Opdonderen met Henkie , is er iets Beloki ?.Beloki schreef:Dat heb je nu al 2x gezegd.Voetske schreef:opflikkeren met die Ten Cate ...
Ajax - Heerenveen
Deze wedstrijd deed me wel heel erg denken aan vorig seizoen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig fiducie meer in. Het lijkt over het algemeen nergens meer op. Ik weet alleen niet of opnieuw een trainer ontslaan de oplossing is. Wie zou in vredesnaam de trainer van Ajax moeten worden.
De beelden van een huilende Leo behoren tot de pijnlijkste beelden die ik ooit heb gezien i.v.m. voetbal. Ontzettend sneu voor die jongen. :sad:
De beelden van een huilende Leo behoren tot de pijnlijkste beelden die ik ooit heb gezien i.v.m. voetbal. Ontzettend sneu voor die jongen. :sad:
- martijn401
- martijn401
- martijn401
Az is geen Ajax. En voor die 2 versterkingen is toch wel een potje geld nodig.Mr. Ajax schreef:Van Gaal en een pot met geld.
Nou, hij doet het bij AZ, die kwalitatief een toch mindere selectie heeft dan AJAX, heel erg goed. Ik denk dat van Gaal wel iets kan maken van de huidige ploeg, met maar een versterkinkje of twee.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat zijn we nou opgeschoten nu we een jaar verder zijn, het zal allemaal wel ietsje pietjse beter zijn maar dat mag ook wel met Stam, Gabri ,Perez, en nu ook nog Davids en Leo.. Ik zie ook niet iets van progressie ofzo, dat je ziet dat het naarmate het seizoen vordert er steeds beter gespeeld gaat worden.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo mar 04, 2007 4:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-