Daarom moet je ook iemand hebben die met weinig geld kan werken. Iemand uit de PL denkt waarschijnlijk dat je een geintje maakt als je het budget noemt. Dat het voor Jong Ajax is of zo.Yopii schreef: ma nov 24, 2025 1:54 pm We zitten in een noodsituatie. Ons elftal kent amper cashcows. Op de meeste spelers zou je verlies maken. De opleiding levert ook amper grote talenten. Geld om te kopen is er niet.
Onze adviseur vindt blijkbaar dat we in een proces zitten. Ik constateer dat we de afgelopen anderhalf jaar niets zijn opgeschoten, integendeel. Er zal in de komende zomer nog minder geld zijn dan afgelopen zomer.
Ga er maar aan staan.![]()
Chris O'Loughlin van Union noemde ik eerder al. Is echt puur op basis van de prestaties van Union dus ik heb geen idee van zijn denkbeelden. Maar onder zijn leiding is die club met kleine investeringen vanuit het niets structureel top in België geworden. Niet schrikken want hij maakt gebruik van data. Maar ze hebben daar dus meerdere spelers voor weinig gekocht en voor flink geld verkocht. Ondertussen doen ze gewoon ieder jaar mee om de titel. En dat dus als feitelijk een hele kleine club.
Dat is grofweg de wereld waarin we het moeten zoeken denk ik. Zijn er meer van dat soort TD's op de markt? Vast. Maar ik volg het voetbal niet goed genoeg om er zo even een paar uit m'n mouw te schudden. Ja, ik denk dat Huiberts het bij AZ dus ook goed heeft gedaan maar rustiger aan doen gaat niet samen met werken bij Ajax.