Geldt toch voor al die jongens waarvan ik nu al niet meer de naam weet, die ook graag zo vroeg wilden gaan?Liberty schreef: di jul 29, 2025 4:43 pm Nou ja, Bogarde was ook 10 jaar ouder en had al een mooie carrière achter de rug. Ajax, Ac Milan en Barcelona, dat kunnen er niet veel zeggen.
Dat hij voor het geld koos was nog wel te begrijpen.
Hato is gewoon veel jonger en heeft nog niets gewonnen.
Dood en doodzonde. Maar goed, het zal wel.
Jorrel Hato
Moderator: mods
Re: Jorrel Hato
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Liberty
- Contacteer:
En als hij een andere club had gekozen dan is het anders. Maar Chelsea is niet bepaald de beste club voor jonge talenten gebleken. Zoals je zelf ook al aan hebt gegeven.LucaS schreef: di jul 29, 2025 5:20 pm Nou ja, de teneur is nou wel heelnerg dat hij het niet gaat redden. Dat wil in nou ook niet gelijk zeggen. Wie weet is die jongen in no-time de nr 1 LCV of LB. Dan heeft ie het goed gedaan. Ik vrees alleen een beetje wat er gebeurt als hij dat niet bereikt. Aan de andere kant, hij is jong en staat er bij veelngrote clubs goed op
Weten we zeker dat hij gaat falen? Nee. Maar zijn keuze maakt die kans wel groter.
Tijd voor iets nieuws.
- Liberty
- Contacteer:
Dat klopt. Maar het ging eerder over Bogarde. En die had tenminste een carrière gehad voordat hij op de tribune belandde bij Chelsea. Hato loopt het risico dat hij inderdaad die vergeten jongens achterna gaat. Bogarde is nog bekend.zeux schreef: di jul 29, 2025 5:36 pmGeldt toch voor al die jongens waarvan ik nu al niet meer de naam weet, die ook graag zo vroeg wilden gaan?Liberty schreef: di jul 29, 2025 4:43 pm Nou ja, Bogarde was ook 10 jaar ouder en had al een mooie carrière achter de rug. Ajax, Ac Milan en Barcelona, dat kunnen er niet veel zeggen.
Tijd voor iets nieuws.
Hato met 75 eredivisiewedstrijden en 6 interlands op z'n 19e gaan we toch niet vergelijken met die vergeten nobody's? Verwacht dat Hato flink wat wedstrijden gaat spelen komend seizoen.
Ah, Bogarde schudde ik even uit de mouw als een voorbeeld dat me zo snel te binnen schoot van een voetballer die het gras liet voor wat het was en zijn geld ging tellen.Liberty schreef: di jul 29, 2025 5:44 pmDat klopt. Maar het ging eerder over Bogarde. En die had tenminste een carrière gehad voordat hij op de tribune belandde bij Chelsea. Hato loopt het risico dat hij inderdaad die vergeten jongens achterna gaat. Bogarde is nog bekend.zeux schreef: di jul 29, 2025 5:36 pmGeldt toch voor al die jongens waarvan ik nu al niet meer de naam weet, die ook graag zo vroeg wilden gaan?Liberty schreef: di jul 29, 2025 4:43 pm Nou ja, Bogarde was ook 10 jaar ouder en had al een mooie carrière achter de rug. Ajax, Ac Milan en Barcelona, dat kunnen er niet veel zeggen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het zijn niet allemaal nobody's die er bij Chelsea niet aan te pas kwamen. Maar goed, we gaan het zienT82 schreef: di jul 29, 2025 5:51 pm Hato met 75 eredivisiewedstrijden en 6 interlands op z'n 19e gaan we toch niet vergelijken met die vergeten nobody's? Verwacht dat Hato flink wat wedstrijden gaat spelen komend seizoen.
14 verdedigers onder contract,met Hato dus 15
I think I lost my fucking headache
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Ik denk eigenlijk wel dat Hato het gaat redden bij Chelsea. Hij is een groot talent en volgens mij is ie mentaal ook sterk. Anders speel je niet op je 17e in de basis bij Ajax.
Dat het een groot talent is weerspreekt volgens mij niemand. Wel dat ie een paar gevestigde namen voor zich heeft daar op links/links centraal. Die gaan niet zo snel banken voor deze 18-jarige wonderkind. En geen/onvoldoende minuten pakken op deze leeftijd kan killing zijn voor je ontwikkeling, dat hebben we vaak genoeg gezien.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: di jul 29, 2025 7:48 pm Ik denk eigenlijk wel dat Hato het gaat redden bij Chelsea. Hij is een groot talent en volgens mij is ie mentaal ook sterk. Anders speel je niet op je 17e in de basis bij Ajax.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Levi Colwill is toch geen Maldini? Net zoals Koekoerela ook geen Roberto Carlos is hoor. Die speelt komend jaar 30 wedstrijden in alle competities.
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Maar dat is Hato toch ook niet? Hij is redelijk onbekend en moet opboksen tegen de linksback van het Spaanse elftal. In zo´n strijd staat Hato direct op achterstand.
Tijd voor iets nieuws.
Laten we het hopen. Maar LB is inderdaad zijn beste kans. CV's hebben ze een stuk of 10 geloof ik
Klopt. Maar ze spelen genoeg wedstrijden. En hij traint dagelijks met toppers.Liberty schreef: di jul 29, 2025 8:26 pm Maar dat is Hato toch ook niet? Hij is redelijk onbekend en moet opboksen tegen de linksback van het Spaanse elftal. In zo´n strijd staat Hato direct op achterstand.
In Nederland zou hij 6 toppers plus 8 CL wedstrijden. Misschien voor de beker nog tegen PSV of Feyenoord. Maak er 16 boeiende potjes van.
Als hij 1/3 van de potjes in Engeland speelt + dagelijks traint met al die topspelers…
IK GELOOF!!!!!!
Fabrizio heeft het net over een total package van 40 mio…
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Klinkt wel meer des Kroes’.
Ajax wil 70. Chelsea biedt 40. En vervolgens gaan we een deal doen voor 41 hahaha.
- Jinne
- Site Admin
Bizar als dat het finale bod is waar we mee akkoord gaan. Dan mag Kroes gelijk pleite.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Niet doen zou ik zeggen. Ja, er zal werk aan de winkel zijn met Hato om hem weer tevreden en gemotiveerd te krijgen, maar dit kan je je niet laten aanleunen.
Als het klopt natuurlijk
Als het klopt natuurlijk
19 jaar, nog niet zo lang vaste basisspeler in een zwakke competitie, dan is 40-50m misschien gewoon de marktwaarde. Transfermarkt schat zijn waarde op 35m.
Het is echt geld. Geen Monopoly-geld.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is echt geld. Geen Monopoly-geld.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gewoon poot stijf houden en 50 (of meer) blijven vragen. 40 was volgens de berichten hun openingsbod, dan ga je toch niet akkoord bij 41? Slechte grap zou dat zijn.
Grappig dat Chelsea over het algemeen lachend gevraagde sommen op tafel legt en bij ons het onderste uit de kan willen. Door de loslippigheid van Kroes of de algemeen bekende financiële situatie bij Ajax?
Ach, Hato is een langetermijninvestering voor Chelsea. Ze nemen hem voor de concurrentie hem neemt.
Iedereen weet dat Kroes geld nodig heeft, dus waarom niet een paar weekjes wachten? Er ligt al een akkoord met Hato.
Iedereen weet dat Kroes geld nodig heeft, dus waarom niet een paar weekjes wachten? Er ligt al een akkoord met Hato.
Of dat 'Ajax geld nodig heeft'. Want ieder ander op die plek zit gewoon in hetzelfde schuitje.Yopii schreef: wo jul 30, 2025 10:18 am Ach, Hato is een langetermijninvestering voor Chelsea. Ze nemen hem voor de concurrentie hem neemt.
-
GangstaRiB
Kun je die eerste stelling onderbouwen?LucaS schreef: wo jul 30, 2025 9:50 am Grappig dat Chelsea over het algemeen lachend gevraagde sommen op tafel legt en bij ons het onderste uit de kan willen. Door de loslippigheid van Kroes of de algemeen bekende financiële situatie bij Ajax?
En je tweede zin.. volgens mij heeft Kroes nooit gezegd dat we spelers moeten verkopen vanwege onze financiele positie. Hato zou prima mogen blijven. Maar een bod van 40+ miljoen is iets wat geen enkele Nederlandse club kan laten lopen.
Whitey on the moon.
Iedereen weet toch dat Kroes dolgraag wil verkopen? Sinds vorige zomer loopt hij te leuren met spelers.
Het schiet niet op met Brobbey en Taylor, dus moet hij Hato verkopen. Lukt dat niet op korte termijn, dan komt Sutalo aan de beurt.
Clubs wachten en wachten en wachten.
Het schiet niet op met Brobbey en Taylor, dus moet hij Hato verkopen. Lukt dat niet op korte termijn, dan komt Sutalo aan de beurt.
Clubs wachten en wachten en wachten.
Misschien een deeltje maken.. Hato voor €55m en je krijgt Brobbey er gratis bij!