Je gaat toch niet Mike V. als betrouwbare bron noemen?
Natuurlijk zie ik ook dingen in de T. verschijnen, die idd behoorlijk framend zijn… waarvan ik denk waar komt dat nou weer vandaan…
Moderator: mods
Van Kroes.Neefkens schreef: wo jun 04, 2025 5:38 pm Mislintat heeft zelf verteld over de opbouw van de contracten. Daar was ie nog zo trots op.![]()
Je gaat toch niet Mike V. als betrouwbare bron noemen?![]()
Natuurlijk zie ik ook dingen in de T. verschijnen, die idd behoorlijk framend zijn… waarvan ik denk waar komt dat nou weer vandaan…![]()
Hij moet niet zijn straatje schoonvegen over de rug van die jongens.Hij kan toch ook moeilijk vertellen dat het toppers zijn.
Ik denk dat Brobbey - door de komst van Heit&Keiz - zelf zal willen blijven. Los daarvan heeft hij afgelopen seizoen natuurlijk bepaald geen onuitwisbare indruk gemaakt waardoor scouts van Europese (sub)topclubs hem hoog op het lijstje hebben staan.WP_Legend schreef: do jun 05, 2025 11:05 am Verkopen is een heel belangrijk aspect van het vak! Iedereen kan Hato verkopen, maar probeer Brobbey te verkopen en het blijft akelig stil.
.Ik denk dat Brobbey - door de komst van Heit&Keiz - zelf zal willen blijven. Los daarvan heeft hij afgelopen seizoen natuurlijk bepaald geen onuitwisbare indruk gemaakt waardoor scouts van Europese (sub)topclubs hem hoog op het lijstje hebben staan
Tja. Als je al niet tegen een beetje concurrentie van een Weghorst kan moet je lekker bij de amateurs gaan voetballen. Bovendien denk ik dat Weghorst helemaal geen verkeerde gast is om bij je in de ploeg te hebben, en zelfs voor luxe paardjes van Ajax een voorbeeld kan zijnYopii schreef:Mwah, wie weet.
Ik betwijfel of hij zin heeft om nog een jaar met Weghorst te concurreren, dat is vast geen pretje.
Laat gewoon Pasveer vertrekken, Gorter kan prima dat ene jaar derde man zijn.Ajax stuurt aan op vertrek, maar salaris schrikt potentiële kopers af'
Ajax wil Jay Gorter het liefst verkopen, maar het hoge salaris van de 25-jarige doelman schrikt potentiële kopers af. De kans is groot dat Gorter zijn contract bij Ajax uitdient en daarna pas vertrekt.
Met Vitezslav Jaros en Remko Pasveer heeft Ajax al twee doelmannen voor volgend seizoen in huis. Het is de bedoeling dat er nog een talentvolle sluitpost aan het keepersbestand wordt toegevoegd, weet ESPN.
'Dat zou zomaar de 19-jarige Joeri Heerkens kunnen zijn. De keeper van het tweede elftal van Sparta Praag is de eerste keuze bij Oranje Onder-19 en staat zelf open voor een stap naar Ajax', klinkt het. In Amsterdam zou Heerkens als back-up van Jaros kunnen fungeren, terwijl hij van 'oude rot' Pasveer de fijne kneepjes van het vak kan leren.
'Contract uitdienen zonder perspectief'
Gorter komt niet meer in de plannen van Ajax voor. Het liefst zouden de Amsterdammers de doelman, die zijn laatste contractjaar ingaat, verkopen. 'De club stuurt aan op een vertrek.' Eén probleem: het salaris van Gorter. 'Dat vormt een struikelblok voor geïnteresseerde clubs, waardoor de kans groot is dat Gorter zijn contract bij Ajax uitdient zonder perspectief op speeltijd.'
Ajax nam Gorter in 2021 voor ongeveer één miljoen euro over van Go Ahead Eagles. In 2023 werd hij een half jaar uitgeleend aan het Schotse Aberdeen FC. In Amsterdam stond Gorter zestien keer onder de lat. In die duels werd hij 32 keer gepasseerd.