ajax zou het goed doen wanneer er eens afstapt wordt van nostalgie en geschiedenis en moet zichzelf echt weer opnieuw uitvinden. En alsjeblieft, alsjeblieft hou daar alle wat oud Ajacied is zo ver mogelijk vandaan. Het houdt je op deze manier zo in een wurggreep
Ajax zou het goed doen wanneer er eens afstapt wordt van nostalgie en geschiedenis en moet zichzelf echt weer opnieuw uitvinden. En alsjeblieft, alsjeblieft hou daar alle wat oud Ajacied is zo ver mogelijk vandaan. Het houdt je op deze manier zo in een wurggreep
Rijkaard was wereldtop en bovendien was hij pas 32 toen hij terugkeerde. Rijkaard is dé uitzondering. Hij kwam natuurlijk wel bij een club die net de UEFA-cup had gewonnen, dat was een ander verhaal dan instappen op dit moment.
Je kunt Blind, Veltman of Alvarez toch niet vergelijken met Rijkaard? Daar zit een wereld tussen. Frenkie en De Ligt mogen best komen.
Je kunt Blind, Veltman of Alvarez toch niet vergelijken met Rijkaard? Daar zit een wereld tussen. Frenkie en De Ligt mogen best komen.
Nee dat is precies wat ik bedoel. Ik denk dat de beleidsbepalende mensen dat wel altijd denken wanneer ze oud spelers terug halen, aan een Rijkaard scenario
Het was op dat moment al een complete verrassing dat Rijkaard voor een terugkeer koos, Rijkaard being Rijkaard. Het financiële verschil was toen veel minder groot.
Komt bij dat de Eredivisie op dat moment nog redelijk sterk was. Zo'n Aké gaat gewoon in Italië cashen of zo, en anders kan hij altijd nog geld scheppen in de woestijn of in de VS. Dan heb je het dus over een verdediger, geen toonaangevende speler.
Komt bij dat de Eredivisie op dat moment nog redelijk sterk was. Zo'n Aké gaat gewoon in Italië cashen of zo, en anders kan hij altijd nog geld scheppen in de woestijn of in de VS. Dan heb je het dus over een verdediger, geen toonaangevende speler.
Alvarez mag echt wel terugkomen, is pas 28...
Onana zou ook niet gek zijn, die heeft nog een seizoen goed te maken...
Onana zou ook niet gek zijn, die heeft nog een seizoen goed te maken...
Rijkaard was zelfs pas 30 toen hij terugkeerde. Wilde nog 2 jaar vlammen.Yopii schreef: ma mei 11, 2026 11:54 am Rijkaard was wereldtop en bovendien was hij pas 32 toen hij terugkeerde. Rijkaard is dé uitzondering. Hij kwam natuurlijk wel bij een club die net de UEFA-cup had gewonnen, dat was een ander verhaal dan instappen op dit moment.
Je kunt Blind, Veltman of Alvarez toch niet vergelijken met Rijkaard? Daar zit een wereld tussen. Frenkie en De Ligt mogen best komen.![]()
Op zijn 32e beëindigde hij zijn carrière met CL winst en een landstitel.
We zullen nooit weten of we met een 33-jarige Rijkaard de CL finale een 2e keer op rij hadden kunnen winnen.
Rijkaard was zelfs pas 30 toen hij terugkeerde.
Terechte correctie.
Rijkaard was de natuurlijke aanvoerder van dat team, het bindmiddel tussen twee groepen.
Danny Blind was meer het verlengstuk van LVG.
Nou ja, wie weet...We zullen nooit weten of we met een 33-jarige Rijkaard de CL finale een 2e keer op rij hadden kunnen winnen.