Europa League 2009-2010
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Europa League 2009-2010
Ze spelen nou toch niet meer in Della Alpi? Tegen Bayern zag ik ze in een stadion spelen waar amper 28.000 man in konden.. maar wel net zo lelijk en doods als Della Alpi. 

Klopt, ik heb het even nagekeken. Ze spelen tegenwoordig in Stadio Grande Torino tot in 2012 hun nieuwe stadion klaar is. Het stadion waar ze nu in spelen is overigens vernoemd naar het grote team van rivaal Torino uit de jaren 40.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
In het stadion van Torino?
Als Juve een aantal asspelers mist dan zit er wellicht een stuntje in. Vliegen ze er daarna uit tegen Shakthar.
Inderdaad een beroerde loting. De kans dat Ajax twee keer doorgaat is bijna nul.Jöhnk schreef:Echt een geweldige loting voor Ajax, maar niet heus. Jol bedankt.
Het stinkt aan alle kanten!
Hohohoho. Als je de cup wilt winnen moet je van iedereen winnen. Je kan ze beter nu uitschakelen dan ben je later in het toernooi van ze af. (Vrij naar Cruijff
)

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Had je dan liever tegen Hapoel Tel Aviv geloot, als dat mogelijk was geweest? Strijdbaar met goed voetbal en wellicht een kleine nederlaag ten onder gaan tegen Juventus is eervoller dan winnen van Hapoel Tel Aviv en er vervolgens tegen een Oostblokker uitvliegen.joey schreef:Inderdaad een beroerde loting. De kans dat Ajax twee keer doorgaat is bijna nul.Jöhnk schreef:Echt een geweldige loting voor Ajax, maar niet heus. Jol bedankt.
Tegen Juventus mag je in ieder geval aannemen dat er geen sprake is van onderschatting, en dat ze hun best doen. En dat is al heel wat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wie heeft het over Hapoel? Juve is een beroerde loting. Ik durf te wedden dat geen enkele Ajacied hier vooraf voor had getekend. Vaak genoeg tegen gespeeld, angstgegner (of gewoon te goed?), het trauma-1996, sfeerloze bak, en uiteindelijk twee keer een droge 1-0.
Maar goed, de 'heren' hebben hier zelf om gevraagd, dus wens ik ze veel plezier ermee.
Maar goed, de 'heren' hebben hier zelf om gevraagd, dus wens ik ze veel plezier ermee.
Precies, doe mij maar gewoon een tegenstander van naam hoor. Je moet er toch niet aan denken dat je er uit vliegt tegen een club als Hapoel of Unirea?
Ik geef PSV en Twente overigens best wel een aardige kans op de volgende ronde. Ajax minder maar helemaal kansloos zijn we niet. Van onderschatting zal in ieder geval geen sprake zijn mag ik tenminste aannemen.
Ik geef PSV en Twente overigens best wel een aardige kans op de volgende ronde. Ajax minder maar helemaal kansloos zijn we niet. Van onderschatting zal in ieder geval geen sprake zijn mag ik tenminste aannemen.
Nil volentibus arduum
Natuurlijk. We willen toch door?generaal schreef:Had je dan liever tegen Hapoel Tel Aviv geloot, als dat mogelijk was geweest?
Dat we Shakthar in de volgende ronde krijgen hoort ook bij die slechte loting.
Hopen op een gemakkelijke loting hoort voor mijn gevoel niet bij Ajax. Daarbij winnen we de EL toch niet en als we die ambitie wel hebben moet je ook Juventus kunnen verslaan.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ach, het zegt toch allemaal geen reet. Alsof wij ineens Bilbao hadden geloot als we groepswinnaar waren geworden. Dan hadden we ook net zo goed Liverpool kunnen krijgen. Of weer Kopenhagen, weet ik veel.
En op Tel-Aviv zit ik helemaal niet te wachten, na Bratislava, Zilina, Timisoara, Zagreb, Slavia en weet ik veel meer. Dit is tenminste weer een lekker affiche! Alsof we die cup gaan winnen, heb je ons gisteren gezien? M'n contactlenzen zijn gewoon gebroken van het spel.
En op Tel-Aviv zit ik helemaal niet te wachten, na Bratislava, Zilina, Timisoara, Zagreb, Slavia en weet ik veel meer. Dit is tenminste weer een lekker affiche! Alsof we die cup gaan winnen, heb je ons gisteren gezien? M'n contactlenzen zijn gewoon gebroken van het spel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
ajax = kansloos
psv = 50 / 50
twente = kansloos
klaar
We hopen natuurlijk op een stiekeme stunt van ons aller ajax en volgen dan ook trouw onze helden.
Turijn is overigens ook met auto te doen.... kijken of een uitkaart te doen is...
Turijn ben ik nog nooit geweest.
psv = 50 / 50
twente = kansloos
klaar
We hopen natuurlijk op een stiekeme stunt van ons aller ajax en volgen dan ook trouw onze helden.
Turijn is overigens ook met auto te doen.... kijken of een uitkaart te doen is...
Turijn ben ik nog nooit geweest.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik wou ook eens de eerste zijn... Eerlijk gezegd wist ik niet van deze regel af. SorryDuke schreef:Ik zal hem weer openen, wil je de titel dan even aanpassen met dit in je achterhoofd?mattie schreef:De topic in wedstrijd verslagen kan volgens mij nu wel weer open... Alles is bekend, toch?Duke schreef:@ Mattie: jij bent ook in een positieve bui, niet?
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?f=18&t=8641
Bedankt!

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ajax was vorig seizoen bij voorbaat ook volstrekt kansloos tegen Fiorentina.
Ik heb Juve tegen Bayern gezien. Ajax is beslist niet kansloos.
Ajax won in de voorbije jaren ook als eens van HSV en Bremen, PSV en Twente maken dus best kans.

Ik heb Juve tegen Bayern gezien. Ajax is beslist niet kansloos.
Ajax won in de voorbije jaren ook als eens van HSV en Bremen, PSV en Twente maken dus best kans.
Geen probleem, prima hersteld zo.mattie schreef:
ik wou ook eens de eerste zijn... Eerlijk gezegd wist ik niet van deze regel af. Sorry

Salvador Dali
Salvador Dali
Ik zie Ajax, PSV en Twente doorgaan. Makkelijk is wat anders maar waarom niet? Dit Juve is niet zo heel goed en als Ajax een goede dag heeft en Juve zich op de competitie focust kan het zomaar gebeuren. Liever in deze ronde al dan in de halve finale ofzo.
En PSV en Twente vind ik helemaal niet minder dan de tegenstanders.
En PSV en Twente vind ik helemaal niet minder dan de tegenstanders.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
We beginnen steeds meer een België te worden, op voetbalgebied. Ik begrijp dat we door de resultaten van gisteravond in seizoen 2011-2012 een Uefa League plek kwijt zijn....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Het niveau van de eredivisie is erg gedaald de afgelopen jaren en het einde is nog niet in zicht, vrees ik. Geen enkele Nederlandse club in de kwartfinale van de EL, het is niet best. 

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:We beginnen steeds meer een België te worden, op voetbalgebied. Ik begrijp dat we door de resultaten van gisteravond in seizoen 2011-2012 een Uefa League plek kwijt zijn....
Op België te lijken? Was het maar waar....
Anderlecht en Standard Luik zitten nog in de Europa league. Brugge ging in de verlenging onderuit bij Valencia.
Nil volentibus arduum
Zo somber zie ik het niet in hoor. Het is ook een momentopname: PSV en Twente zijn momenteel niet in vorm, als die in een goede periode tegen Bremen en HSV zouden spelen hadden ze het best kunnen halen. Sowieso hadden beide ploegen gisteravond kansen. Tja, en als Ajax iets beter zijn best had gedaan tegen Anderlecht hadden we ook een heel andere situatie gehad. Ik vind het een beetje scorebordjournalistiek om nu te zeggen dat het zo slecht gaat.
Het is voor het eerst in jaren dat we slechter presteren dan de Belgen, laten we dat nu niet meteen als een tendens gaan betitelen. Anders kunnen we net zo goed Adrie Koster terug gaan halen als trainer.
Het is voor het eerst in jaren dat we slechter presteren dan de Belgen, laten we dat nu niet meteen als een tendens gaan betitelen. Anders kunnen we net zo goed Adrie Koster terug gaan halen als trainer.

Salvador Dali
Salvador Dali
Tuurlijk is het een momentopname. Maar ik durf zo onderhand echt niet meer te beweren dat we beter zijn. Onderlinge confrontaties eindigen toch ook vaak in het voordeel van de Belgen. Dat zegt toch ook iets.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Ik wou net zeggen, het Belgische clubvoetbal is op dit moment ver verheven boven het Nederlandse clubvoetbal hoor. Zie Anderlecht - AJAX en AZ - Standard en nu nog 2 clubs in de uefa-cup.Marillion schreef:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:We beginnen steeds meer een België te worden, op voetbalgebied. Ik begrijp dat we door de resultaten van gisteravond in seizoen 2011-2012 een Uefa League plek kwijt zijn....
Op België te lijken? Was het maar waar....
Anderlecht en Standard Luik zitten nog in de Europa league. Brugge ging in de verlenging onderuit bij Valencia.
In de confrontatie Anderlecht-Ajax die nog ergens om ging, werd Anderlecht weggespeeld.
I think I lost my fucking headache