Go Ahead Eagles
Moderator: mods
Re: Go Ahead Eagles
Super resultaat! Dat gaat daar de geschiedenisboeken in.
En keurig 6 punten uit drie wedstrijden dus ze doen volop mee voor de volgende ronde op deze manier.
En keurig 6 punten uit drie wedstrijden dus ze doen volop mee voor de volgende ronde op deze manier.
Nil volentibus arduum
Wat een stunt. Ben ook oprecht blij voor die gasten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja, erg leuk. Het helpt natuurlijk wel dat het GAE is en niet Ajax. Waarschijnlijk hadden ze bij de tegenstander nog nooit van GAE gehoord.
Overpresteren is fantastisch voor spelers. Die kunnen voor even de hele wereld aan.
Zet zo'n Edvardsen vervolgens bij Ajax en het is een heel ander verhaal. Iets met verwachtingen.
Overpresteren is fantastisch voor spelers. Die kunnen voor even de hele wereld aan.
Zet zo'n Edvardsen vervolgens bij Ajax en het is een heel ander verhaal. Iets met verwachtingen.
Kortom, als ze bij Ajax gewoon als doelstelling formuleren om 17e te worden in de eredivisie, worden ze kampioen.
Haha, ik zie Kroes er nog voor aan om zo'n doelstelling te bedenken. 'Onder Steijn stonden we laatste, we moeten langzaam toegroeien naar subtopniveau'.
Wat dat betreft liggen we op koers, een plek in het linkerrijtje moet mogelijk zijn.
Maar serieus, je ziet bij jouw club wat het doet als alles mag en niets hoeft, behalve elke week komen opdagen.
Wat dat betreft liggen we op koers, een plek in het linkerrijtje moet mogelijk zijn.
Maar serieus, je ziet bij jouw club wat het doet als alles mag en niets hoeft, behalve elke week komen opdagen.
Dan speel je in de KKD met 2-2 gelijk tegen Roda met een daverend applaus na afloop.
Ik hoorde dat de meeste jongens bij Vitesse nu 45 duizend euro per jaar verdienen. Dat is een stuk minder dan wat ik verdien...
Ik hoorde dat de meeste jongens bij Vitesse nu 45 duizend euro per jaar verdienen. Dat is een stuk minder dan wat ik verdien...
Toch stonden de spelers in de rij.
Veel spelers gaan kapot aan de druk, opeens liggen ze onder het vergrootglas. Dan vervreemden ze van zichzelf, ze zijn niet langer liefhebbers.
Het mentale aspect wordt enorm onderschat.
Veel spelers gaan kapot aan de druk, opeens liggen ze onder het vergrootglas. Dan vervreemden ze van zichzelf, ze zijn niet langer liefhebbers.
Het mentale aspect wordt enorm onderschat.
De jongens die ze nu hebben komen of uit de eigen jeugd (Steffen, Marschalk, Tahaui) of kwamen elders (al die Duitsers, maar ook Hoogewerf) niet aan de bak. Ze weten allemaal dat dit hun kans is om in het profvoetbal te blijven en dat ze anders als loodgieter verder moeten, dus ze gaan er vol voor.
-
Thijs
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het is aan de andere kant ook niet slecht voor een werkweek van 20 uur oid, terwijl de meesten geen fatsoenlijk diploma hebben.Wouter schreef: vr okt 24, 2025 11:00 pm Dan speel je in de KKD met 2-2 gelijk tegen Roda met een daverend applaus na afloop.
Ik hoorde dat de meeste jongens bij Vitesse nu 45 duizend euro per jaar verdienen. Dat is een stuk minder dan wat ik verdien...![]()
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Inderdaad. En het is ook wel weer een stuk charmanter dan wat je tegenwoordig steeds meer ziet. Zwaar overbetaalde voetballers die dan ook nog eens niet leveren. Terug naar normaal.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
De bus van Go Ahead werd opgewacht na het gelijke spelen tegen Volendam. Tikkie overdreven na een dubbel programma en belangrijke spelers die zijn verkocht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Inderdaad, begint een beetje een nieuwe standaard te worden zo in de loop der jaren. Net zoals elke club twee of drie liedjes heeft op hetzelfde deuntje. Doe even normaal. Eagles staat op een plek die ze tot zeer recent als rooskleurig zouden beschouwen.
Nil volentibus arduum
De lat ligt gewoon inmiddels wat hoger bij Kowet. En Boels heeft niet helemaal dezelfde gunfactor als Simonis.
Maar inderdaad, de bus opwachten is wel een beetje overdreven in dit geval.
Maar inderdaad, de bus opwachten is wel een beetje overdreven in dit geval.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ze staan gewoon onderkant middenmoot. Niets mis mee. Ik ken de begrotingen niet uit m'n hoofd maar het lijkt me sterk dat ze bij de bovenste 9 zitten met hun budget. Echt totaal misplaatst om dan een uitschieter naar boven tot standaard te maken.
Er zijn meerdere belangrijke spelers vertrokken. Er is ineens Europees voetbal. In dat laatste toernooi hebben ze nog een paar mooie avonturen gehad. Nu gaat het weer even iets minder maar er is totaal niets aan de hand lijkt me.
Er zijn meerdere belangrijke spelers vertrokken. Er is ineens Europees voetbal. In dat laatste toernooi hebben ze nog een paar mooie avonturen gehad. Nu gaat het weer even iets minder maar er is totaal niets aan de hand lijkt me.
Nil volentibus arduum
Ik denk toch dat Boels de zaak niet meer aan de praat krijgt, en wordt ontslagen.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Nee. Zonder kind van de club link houdt ie dit moeilijk vol.
Voor mijn gevoel vallen er ook meer clubs tegen dit seizoen dan vorig seizoen. Nu heb je vooral NEC en Sparta als clubs die bovengemiddeld presteren.
En dan heb je met Jans en Van Persie nog trainers die normaal al ontslagen waren.
Voor mijn gevoel vallen er ook meer clubs tegen dit seizoen dan vorig seizoen. Nu heb je vooral NEC en Sparta als clubs die bovengemiddeld presteren.
En dan heb je met Jans en Van Persie nog trainers die normaal al ontslagen waren.
- Jinne
- Site Admin
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/20 ... peeld.html
Ben benieuwd. Klinkt een beetje treurig vanuit NAC kant.
Utrecht had het pas ook in Europa tegen Lyon. Behalve wat geld geen compensatie of overspelen.
Utrecht had het pas ook in Europa tegen Lyon. Behalve wat geld geen compensatie of overspelen.
Ik snap dat je als club alles probeert om degradatie te ontlopen. Maar dit is wel heel erg ver gezocht ja.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
En sinds wanneer speelt dit? En kunnen wij ook nog 2x herkansen tegen Go Ahead?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Kan me niet voorstellen dat wedstrijden worden overgespeeld hierom. Lijkt me een onschuldige vergissing. Hooguit een boete als het klopt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
En onsympathiek.Marillion schreef: vr mar 20, 2026 5:59 pm Ik snap dat je als club alles probeert om degradatie te ontlopen. Maar dit is wel heel erg ver gezocht ja.
Hopelijk heeft het geen gevolgen voor de clubs in kwestie.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die voorzitter van GAE is wel een tikje wereldvreemd he.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/20 ... ahead.html
Vandaag 3-0 tegen PEC, 11e op de ranglijst en kwartfinale beker. Ik snap hier dus echt helemaal niets van.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/20 ... ahead.html
Vandaag 3-0 tegen PEC, 11e op de ranglijst en kwartfinale beker. Ik snap hier dus echt helemaal niets van.
En in Europa hebben ze het ook nog een paar keer erg leuk gedaan. Tijdje geleden stonden ze toch ook de bus op te wachten? Compleet misplaatst. Dit zijn misschien wel de mooiste jaren van die club tot nu toe. Kom op nou.
Nil volentibus arduum
Voorlopig is het opzetje van NAC mislukt: https://www.vi.nl/nieuws/geen-straf-voo ... dean-jamesJinne schreef: vr mar 20, 2026 5:40 pm https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/20 ... peeld.html
Salvador Dali
Salvador Dali