Jorrel Hato
Moderator: mods
Re: Jorrel Hato
40 vind ik persoonlijk weinig, als Hancko dat ook oplevert (beter maar 8 jaar ouder). Misschien dat we hem een jaartje gratis kunnen huren Chelsea geeft meestal toch 7 jarige contracten.
zeux schreef: wo jul 23, 2025 10:56 pmWant? Omdat een bedrag van 60 miljoen (!!!!!) gepitcht werd in wat kranten en online?T82 schreef:Wordt rond de 40 is nu te lezen... Zou niet best onderhandeld zijn. Hopelijk wordt het toch een stukje hoger.
Die 40m is toch een alleszins mooi bedrag voor een jongen die net twee jaar in de zwakke Eredivisie speelt en goed is, maar ook weer niet een totale verschilmaker?
Als de opening 40 is geweest (weet niemand zeker, maar vooruit) en je komt uit op ongeveer 40 terwijl je 60 vroeg... Los van wat de echte waarde is (die bestaat niet), is dat toch gewoon niet goed onderhandeld?
Als Hancko naar Atletico voor 32 miljoen gaat is 40 miljoen naar Chelsea weer een Lidl-actie.
Maar ik lees toch echt dat Ajax 55 miljoen gaat overhouden. Dat is een zeer net bedrag.
Maar ik lees toch echt dat Ajax 55 miljoen gaat overhouden. Dat is een zeer net bedrag.
IK GELOOF!!!!!!
Dat zou gewoon (heel) goed zijn.Lionel schreef: do jul 24, 2025 6:17 am Maar ik lees toch echt dat Ajax 55 miljoen gaat overhouden. Dat is een zeer net bedrag.
- Liberty
- Contacteer:
Ben wel heel benieuwd wat het dan wordt. Zit nogal een verschil tussen 40 miljoen en 55 miljoen.
Zou me niets verbazen dat het 40 miljoen wordt wat op kan lopen tot 55 miljoen via bonussen. Maar dat het zomaar heel lastig kan zijn om die bonussen te krijgen (minimaal aantal wedstrijden, doorverkooppercentage, behaalde resultaten, etc). Tot nu toe is Kroes nog geen meersteronderhandelaar gebleken.
Zou me niets verbazen dat het 40 miljoen wordt wat op kan lopen tot 55 miljoen via bonussen. Maar dat het zomaar heel lastig kan zijn om die bonussen te krijgen (minimaal aantal wedstrijden, doorverkooppercentage, behaalde resultaten, etc). Tot nu toe is Kroes nog geen meersteronderhandelaar gebleken.
Tijd voor iets nieuws.
Als we 'blind' hadden gehoord: Hato brengt 40 miljoen op, dan ben ik benieuwd of er dan ook zo zuur zou zijn gedaan.T82 schreef: do jul 24, 2025 5:20 amzeux schreef: wo jul 23, 2025 10:56 pmWant? Omdat een bedrag van 60 miljoen (!!!!!) gepitcht werd in wat kranten en online?T82 schreef:Wordt rond de 40 is nu te lezen... Zou niet best onderhandeld zijn. Hopelijk wordt het toch een stukje hoger.
Die 40m is toch een alleszins mooi bedrag voor een jongen die net twee jaar in de zwakke Eredivisie speelt en goed is, maar ook weer niet een totale verschilmaker?
Als de opening 40 is geweest (weet niemand zeker, maar vooruit) en je komt uit op ongeveer 40 terwijl je 60 vroeg... Los van wat de echte waarde is (die bestaat niet), is dat toch gewoon niet goed onderhandeld?
Er wordt van alle kanten gezegd dat het maar de vraag is of Hato gaat slagen bij Chelsea (twijfels aan zijn capaciteiten dus), maar hij moet wel 'even' 60 miljoen opbrengen. Dan sta je richting Top 10 transfers deze zomer (tot nu toe). Volgens mij is Hato ook weer niet zò speciaal (ja, binnen het niveau Ajax/Eredivisie, maar dat is een andere context dan bijv PL).
Op AT is het inmiddels duidelijk: Kroes faalt. En als hij niet faalt, faalt hij toch.
(en Heitinga is a priori een mislukkeling, kan er niets van én heeft ook nog eens het verkeerde haar!)
Lang leve de collectieve supporters-haat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Valt wel mee toch? Het is niet zo zwart/wit en je hoeft het ook niet zo zwart/wit te stellen. Als je door de oogharen heen kijkt dan is dit het lijstje:
AT is positief over:
Mogelijke aankoop van Gloukh (op basis van voetbalkwaliteiten dan he).
Moro staat er overwegend positief op
Verkoop van Forbs
AT is negatief over:
de snelheid van handelen en het continu lekken en contact zoeken richting de pers
invulling technische staf
Ik denk dat als Hato wordt verkocht voor 55 mio, dat we dan een positief puntje kunnen toevoegen. 40 mio voor het grootste talent van Nederland is wel wat aan de lage kant (wetende dat PL clubs een shitload aan geld hebben).
AT is positief over:
Verkoop van Forbs
AT is negatief over:
de snelheid van handelen en het continu lekken en contact zoeken richting de pers
Ik denk dat als Hato wordt verkocht voor 55 mio, dat we dan een positief puntje kunnen toevoegen. 40 mio voor het grootste talent van Nederland is wel wat aan de lage kant (wetende dat PL clubs een shitload aan geld hebben).
Aankoop Regeer, Aankoop Rosa, onhandig werk maken van Keepers , makkelijke weg laten lopen van Henderson.
Dat zijn allemaal dingetjes, maar ik denk dat 90% van ons hem gewoon een totale koekwous vinden vanwege zijn lekken en gedrag in de Pers...
Dat zijn allemaal dingetjes, maar ik denk dat 90% van ons hem gewoon een totale koekwous vinden vanwege zijn lekken en gedrag in de Pers...
Precies. Er wordt hier doorgaans gewoon legitieme kritiek geuit op bepaalde zaken. Zoals het hoort.peter schreef: do jul 24, 2025 10:14 am Valt wel mee toch? Het is niet zo zwart/wit en je hoeft het ook niet zo zwart/wit te stellen. Als je door de oogharen heen kijkt dan is dit het lijstje:
AT is positief over:
Verkoop van Forbs
AT is negatief over:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
Om een oud-lid te quoten: zeux praat poep.
40 miljoen zou gewoon tegenvallen.
40 miljoen zou gewoon tegenvallen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nou ja, veel geld voor een jongen van 19 die op internationaal topnivo nog alles te bewijzen heeft. Maar gezien de belangstelling van meerdere grote en kapitaalkrachtige clubs moet er misschien iets meer uit te halen zijn. Het helpt iig niet dat Hato al.akkoord lijkt te zijn en heeft aangegeven er naartoe te willen
I think I lost my fucking headache
De positieve opmerkingen over Kroes moet je volgens mij met een zaklantaarntje zoeken...peter schreef: do jul 24, 2025 10:14 am Valt wel mee toch? Het is niet zo zwart/wit en je hoeft het ook niet zo zwart/wit te stellen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Liberty
- Contacteer:
Dan moet er ook wel wat positiefs te melden zijn. Kroes heeft wat overschot de deur uit gekregen, en dat is prima. Maar er worden tegelijk legitieme vragen gesteld over de wijze waarop hij met deze spelers is omgegaan en wat hij over ze heeft gezegd. En dat dit de waarde van deze spelers niet ten goede is gekomen. Is helemaal niet raar om daar over te beginnen.
En ja, Kroes heeft ook Moro binnengehaald. En zo op het oog een mooie aanwinst, al moet dit in de praktijk nog blijken natuurlijk. Dat ook hier vragen over zijn ligt vooral in de berichtgevingen rondom de transfer want alles bij elkaar heeft het wel geduurd. Alles lag al in de media.
We kunnen en mogen Kroes pas echt beoordelen op zijn werk wanneer we in september en oktober volop in de competitie zitten. Maar we mogen natuurlijk wel iets zeggen over hoe hij zijn werk doet. Het constante gelek naar de media, zeker de Telegraaf, die van alles op de hoogte lijken te zijn. Zijn, op zijn minst, bijzondere uitspraken over spelers en de positie van Ajax.
Toen hij zo'n 18 maanden geleden een interview gaf had hij een gigantische grote mond over het werk van Mislintat. Vorig jaar heeft hij die grote mond niet echt waar kunnen maken maar werd hij min of meer gered door Farioli (die niet uit zijn koker kwam). Dit jaar moet hij het nog maar waar gaan maken maar zo'n twee weken voor de competitiestart is de selectie verre van compleet. En zitten we met een technische staf waar heel veel vraagtekens over zijn.
Alex Kroes blijft de media opzoeken. Elke keer weer. Zoals anderen hier ook al hebben gezegd: hij moet zijn mond houden en zijn werk doen. Dan kan hij in september zijn verhaal doen over hoe alles is gelopen.
En ja, Kroes heeft ook Moro binnengehaald. En zo op het oog een mooie aanwinst, al moet dit in de praktijk nog blijken natuurlijk. Dat ook hier vragen over zijn ligt vooral in de berichtgevingen rondom de transfer want alles bij elkaar heeft het wel geduurd. Alles lag al in de media.
We kunnen en mogen Kroes pas echt beoordelen op zijn werk wanneer we in september en oktober volop in de competitie zitten. Maar we mogen natuurlijk wel iets zeggen over hoe hij zijn werk doet. Het constante gelek naar de media, zeker de Telegraaf, die van alles op de hoogte lijken te zijn. Zijn, op zijn minst, bijzondere uitspraken over spelers en de positie van Ajax.
Toen hij zo'n 18 maanden geleden een interview gaf had hij een gigantische grote mond over het werk van Mislintat. Vorig jaar heeft hij die grote mond niet echt waar kunnen maken maar werd hij min of meer gered door Farioli (die niet uit zijn koker kwam). Dit jaar moet hij het nog maar waar gaan maken maar zo'n twee weken voor de competitiestart is de selectie verre van compleet. En zitten we met een technische staf waar heel veel vraagtekens over zijn.
Alex Kroes blijft de media opzoeken. Elke keer weer. Zoals anderen hier ook al hebben gezegd: hij moet zijn mond houden en zijn werk doen. Dan kan hij in september zijn verhaal doen over hoe alles is gelopen.
Tijd voor iets nieuws.
Ajax wil.60 mio, chelsea wil niet verder dan 50 mio vlgs caught offside (via football transfers)
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... ro-betalen
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... ro-betalen
+ Bonussen aangezien Chelsea in een goede flow zit zal hopelijk de CL inkomsten meespelen Dus die 10 + doorverkoop percentage is een pre
Doorverkoop? Hij gaat 8 kaar tekenen las ik. Gestoord. Graveyard voor talenten dat Chelski
Chelsea geeft al die spelers zulke lange contracten, want dan kunnen ze het transferbedrag in de boeken makkelijk uitsmeren over 8 ipv 5 jaar...
Lange tijd als je uit de boot valt. Het is niet zo dat hij de enige goede verdediger is daar
Als hij die volle acht jaar een prima salaris vangt, heeft hij op het grootste deel van zijn voetbalcarrière - zijn belangrijkste jaren - gecasht. Krijg niet de indruk dat dit spelers zijn die ook nog bezig zijn of ze die acht jaar ook daadwerkelijk voetballen. Geld is binnen. Zo deed Bogarde het toch ook? Geloof dat die op een gegeven moment niet eens meer op het trainingsveld stond. Die kon thuis op de bank naar het oplopen van zijn spaarrekening kijken (voor zover ze het geld binnenboord kunnen houden).LucaS schreef: di jul 29, 2025 2:22 pm Lange tijd als je uit de boot valt. Het is niet zo dat hij de enige goede verdediger is daar
Daar was Bogarde geloof ik niet zo goed in.
Nou ja, ik vind het gek. Die jongen is 19. En natuurlijk ga je er over jezejf van uit dat je het gaat redden. Maar het is wel heel jong om jaren op de banknte gaan zitten.
Nou ja, ik vind het gek. Die jongen is 19. En natuurlijk ga je er over jezejf van uit dat je het gaat redden. Maar het is wel heel jong om jaren op de banknte gaan zitten.
Ze hebben Marc Cucurella daar op links lopen een betere verdediger dan Hato mag zijn schoenen poetsen.LucaS schreef: di jul 29, 2025 2:22 pm Lange tijd als je uit de boot valt. Het is niet zo dat hij de enige goede verdediger is daar
Dat heeft mij ook altijd verbaasd. De voorbeelden van jongens die in onderste regionen van Europa of zelfs Azië belanden is eindeloos. Hooguit 5 tot 10% redt het echt?LucaS schreef: di jul 29, 2025 3:47 pm Daar was Bogarde geloof ik niet zo goed in.
Toch blijven ze gaan.
'Zou jij miljoenen laten lopen?' is dan het weerwoord.
Mijn theorie is dat ze een duurzamere carrière opbouwen door langer in hun 'leertijd' te blijven - met net zogoed volop kansen aan de horizon - dan jong het grafveld vol gesneefde talenten op te lopen. Maar ja: wie weet raken ze geblesseerd. En hebben is hebben, zonder zorg of een goede financiële kans nog een keer voorij komt. Leven in het moment.
- Liberty
- Contacteer:
Nou ja, Bogarde was ook 10 jaar ouder en had al een mooie carrière achter de rug. Ajax, Ac Milan en Barcelona, dat kunnen er niet veel zeggen.
Dat hij voor het geld koos was nog wel te begrijpen.
Hato is gewoon veel jonger en heeft nog niets gewonnen.
Dood en doodzonde. Maar goed, het zal wel.
Dat hij voor het geld koos was nog wel te begrijpen.
Hato is gewoon veel jonger en heeft nog niets gewonnen.
Dood en doodzonde. Maar goed, het zal wel.
Tijd voor iets nieuws.
Nou ja, de teneur is nou wel heelnerg dat hij het niet gaat redden. Dat wil in nou ook niet gelijk zeggen. Wie weet is die jongen in no-time de nr 1 LCV of LB. Dan heeft ie het goed gedaan. Ik vrees alleen een beetje wat er gebeurt als hij dat niet bereikt. Aan de andere kant, hij is jong en staat er bij veelngrote clubs goed op