NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Absoluut eens. Zoiets probeerde ik in een andere reactie te zeggen. Die derby’s zijn toch de mooiste potjes van het jaar. Maar goed ik heb nooit iets van dat soort supporters gedoe begrepen.Yopii schreef:Supporters van NEC die feestvieren vanwege de ellende in Arnhem, ik snap er niets van. Nooit meer NEC-Vitesse of omgekeerd, dat is toch vreselijk?
Nou ja, ik zou er niet gek van opgekeken hebben als Wouter een stekelige opmerking richting Ramona had gemaakt als dit NEC was overkomen…
De blinde haat over en weer (tussen welke voetbalploegen dan ook) heb ik nooit begrepen.
Gun het geen enkele ploeg om zo ten onder te gaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De blinde haat over en weer (tussen welke voetbalploegen dan ook) heb ik nooit begrepen.
Gun het geen enkele ploeg om zo ten onder te gaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Neuh...columbus schreef: vr aug 01, 2025 8:35 amAbsoluut eens. Zoiets probeerde ik in een andere reactie te zeggen. Die derby’s zijn toch de mooiste potjes van het jaar. Maar goed ik heb nooit iets van dat soort supporters gedoe begrepen.Yopii schreef:Supporters van NEC die feestvieren vanwege de ellende in Arnhem, ik snap er niets van. Nooit meer NEC-Vitesse of omgekeerd, dat is toch vreselijk?
Wat bezielt die mensen toch? Het waren er maar weinig, trouwens.
Leuke deal voor NEC, goed gedaan.NEC-aanvaller Sontje Hansen op weg naar Middlesbrough
Sontje Hansen zou op weg zijn naar Middlesbrough. De 23-jarige aanvaller van NEC werd eerder in verband gebracht met FC Kopenhagen en Wrexham, maar zou naar het Championship gaan. De transfer van Hansen zou NEC 3,5 miljoen euro opleveren, exclusief bonussen. De Nijmegenaren namen Hansen in de zomer van 2023 transfervrij over van Ajax. (Bron: VI)
Het is allemaal de schuld van Ajax, dat in 1998 nog wel een beetje zijn best deed en nu niet.
Stel je voor dat Real Madrid daar in dat ministadion moet voetballen. Die denken daar midden in het bos: "We hebben het jeugdcomplex gevonden, maar waar is het stadion eigenlijk?
Stel je voor dat Real Madrid daar in dat ministadion moet voetballen. Die denken daar midden in het bos: "We hebben het jeugdcomplex gevonden, maar waar is het stadion eigenlijk?
NEC verliest de inhaalwedstrijd tegen Utrecht. Mooi moment voor Jans om even wat krediet terug te pakken.
De stand aan de kop nu, allemaal 22 wedstrijden gespeeld:
1 PSV - 59 ptn +40
2 Feyenoord - 42 ptn +20
3 N.E.C. - 41 ptn +19
4 Ajax - 39 ptn +13
5 Sparta Rotterdam - 36 ptn -7
6 FC Twente - 34 ptn +12
7 AZ - 33 ptn +1
De stand aan de kop nu, allemaal 22 wedstrijden gespeeld:
1 PSV - 59 ptn +40
2 Feyenoord - 42 ptn +20
3 N.E.C. - 41 ptn +19
4 Ajax - 39 ptn +13
5 Sparta Rotterdam - 36 ptn -7
6 FC Twente - 34 ptn +12
7 AZ - 33 ptn +1
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik heb het laatste half uur gezien, ik vond het niveau erg laag. Veel strijd, veel emotie, maar weinig vernuft.
PSV wint in de ED alles, dat maakt gemakzuchtig.

PSV wint in de ED alles, dat maakt gemakzuchtig.
Gewoon, ja.Kraay junior vraagt Veerman of PSV ‘de tweede helft eraf is gepoetst door NEC’. “Kijk, hoe je het wendt of keert Hans: op elke positie hebben wij een betere speler. Maar zij hebben de tweede helft gewoon meer gegeven dan wij. En dat is gewoon een kwalijke zaak”, besluit Veerman.