Terecht? Hou toch op.zeux schreef:Damn. Ik denk terecht, maar hopelijk is dit geen kantelmoment.
Zeperd Ziyech en afgekeurde goal (die zeker leek) kan precies momentum shift geven waar een club als Real van profiteert.
Ajax - Real Madrid (13-02-2019)
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Ajax - Real Madrid (13-02-2019)
BZ dan ben ik ook bang voor dit team is 2 of 3 klasse beter en 500 Miljoen meer waard, daarbij zal het vanavond op persoonlijke worden afgestraft de mannen tegen de jonkies. En weer 20 jaar wachten op de volgende CL plaatsing in de 1/8 finale.Toppie schreef:brigade zuid schreef:Laat het aub geen afgang worden.

Dit is een mooi affiche, maar helaas te weing kwaliteit en slechte vorm is de dood doener, jammer dat al die rijke kutclubs de dienst uitmaken. De CL is alleen voor de elite en geldhoeren. narco's in het kwadraat. FIFA en UEFA is Maffia

Of je moet ook in zee gaan met een Olie Galg

0-5

MAFFIA KANKER iTALIANEN
- Ajaciedjuh
Ajax - Real Madrid (13-02-2019)
Geweldig spelen, onterecht goal afgekeurd en zo in de omschakeling 0-1 

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo feb 13, 2019 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Denk dat ie hem afkeurt vanwege het tegen de keeper aanlopen terwijl die met zijn voeten net even van de grond is, en niet omdat het buitenspel zou zijn. Normaal maakt de scheids dan toch een gebaar van links naar rechts om een lijn uit te beelden. Maar ik telde hem al 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Jullie hebben mijn admin toestemming om die scheids z’n huid vol te schelden. Klootviool eerste klas.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 10/11
Is er OOIT een goal voort iets als dit afgekeurd?zeux schreef:Damn. Ik denk terecht, maar hopelijk is dit geen kantelmoment.
Zeperd Ziyech en afgekeurde goal (die zeker leek) kan precies momentum shift geven waar een club als Real van profiteert.
- Giacomo Puccini
Keihard genaaid, VAR is meer een ziekte dan een zegen voor het voetbal hoor, ze slaan door.
Ajax heer en meester... Tadic de beste man op het veld.
Ajax heer en meester... Tadic de beste man op het veld.
Ajax!
De VAR verneukt het spel wel zo, ja...
Gadverdamme... nu heeft de Fifa helemaal de macht om de winnaar naar hun hand te zetten...
Kots op dat hele champions league. Gebeuren weer...
Wat een corrupte competitie
Gadverdamme... nu heeft de Fifa helemaal de macht om de winnaar naar hun hand te zetten...
Kots op dat hele champions league. Gebeuren weer...
Wat een corrupte competitie
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ook Ajax spelers zijn corrupt... jezelf laten vernederen met 6-2...Monkey Tonk schreef:OMG - this is so f*cking corrupt.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- Ajaciedjuh
Keeper had er totaal geen last van. Zag je ook aan zijn reactieHistoricus schreef:Denk dat ie hem afkeurt vanwege het tegen de keeper aanlopen terwijl die met zijn voeten net even van de grond is, en niet omdat het buitenspel zou zijn. Normaal maakt de scheids dan toch een gebaar van links naar rechts om een lijn uit te beelden. Maar ik telde hem al
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Op moment dat je de keeper hindert en buiyenspel staat, is het uiteraard hinderlijk buitenspel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Ajaciedjuh
Pffff, wat spelen ze goed. Afgelopen wedstrijden zijn niet te snappen.
Normale ruststand was 2-0 geweest.
Rememer de 2-2 thuis wedstrijd tegen Real 2x onterecht afgekeurd door buitenspel wat geen buitenspel wantScherrer schreef:Is er OOIT een goal voort iets als dit afgekeurd?zeux schreef:Damn. Ik denk terecht, maar hopelijk is dit geen kantelmoment.
Real moet naar de Finale ik hoop dat PSG ze afmaakt
Jawel gewoon deze opstelling houden geen Dolberg en Hunt die Neres mag nooit meer op de bank beginnenAjaciedjuh schreef:Pffff, wat spelen ze goed. Afgelopen wedstrijden zijn niet te snappen.
Arm omhoog is toch teken 'buitenspel'? Dat is dus de reden (volgens de scheids).Historicus schreef:Denk dat ie hem afkeurt vanwege het tegen de keeper aanlopen terwijl die met zijn voeten net even van de grond is, en niet omdat het buitenspel zou zijn.
Tadic staat tegen Courteois aan, in de lijn van de bal. Daarmee 'doet hij mee aan het spel' (is dan de uitleg geloof ik). En er zit 'licht' tussen hem en de laatste man van Real. Ik vrees dat we gaan horen dat dit formeel klopt.
Mooie eerste helft. Nu wel kunnen voetballen, dus. Waardoor de potten tegen F. en Heracles extra wrang zijn. Eikels.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Ja dat denk ik dus ook constant...mattie schreef:Ook Ajax spelers zijn corrupt... jezelf laten vernederen met 6-2...Monkey Tonk schreef:OMG - this is so f*cking corrupt.

Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Andersom was ie nooit afgekeurd. Die hele VAR is een vervloeking, in de competitie is er ook elke week gezeik.Scherrer schreef:Is er OOIT een goal voort iets als dit afgekeurd?zeux schreef:Damn. Ik denk terecht, maar hopelijk is dit geen kantelmoment.
Nee joh... dan gaat PSV2 onterechte goalskrijgen en alsnog virliezen
- Monkey Tonk
Wie denkt er nog steeds dat Ajax de CL niet kan winnen??!!
FUCK THE REF!!
Geen enkel protest van RM spelers en toch VAR kijken... haha

FUCK THE REF!!
Geen enkel protest van RM spelers en toch VAR kijken... haha

Ajax speelt geweldig. Prachtig hoe ze Real opjagen en steeds de bal snel terugveroveren na balverlies. Helaas spelen ze ook tegen de arbitrage vandaag. Een (in mijn ogen) onterecht afgekeurd doelpunt, Tadic die volledig onterecht wordt afgefloten voor buitenspel...
Maar ze moeten het hoofd koel houden. Vooral Ziyech, want die duw aan het eind was volkomen onnodig, straks pakt hij nog geel.
Maar ze moeten het hoofd koel houden. Vooral Ziyech, want die duw aan het eind was volkomen onnodig, straks pakt hij nog geel.
- InnerHarbour
Een hoop gedraaf van beide kanten, nauwelijks uitgespeelde kansen of vernuft, zit nog steeds zoals gewoonlijk op al die steekpasses van Ajax te wachten.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo feb 13, 2019 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- Ajaciedjuh
InnerHarbour schreef:Een hoop gedraaf van beide kante, nauwelijks uitgespeelde kansen of vernuft, zit nog steeds zoals gewoonlijk op al die steekpasses van Ajax te wachten.

Heb ook gevloekt, maar deze beslissing sprreekt echt in voordeel Var (net als meeste momenten waar advocaat over loopt zeuren)
Dat Real spelers wel of niet protesteren is volstrekt irrelevant
Dit heb ik ook steeds in m'n kop zitten. Het was dus gewoon een mentale kwestie, want ze laten vandaag zien dat ze het echt nog wel kunnen.Ajaciedjuh schreef:Pffff, wat spelen ze goed. Afgelopen wedstrijden zijn niet te snappen.
Ziyech goed en irritant tegelijk trouwens. Vaak net even die extra aktie, nog een mannetje proberen uit te spelen... Irritant. Hij doet ook veel wel goed, maar hij probeert een beetje te hard om beslissend te zijn.
Hele team speelt prima, leuk om naar te kijken.