Feyenoord 2008 - 2009
Verbeek is niet te benijden, wil hij maar zeggen.banjavi schreef:voetbal24.nlVerbeek: 'Alles aan gedaan'Door Carlo Willemsen
Woensdag, 17 december 2008, 22:52
Gertjan Verbeek was na afloop van de 1-0 nederlaag tegen Lech Poznan niet teleurgesteld. De oefenmeester van Feyenoord vond dat zijn ploeg goed door het laatste groepsduel in de UEFA Cup was gerold. "We waren toch al uitgeschakeld", aldus Verbeek. "Voor ons was het belangrijk om fit te blijven voor de wedstrijd van komend weekend tegen PSV. Dat is volgens mij wel goed gelukt."
Verbeek vond dat Feyenoord er alles aan had gedaan om een goed resultaat te behalen. "We hebben binnen onze mogelijkheden goed gespeeld. De eerste helft was nog een beetje angstig, maar toen stonden we organisatorisch wel goed. De tweede helft vond ik meer dan acceptabel. Toen deden we er alles aan om een goal te maken, maar hij wilde er niet in. Bovendien speelden we op een gegeven moment met zes A-junioren in het veld. Dat zegt genoeg over de situatie waarin we nu zitten."

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hehe...LucaS schreef:Hij moet nog naam maken!

FNBosz: begrip voor frustratie fans
In het Algemeen Dagblad liet Peter Bosz weten begrip te hebben voor de frustratie van de fans. "Ik ben blij dat onze fans hun woede en frustratie op mij afreageren en niet op de trainer. Dat zou ook niet terecht zijn. Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
"Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig. We moeten gaan winnen, dat is nu even het belangrijkste. Daarmee keren de rust en het vertrouwen bij Feyenoord vanzelf terug. Mijn nieuwe contract is op dit moment niet aan de orde."
Tja, waarom zouden ze boos zijn?

Het stinkt aan alle kanten!
banjavi schreef:Gegooid???
ROTTERDAM - Een 21-jarige Vlijmenaar is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag. De man zou woensdag bij de wedstrijd Feyenoord-Lech Poznan een 29-jarige Poolse supporter in de stadiongracht hebben geduwd of gegooid. De Pool raakte gewond aan zijn been.
De politie hield bij de voetbalwedstrijd 21 personen aan voor onder meer openlijke geweldpleging, het bezit van vuurwerk, mishandeling en belediging. Op de tribunes werd het onrustig nadat Feyenoord achter was komen te staan. Tussen de aanhang van de Rotterdamse club bleken Poolse supporters te zitten. De wedstrijd eindigde met een 0-1 nederlaag, de derde op rij voor Feyenoord in de UEFA Cup. Na afloop bleef het onrustig in Rotterdam. Een groep supporters hield zich op bij het Maasgebouw, omdat ze boos waren op het bestuur van hun club. Daar stuurde de politie ze weg, waarna de groep alleen maar groter werd. De supporters gooiden met stenen en vuurwerk. Om de boze Feyenoordfans uiteen te drijven, voerden agenten enkele charges uit.

Als hij headfirst was gegaan, had hij het gewoon niet overleefd.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Dat nieuwe stadion is toch voor concerten en interlands en dancefeesten enzo.
En Feyenoord mag er misschien ook in spelen. Moeten ze wel wat beter gaan presteren, anders dunt het legioen zover uit dat ze net zo goed bij Sparta of Excelsior kunnen intrekken.
En Feyenoord mag er misschien ook in spelen. Moeten ze wel wat beter gaan presteren, anders dunt het legioen zover uit dat ze net zo goed bij Sparta of Excelsior kunnen intrekken.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Men is bang voor belangenverstrengeling volgend jaar.Feyenoord stopt samenwerking met Excelsior
Geschreven op zaterdag, 20 december om 11:15
Feyenoord maakt na dit seizoen een einde aan het samenwerkingsverband met stadsgenoot Excelsior. De leiding van de stadionclub heeft dit de club uit de Jupiler League eerder deze week per brief laten weten. De Rotterdamse clubs werkten sinds medio jaren negentig officieel samen. Door de samenwerking, die vooral bestond uit het verhuren van jonge Feyenoord-talenten aan Excelsior, konden spelers als Thomas Buffel, Jarda Simr, Salomon Kalou, Gill Swerts en Danny Buijs op een lager niveau ervaring opdoen. Er zijn inmiddels verschillende Eredivisieclubs die hebben laten weten graag met Excelsior te willen samenwerken.
Bij Excelsior is men teleurgesteld over het besluit en vindt men de beslissing van de Kuipbewoners onverstandig. “Ik blijf volhouden dat de samenwerking Feyenoord nooit geld heeft gekost. Zij betaalden ons wel, maar daar tegenover stonden de inkomsten van de transfers van Royston Drenthe, die hier is opgeleid, en een aantal andere spelers", zegt algemeen directeur Simon Kelder aan RTV Rijnmond.
VZ

- Daily Blind
Kunnen ze nu deze spelers toch zelf verkopen..Peter schreef:Men is bang voor belangenverstrengeling volgend jaar.Feyenoord stopt samenwerking met Excelsior
Geschreven op zaterdag, 20 december om 11:15
Feyenoord maakt na dit seizoen een einde aan het samenwerkingsverband met stadsgenoot Excelsior. De leiding van de stadionclub heeft dit de club uit de Jupiler League eerder deze week per brief laten weten. De Rotterdamse clubs werkten sinds medio jaren negentig officieel samen. Door de samenwerking, die vooral bestond uit het verhuren van jonge Feyenoord-talenten aan Excelsior, konden spelers als Thomas Buffel, Jarda Simr, Salomon Kalou, Gill Swerts en Danny Buijs op een lager niveau ervaring opdoen. Er zijn inmiddels verschillende Eredivisieclubs die hebben laten weten graag met Excelsior te willen samenwerken.
Bij Excelsior is men teleurgesteld over het besluit en vindt men de beslissing van de Kuipbewoners onverstandig. “Ik blijf volhouden dat de samenwerking Feyenoord nooit geld heeft gekost. Zij betaalden ons wel, maar daar tegenover stonden de inkomsten van de transfers van Royston Drenthe, die hier is opgeleid, en een aantal andere spelers", zegt algemeen directeur Simon Kelder aan RTV Rijnmond.
VZ
Blijkbaar de (mijns insziens idiote maar de laatste tijd wel vaker genoemde) redenering dat Feyenoord van de supporters is of dat Feyenoord zonder de supporters niet zou bestaan....
Dat ze geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven deert ze blijkbaar niet.
Dat ze geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven deert ze blijkbaar niet.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj