Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey »

Lekker, IH. :biggthumpup.gif:

City wordt over-, Liverpool onderschat. Hier op AT tenminste.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Ik denk dat niemand op AT Liverpool onderschat. Ik denk dat het vooral teasen van IH is.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

wimpey schreef:Lekker, IH. :biggthumpup.gif:
Zeker maar het wordt pas echt lekker als wij winnen vanavond, is een lastige counterploeg dat Leicester.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk dat niemand op AT Liverpool onderschat. Ik denk dat het vooral teasen van IH is.
Er zijn er in ieder geval twee die Liverpool niets gunnen door mij. Heb ik netjes gedaan hè. :blackcat.gif:
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

7 punten (neem aan dat Liverpool gewoon wint), netjes.

Na een kwartier ben ik gisteren maar aan de studie gegaan. Dacht dat het 0-5 ofzo zou worden voor City.
IK GELOOF!!!!!!
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

wimpey schreef:Lekker, IH. :biggthumpup.gif:

City wordt over-, Liverpool onderschat. Hier op AT tenminste.
Ik vond City vorig jaar echt fantastisch voetbal spelen, het werd minder toen Aguero weg viel. Dit jaar valt het echter tegen inderdaad!

Maar als ze compleet zijn spelen ze nog steeds het beste voetbal van dit moment.
Lionel

Bericht door Lionel »

Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.

Ik vind City een verademing om naar te kijken. Je ziet dat er met en aan de ploeg gewerkt is. Het druk zetten, opbouw, veld bezetting..
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

:drecul.gif:
YNWA
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

InnerHarbour schreef:Daar komt het nu ook door, mooi klote voor iedereen aan boord natuurlijk.
Volgende vraag is: gaat Cardiff betalen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Hoe verschrikkelijk het ook verlopen is met die jongen. Volgens mij hebben ze geen keuze. Die transfer was helemaal rond en dan moet je dus betalen.
Nil volentibus arduum
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Marillion schreef:Hoe verschrikkelijk het ook verlopen is met die jongen. Volgens mij hebben ze geen keuze. Die transfer was helemaal rond en dan moet je dus betalen.
Als Nantes ook maar een beetje eergevoel heeft dan geven ze dat geld aan zijn familie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Sandro

Bericht door Sandro »

Hoe zit het met verzekering?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Lionel

Bericht door Lionel »

raymon schreef:
Marillion schreef:Hoe verschrikkelijk het ook verlopen is met die jongen. Volgens mij hebben ze geen keuze. Die transfer was helemaal rond en dan moet je dus betalen.
Als Nantes ook maar een beetje eergevoel heeft dan geven ze dat geld aan zijn familie.
Waarom? Dit snap ik dan weer niet.
IK GELOOF!!!!!!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Die transfer is gewoon een zakelijke transactie. Het is natuurlijk ontzettend tragisch maar wat denk je dat ze bij Cardiff hadden gedaan als dit ongeluk was gebeurd op het moment dat hij onderweg was om het contract te tekenen?

Hij was inmiddels werknemer van Cardiff. Als die jongen op de eerste training zijn been op drie plaatsen had gebroken en nooit een wedstrijd had kunnen spelen dan was de transfer ook niet ongedaan gemaakt. Nantes zal ook een bestemming hebben voor dat geld. Daarom is die transfer overeengekomen. Er zal toch weer iemand in de spits moeten gaan spelen.

Ik zou het wel netjes vinden als ze iets voor de familie doen. Los van wat er aan verzekeringen is afgesloten. Organiseer bijvoorbeeld een testimonial met deze twee clubs waarbij de opbrengst naar zijn familie gaat. Ik lees dat ze inmiddels hebben besloten dat zijn rugnummer (9) nooit meer zal worden ingezet. Het is echt niet zo dat het die mensen daar niets doet.
Nil volentibus arduum
Lionel

Bericht door Lionel »

Nee dat snap ik. Maar om nou de transfersom aan de familie te geven... Wat doen we met de piloot?
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Of betaal zijn salaris volledig uit.
IK GELOOF!!!!!!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Lionel schreef:Nee dat snap ik. Maar om nou de transfersom aan de familie te geven... Wat doen we met de piloot?
Volgens mij zijn we het eens hoor.

De opbrengsten van zo'n testimonial zouden naar de familie van de speler en de piloot moeten gaan. Het ongeluk staat, hoe tragisch ook, los van de transfer.
Nil volentibus arduum
ferry

Bericht door ferry »

Best wel droevig want de zoekactie naar de piloot is gestaakt. Ik zag dat zijn familie een Gofundme aktie is gestart om te kunnen blijven zoeken naar hem.

Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn kennis van het ILS (Instrument Landing System) van het vliegveld in Nantes een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
Laatst gewijzigd door ferry op zo feb 10, 2019 2:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Ferry schreef: Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn ILS (Instrument Landing System) een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
Een zus van Sala zei vrij stellig dat de maffia er bij betrokken is om hem bewust te laten verdwijnen, toch?
ferry

Bericht door ferry »

Cruijff schreef:Een zus van Sala zei vrij stellig dat de maffia er bij betrokken is om hem bewust te laten verdwijnen, toch?
Ja, dat zei die zus inderdaad, maar daar lees ik niks meer over.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Ferry schreef:Best wel droevig want de zoekactie naar de piloot is gestaakt. Ik zag dat zijn familie een Gofundme aktie is gestart om te kunnen blijven zoeken naar hem.

Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn kennis van het ILS (Instrument Landing System) van het vliegveld in Nantes een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
Ten eerste is er geen verschil in ILS systemen van vliegvelden. Dus een ILS systeem van Schiphol werkt hetzelfde als die van nantes. Tevens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vliegtuigje waarmee gevlogen werd überhaupt een ILS reciever aan boord had. Dat soort vliegtuigjes mogen alleen op zicht landen. Lijkt me dat iemand dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.
Dit was blijkbaar een hobby vlieger. Wel vreemd dat mensen met een dergelijk vliegtuigje een reis willen maken. Slecht weer in het donker is vragen om problemen. Pak lekker een lijnvlucht.
Whitey on the moon.
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Overigens maakt City gehakt van Chelsea momenteel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Lionel

Bericht door Lionel »

Duidelijk wie het beste team is in de PL..
IK GELOOF!!!!!!
ferry

Bericht door ferry »

GangstaRiB schreef:
Ferry schreef:Best wel droevig want de zoekactie naar de piloot is gestaakt. Ik zag dat zijn familie een Gofundme aktie is gestart om te kunnen blijven zoeken naar hem.

Ten eerste is er geen verschil in ILS systemen van vliegvelden. Dus een ILS systeem van Schiphol werkt hetzelfde als die van nantes. Tevens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vliegtuigje waarmee gevlogen werd überhaupt een ILS reciever aan boord had. Dat soort vliegtuigjes mogen alleen op zicht landen. Lijkt me dat iemand dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.
Dit was blijkbaar een hobby vlieger. Wel vreemd dat mensen met een dergelijk vliegtuigje een reis willen maken. Slecht weer in het donker is vragen om problemen. Pak lekker een lijnvlucht.
De Piper PA-46 Malibu kan wel degelijk de beschikking hebben over ILS. En het ILS systeem is hetzelfde voor ieder vliegveld, maar het helpt nauurlijk als je ervaring hebt met ILS patronen voor een bepaald vliegveld.
Maar stel dat je gelijk hebt, en er is geen ILS op dat vliegtuigje, waarom zou die piloot dat dan gemeld hebben op zijn facebook account? Daar waren screenshots van namelijk.

Verder met je eens: pak lekker een lijnvlucht :-)

Over voetbal dan maar weer: City is lekker bezig tegen Chelsea. Kampioenschap wordt nog leuk in Engeland.
InnerHarbour

Lionel schreef:Duidelijk wie het beste team is in de PL..
Inderdaad dat is Liverpool, laatste 10 wedstrijden City 12 verliespunten, Liverpool 7. Al maken ze 100 goals vandaag gewoon onze wedstrijden winnen, we mogen zelfs nog één keer gelijkspelen en wij zijn op geen enkele manier in te halen dit jaar. :biggthumpup.gif:
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Jullie gaan niet alles winnen. City overigens ook niet.

Telt doelsaldo of onderling resultaat in Engeland?
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie