AZ 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Toppie

Bericht door Toppie »

2-2 el ha
999

Bericht door 999 »

Sparta wordt moe.Nog tien minuten ...
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

2 - 2 eindstand.
Blij met de punten ...
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

verliest toch al veel punten in redelijk makkelijke uitwedstrijden die verleden jaar toch makkelijk opzij werden gezet.... Dus misschien word het dit jaar wel weer de traditionele top 3 die om de schaal gaan strijden.
Want als ik mij niet vergis heeft az nu al 5 verlies punten.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

AZ verloor afgelopen seizoen ook gewoon punten tegen dergelijke tegenstanders, hoor. Anders hadden ze aan het einde van de rit gewoon 85 punten gehad.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Pellè is in ieder geval weer wat naar achteren geschoven in de pikorrde, aangezien El Hamdaoui debuteerde en scoorde.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

LvG zal zich toch wel eens achter de oren krabben, wat hij met zijn spitsen heeft uitgehaald. Erg veel geinvesteerd (zeker voor AZ-begrippen) en vooralsnog een negatief resultaat.
Toppie

Bericht door Toppie »

Ik vind die Martens toch wel een hele goeie voetballer die ik bij Ajax er graag bij zou hebben.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Peter schreef:Pellè is in ieder geval weer wat naar achteren geschoven in de pikorrde, aangezien El Hamdaoui debuteerde en scoorde.
Maar ben wel blij voor ZSoG, die heerlijk zit te genieten van Pellè en baalt dat wij met Huntelaar opgescheept zitten. :wink.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Nu heb je ZSOG wel genoeg geplaagd, Thomas. Straks komt ie helemaal niet meer terug. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
LucaS

Bericht door LucaS »

Bertje schreef:AZ verloor afgelopen seizoen ook gewoon punten tegen dergelijke tegenstanders, hoor. Anders hadden ze aan het einde van de rit gewoon 85 punten gehad.
Als ik het me goed herinner, had AZ tegen de kleintjes de meeste punten van de top 3, maar in de onderlingen wedstrijden met Ajax, PSV en Feyenoord het minst
I think I lost my fucking headache
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

En toch verloren ze ook punten tegen kleintjes. Excelsior anyone?
LucaS

Bericht door LucaS »

Natuurlijk, maar ze waren van de top drie dus wel het best tegen de kleintjes. En als ze nu dus in twee uyitwedtrijden tegen redelijk kleine ploegen maar 1 punt halen, dan is dat best opmerkelijk en lijkt dat anders dan de grote lijn van vorig seizoen
I think I lost my fucking headache
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Het gebrek aan slimheid/ervaring gaat ze opbreken. Arveladze was zo belangrijk vorig jaar en wat hebben ze ervoor teruggekocht? Alleen maar jonge talenten. Het is misschien wel slim om ze "op de groei" te halen, maar het elftal is wel degelijk verzwakt. Niet voor niets wilde AZ Makaay hebben in de zomer.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Duke schreef:Nu heb je ZSOG wel genoeg geplaagd, Thomas. Straks komt ie helemaal niet meer terug. :1evil.gif:
Je hebt gelijk, Duke. Ik stop al. Kom maar weer terug hoor, ZSoG. :blush.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Over Pienaar10 gesproken: El Hamdaoui scoorde een mooi doelpunt. Deed denken aan de volley van Van Basten.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

En die stiftbal was ook niet verkeerd.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

GangstaRiB schreef:Het gebrek aan slimheid/ervaring gaat ze opbreken. Arveladze was zo belangrijk vorig jaar en wat hebben ze ervoor teruggekocht? Alleen maar jonge talenten. Het is misschien wel slim om ze "op de groei" te halen, maar het elftal is wel degelijk verzwakt. Niet voor niets wilde AZ Makaay hebben in de zomer.
Tja, als De Zeeuw 'sluwer' blijkt dan Gabri, waar is die ervaring dan goed voor?
GangstaRiB

Bertje schreef:
GangstaRiB schreef:Het gebrek aan slimheid/ervaring gaat ze opbreken. Arveladze was zo belangrijk vorig jaar en wat hebben ze ervoor teruggekocht? Alleen maar jonge talenten. Het is misschien wel slim om ze "op de groei" te halen, maar het elftal is wel degelijk verzwakt. Niet voor niets wilde AZ Makaay hebben in de zomer.
Tja, als De Zeeuw 'sluwer' blijkt dan Gabri, waar is die ervaring dan goed voor?
Ik ben zeker niet kapot van Gabri en ik vergelijk Ajax ook niet met AZ. Ik constateer dat ze vorig jaar met Arveladze een stuk onberekenbaarder waren dan dit jaar. Shota was een oude speler, maar had zoveel sluwheid en slimheid dat niet terug te kopen is.

AZ moet uitkijken dat ze niet roomser dan de paus willen gaan voetballen. Martens, Dembele, Donk zijn allemaal keurige voetballers maar er wordt meer gevraagd dan alleen maar technische hoogstandjes.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

AZ nu live op Nederland 3, nog steeds 0-0.

Die overtuigen mij ook nog allerminst.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

En in de laatste minuut de 0-1 scoren, toch nog even die puntjes pakken voor het Nederlandse voetbal.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Uiteindelijk nog gewonnen maar het was vrij dramatisch, ik weet niet wat er met AZ aan de hand is dit seizoen.
Baseman

Bericht door Baseman »

Ik wel, het combinatiespel wil nog niet helemaal lukken en daarbij is er een dramatisch transferbeleid gevoerd. Ik vond de berichten voor het seizoen die AZ uitriepen tot 'winnaar' van de transfers dan ook erg lachwekkend...

AZ verkoopt de slimste aanvaller en meest ervaren speler en leider van het team, waarna men ook maar de topscoorder verkoopt. In ruil daarvoor koopt men voor de verandering alleen talentvolle spelers die alles nog waar moeten maken, waarbij we nu al kunnen constateren dat het geen toeval was dat oa PSV Ari afteste en dat geen enkele Serie A club Pelle wilde hebben. Ook was al lang duidelijk dat Dembele een geweldenaar, maar geen topscoorder is.

Oftewel, AZ verkoopt 2 spelers die wel kunnen scoren en haalt er spelers voor terug die niet tot nauwelijks kunnen scoren. En dan wordt het lastig.
GangstaRiB

Klopt Base, vooral Ari valt me heel erg tegen. Pelle, daar had ik vantevoren al m'n vraagtekens bij. AZ moet het gaan hebben van het (toch wel) uitstekende middenveld met scorend vermogen. Cziommer, Martens en De Zeeuw pikken hun doelpuntjes wel mee. En het blijft eeuwig zonde dat Dembele maar niet lijkt te kunnen scoren. Als je die gast leert scoren heb je een exacte kopie van Henry.
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Ze worden al bang voor komend weekend :
Van Gaal angstig voor thuisduel met Ajax
PORTO - Louis van Gaal ziet de competitiewedstrijd van zondag tegen Ajax met enige angst tegemoet. „Veel spelers klagen over blessures”, zei de trainer van AZ donderdag in Portugal na de met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen FC Paços de Ferreira voor de UEFA Cup.

Moussa Dembélé (heup), Kemy Agustien (lies), Barry Opdam (knie), Boy Waterman (rug) en Graziano Pellè (lies) klaagden na afloop over pijn. „En Demy de Zeeuw was total loss”, voegde Van Gaal er nog aan toe. „Het veld was dramatisch. Het is afwachten hoe mijn spelers er vrijdag voorstaan.”
Plaats reactie