PSV - Ajax
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax
Tja, zo verlies en je en gaat Heit toch weer een mooi weer verhaal ophangen over dat het heel anders had kunnen lopen.
Dat wordt weer een paar dagen de media mijden.
Dat wordt weer een paar dagen de media mijden.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Hoe kom je daar nou bij. Ze staan op nog geen drie meter vogeltje vrij op in te koppenLionel schreef:Die keeper verpest het voor ons hoor. Vindt het gewoon twee keer zijn fout.
Slappe hap, Pericic ligt op de grond en kan nog het duel winnen
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ben je gek of zo? 2 keer kan de keeper er niets aan doen. Hij maakte een grote fout in de eerste helft door niet uit te komen bij een bal in z’n eigen doelgebied maar deze 2 waren te strak om eruit te kunnen komen. Gewoon heel slecht verdedigd 2 keer.Lionel schreef:Die keeper verpest het voor ons hoor. Vindt het gewoon twee keer zijn fout.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat boeit me minder. Maar hij is geen enkele keer bij een voorzet gekomen.Yopii schreef: zo sep 21, 2025 3:24 pmSowieso, hij schakelde zichzelf zogenaamd zo goed in bij het positiespel. Ik merk er weinig van. Rost de bal elke keer naar voren met als gevolg balverlies.Lionel schreef: zo sep 21, 2025 3:23 pm Die keeper verpest het voor ons hoor. Vindt het gewoon twee keer zijn fout.
IK GELOOF!!!!!!
Hij anticipeert ook niet op een voorzet en wat je zegt: ze koppen van drie meter in te koppen.columbus schreef: zo sep 21, 2025 3:25 pmHoe kom je daar nou bij. Ze staan op nog geen drie meter vogeltje vrij op in te koppenLionel schreef:Die keeper verpest het voor ons hoor. Vindt het gewoon twee keer zijn fout.
Dan moet je daar op anticiperen als keeper.
IK GELOOF!!!!!!
- Cluijffert
wat een verschil met vorig seizoen toen we tegen een Psv in vorm moesten voetballen.
ik neem het verder de keeper - jong talent - niet kwalijk. Maar waarom we nou een nieuwe keeper nodig hadden, terwijl we een prima functionerende ervaren gast voor weinig hadden kunnen oppikken... ik zal het wel allemaal niet snappen.
ik neem het verder de keeper - jong talent - niet kwalijk. Maar waarom we nou een nieuwe keeper nodig hadden, terwijl we een prima functionerende ervaren gast voor weinig hadden kunnen oppikken... ik zal het wel allemaal niet snappen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Gloukh geweldig. Pareltje. 
Mooi goal! Na een voetballend en lopende aanval. Wow
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
PSV - Ajax
Ook echt sterke actie daarvoor; liet zich niet van de bal zetten, hield overzicht en goeie loopactie.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op zo sep 21, 2025 3:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Agree to disagree, ik denk dat er geen keeper is die deze ballen paktLionel schreef:Hij anticipeert ook niet op een voorzet en wat je zegt: ze koppen van drie meter in te koppen.columbus schreef: zo sep 21, 2025 3:25 pmHoe kom je daar nou bij. Ze staan op nog geen drie meter vogeltje vrij op in te koppenLionel schreef:Die keeper verpest het voor ons hoor. Vindt het gewoon twee keer zijn fout.
Godts, allemachtig ga een keer buitenom man. Er lag zoveel ruimte
Hij mag ze ook stompen / zijn teamgenoten helpen die niet kunnen koppen.columbus schreef: zo sep 21, 2025 3:32 pmAgree to disagree, ik denk dat er geen keeper is die deze ballen paktLionel schreef:Hij anticipeert ook niet op een voorzet en wat je zegt: ze koppen van drie meter in te koppen.columbus schreef: zo sep 21, 2025 3:25 pm
Hoe kom je daar nou bij. Ze staan op nog geen drie meter vogeltje vrij op in te koppen
IK GELOOF!!!!!!
Yep.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo sep 21, 2025 3:31 pm Ook echt sterke actie daarvoor; liet zich niet van de bal zetten, hield overzicht en goeie loopactie.
Ik rekende er al op dat hij zou missen, na al dat gegodts eerder in de wedstrijd.
- Cluijffert
het voelt een beetje als een pyrrus gelijkspel, is dat raar?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ben ook niet kapot van Jaros. Hij komt er bijna nooit uit bij voorzetten/corners. Die 2-1 kon je aan zien komen. Ze gaven steeds zoveel ruimte weg om de voorzet te geven. En de organisatie is ook helemaal weg onder Heitinga. Stonden er 3 vrij om in te koppen. Gloukh en Taylor enige 2 van nivo vandaag. Godts is echt een speler waar je je kapot aan kan ergerenLionel schreef:Hij mag ze ook stompen / zijn teamgenoten helpen die niet kunnen koppen.columbus schreef: zo sep 21, 2025 3:32 pmAgree to disagree, ik denk dat er geen keeper is die deze ballen paktLionel schreef: Hij anticipeert ook niet op een voorzet en wat je zegt: ze koppen van drie meter in te koppen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
De Dikke van Dale schijnt nog meer aanpassingen te maken. ‘De lamme tegen de blinde” wordt vervangen door “PSV-Ajax”
Gezien het interview van Klaassen vraag je je af of er wel getraind wordt.
Oscar. Wat een heerlijke speler.
Rendement van niets, net als Saibari aan de andere kant.Godts is echt een speler waar je je kapot aan kan ergeren
Er lag ruimte genoeg, die ruimte hebben we niet benut. No guts, no glory. Geen gogme ook. Er stond vanavond een kudde ezels op het veld, en nog een kudde. Wat een niveau, poeh.
Dit dus. De middenvelders trokken ook net een sprintje minder.En de organisatie is ook helemaal weg onder Heitinga. Stonden er 3 vrij om in te koppen.
Blij met het punt desondanks, het doet altijd pijn om van die boeren te verliezen. Die zeephoofden in het Philips-Stadion gun ik niets.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zo dit was slecht heee. Niet te doen.
Gloukh is een hele goede voetballer maar waar gaan we hem opstellen? Behalve linksbuiten zie ik geen andere plek voor hem omdat ik een gevoel heb dat Johnny dit middenveld wel prima vindt.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nog even de tegengoals terug gekregen. Jaros kon aan beide goals niets doen. Eerste goal komt er nog een speler naar de eerste paal dus man Jaros niet een keuze maken en die tweede was veel hard voorgegeven. Echt een hele vervelende bal en dat er 3 man vrij staan is een gebrek aan organisatie. Dat zou je eventueel de keeper kunnen aanrekenen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ik moet zeggen; in, zeg maar, de Tadic rol als valse spits kon hij mij vandaag écht bekoren.Lionel schreef:Gloukh is een hele goede voetballer maar waar gaan we hem opstellen? Behalve linksbuiten zie ik geen andere plek voor hem omdat ik een gevoel heb dat Johnny dit middenveld wel prima vindt.
-
Heb net de tegengoals bekeken, maar daar kon hij toch weinig aan doen? Tweemaal komt iemand binnen een paar meter voor de goal volstrekt ongedekt voor zijn neus. Waanzinnig slecht verdedigd, geen keepersfputen, schat ik in.Lionel schreef:Hij anticipeert ook niet op een voorzet en wat je zegt: ze koppen van drie meter in te koppen.columbus schreef: zo sep 21, 2025 3:25 pmHoe kom je daar nou bij. Ze staan op nog geen drie meter vogeltje vrij op in te koppenLionel schreef:Die keeper verpest het voor ons hoor. Vindt het gewoon twee keer zijn fout.