Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Per definitie, nee. Ik heb nog nooit een paard te paard gezien.
Dan heb je nooit paardenseks gezien. 
Tja, misschien had Co iets met paardenseks.
Even lekker vloeken in de kerk. Feyenoord moet ABSOLUUT winnen dit weekeinde.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ben bang dat NEC ze een afstraffing gaan geven.. Ze winnen nog geen eens bij Volendam..
rechtstreeks CL voor F..liever niet..
rechtstreeks CL voor F..liever niet..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Dit record ontlopen wij maar mooi:
Feyenoord of NEC kan Willem II van 1999 aflossen als slechtste nummer twee
De kans is groot dat de Eredivisie dit seizoen de slechtste nummer twee krijgt sinds de invoering van het driepuntensysteem in 1995. Voor PSV lonkt daarentegen een positief record. De Eindhovenaren kunnen de kampioen worden met de grootste voorsprong ooit. De slechtste nummer twee van de laatste decennia is nu Willem II. De Tilburgers waren in het seizoen 1998/1999 achter kampioen Feyenoord de best of the rest met 65 punten, zoals in de grafiek onderaan te zien is.
Met nog vijf speelronden te gaan heeft nummer twee Feyenoord nu 54 punten. Dat betekent dat de Rotterdammers nog minimaal twaalf punten moeten pakken (vier zeges in vijf duels), om het beter te doen dan het Willem II van trainer Co Adriaanse 27 jaar geleden.
Mocht Feyenoord niet als tweede eindigen, dan is de kans groot dat NEC de boeken in gaat als slechtste nummer twee.
De ploeg van trainer Dick Schreuder staat nu op 53 punten. Dat betekent dat NEC nog dertien punten nodig heeft om op meer punten te eindigen dan het Willem II van 1999.
Bron: nu.nl
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Ik aanvaard dat record met liefde. Al is dat dan meer vanwege de centjes dan de daadwerkelijke CL ambitie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zal NEC gaan instorten?
NEC in de CL, dat moet je niet willen.
NEC in de CL, dat moet je niet willen.
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest.Yopii schreef: zo apr 12, 2026 1:58 pm Zal NEC gaan instorten?
NEC in de CL, dat moet je niet willen.![]()
Om andere redenen, neem ik aan.
Ik vind NEC niet zo veel. Daarbij zullen er vast spelers vertrekken.
1-1 dus, daar kan ik wel mee leven.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
hoe moet Ajax dit bekijken ? nadelig of juist goed ?
Nec heeft nog een behoorlijk zwaar programma..
bij F zijn er meer zwakke , dan fitte spelers
Nec heeft nog een behoorlijk zwaar programma..
bij F zijn er meer zwakke , dan fitte spelers
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Boeit me niks als we de laatste 4 wedstrijden niet winnen dan hebben we het aan onszelf te danken...
Uitslag is voor ons in principe optimaal, maar als we de rest zelf niet winnen hebben we er inderdaad precies niks aan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee, dan Ajax of Feyenoord. Die spelen een stuk beter.Yopii schreef: zo apr 12, 2026 1:58 pm Zal NEC gaan instorten?
Lastig om te bepalen wat voor ons het beste is. Ik wil eigenlijk wel dat Van Persie blijft zitten als trainer maar ik gun ze de inkomsten niet.
Nil volentibus arduum
Nee, ik begrijp je helemaal. Stel je voor dat Real Madrid, Barcelona of Bayern München naar dat bos moet. Dan zeggen ze bij aankomst bij het Madurodamstadionnetje: "Chauffeur, je bent verkeerd gereden. Dit is de plaatselijke scoutingclub of zo." En dan gaan ze daarna op zoek naar een stadion van enige omvang en kloppen ze aan bij die vreselijke Van de Kuit.Yopii schreef: zo apr 12, 2026 3:32 pmOm andere redenen, neem ik aan.![]()
Ik vind NEC niet zo veel. Daarbij zullen er vast spelers vertrekken.
1-1 dus, daar kan ik wel mee leven.![]()
Kan niet.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De kans dat Ajax of Feyenoord volgend seizoen een betere selectie heeft dan NEC is wel ongeveer 100% dus laat NEC lekker in een andere Europese competitie spelen.Marillion schreef:Nee, dan Ajax of Feyenoord. Die spelen een stuk beter.Yopii schreef: zo apr 12, 2026 1:58 pm Zal NEC gaan instorten?
Lastig om te bepalen wat voor ons het beste is. Ik wil eigenlijk wel dat Van Persie blijft zitten als trainer maar ik gun ze de inkomsten niet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Jinne
- Site Admin
Alsof wij of Feyenoord zoveel punten pakten afgelopen seizoen.
Zo'n analyse is toch beneden peil?"Ik denk dat een punt dik verdiend is", begint Schreuder voor de camera bij de NOS. Op de vraag of NEC zondag gelukkig wegkwam tegen Feyenoord is de trainer duidelijk. "Je kan ook zeggen dat wij in de laatste 35 tot veertig minuten, met die extra tijd erbij, gewoon gedomineerd hebben en ze helemaal teruggedrukt hebben."
Toch begon NEC niet voortvarend aan de wedstrijd, zag ook Schreuder. De Nijmegenaren kwamen na ruim een kwartier spelen op een 0-1 achterstand en moesten in de tweede helft de schade repareren. "Het eerste halfuur hadden we het heel moeilijk en waren we niet onszelf. Daarna kwamen we heel goed in de wedstrijd en in de tweede helft hebben we ons hervonden. Daarom zeg ik ook dat een punt verdiend is."
Hopelijk blijft hij zitten waar hij zit en komt hij dus niet naar Ajax. 'We waren niet onszelf', poeh.. Je moet er maar mee durven komen. Nul analyse.
En verdiend... mwah...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat is dan weer een ander verhaal. Maar we pakken er in ieder geval meer dan dat NEC zou doen.Jinne schreef: ma apr 13, 2026 8:22 am Alsof wij of Feyenoord zoveel punten pakten afgelopen seizoen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Voetbal is al steeds meer een sport geworden waar de begroting de uitslag bepaald. Het is juist leuk als er af en toe nog een uitzondering is en een kleine club iets presteert wat je niet zou verwachten. Soms is het eenmalig en soms is het een begin van een groeiperiode.
Dus laat NEC die plek maar lekker pakken.
Dus laat NEC die plek maar lekker pakken.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Te Kloese weg einde seizoen. Dus Feyenoord misschien wel op zoek naar AD, TD en coach. Al zie ik VP zo weer overleven.