Dat is niet waar. Kijk het interview er nog maar eens op terug, hij zegt alleen dat hij niet hangend op links of rechts wil spelen, dat is wat anders dan dat hij zegt niet gewoon links of rechts op het middenveld te willen spelen.Baseman schreef: Helemaal mee eens![]()
Natuurlijk is Isi een groot talent, maar vooralsnog maakt hij het niet waar, hij wil niet knokken voor zijn plaats, hij klaagt alleen maar in de media en nu eist hij min of meer ineens een plaats centraal op het middenveld en een basisplaats.
PSV 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 10/11
Hij zegt dat hij hangend op links of rechts kwam te spelen, dat dat niet de afspraak was (dat hij toen wel speeltijd kreeg doet blijkbaar niet ter zake voor hem) en dat hij centraal op het middenveld hoort te spelen.
Een goede speler kan ook op zijn niet favoriete positie uit de voeten, Isi speelde echter waardeloos. Helaas heeft hij op dit moment echt een probleem met zijn mentaliteit en instelling, als hij dat niet verandert gaat hij zware tijden tegemoet. Zelfs als hij naar Ajax zou gaan, een wereldster zou worden en naar een topclub gaat, dan is speeltijd niet een zeker gegeven en de positie waar je komt te spelen ook niet. Dat lijkt hij echter niet te beseffen.
Een goede speler kan ook op zijn niet favoriete positie uit de voeten, Isi speelde echter waardeloos. Helaas heeft hij op dit moment echt een probleem met zijn mentaliteit en instelling, als hij dat niet verandert gaat hij zware tijden tegemoet. Zelfs als hij naar Ajax zou gaan, een wereldster zou worden en naar een topclub gaat, dan is speeltijd niet een zeker gegeven en de positie waar je komt te spelen ook niet. Dat lijkt hij echter niet te beseffen.
-
- AT Toto winner 10/11
Hij gebruikt het woord centraal niet in dat interview, kijk zelf maar:Baseman schreef:Hij zegt dat hij hangend op links of rechts kwam te spelen, dat dat niet de afspraak was (dat hij toen wel speeltijd kreeg doet blijkbaar niet ter zake voor hem) en dat hij centraal op het middenveld hoort te spelen.
http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtlvoetbal ... _plain.xml
Hij stelt natuurlijk vrij veel eisen voor een speler die nnog relatief weinig heeft gepresteerd, dat ben ik absoluut met je eens, maar het is niet nodig om die eisen aan te dikken met dingen die hij niet zegt. Hij wil spelen als middenvelder, that's all.
-
Blom floot als een flapdrol, maar Ajax heeft de nederlaag aan zichzelf te danken.
Is ook zo. Aissati wilde destijds volgens mij graag nog een seizoen uitgeleend worden, maar dat wilde PSV niet. Daar zou ik ook wel van balen als ik hem was, aangezien die jongen bij Twente alweer aardig wat wedstrijdervaring op had kunnen doen.LucaS schreef:Ik kan me best voorstellen dat er een gesprek is geweest waarin afspraken gemaakt zijn. Er is ongetwijfeld gesproken over nog een jaar uitlenen (in combinatie met contractverlenging), of terughalen.
Dit is overigens onzin. Alsof iedere goede speler zomaar ergens in het elftal kan worden ingepast.Baseman schreef:Een goede speler kan ook op zijn niet favoriete positie uit de voeten, Isi speelde echter waardeloos.
Bij PSV spelen is inderdaad een stuk minder interessant dan bij Twente spelen...Thomas schreef:Is ook zo. Aissati wilde destijds volgens mij graag nog een seizoen uitgeleend worden, maar dat wilde PSV niet. Daar zou ik ook wel van balen als ik hem was, aangezien die jongen bij Twente alweer aardig wat wedstrijdervaring op had kunnen doen.
En dat Isi niet speelt bij PSV ligt toch echt aan hem zelf.
Dit zeg ik dan ook niet Thomas.Dit is overigens onzin. Alsof iedere goede speler zomaar ergens in het elftal kan worden ingepast.
Ik zeg dat een goede speler ook kan spelen op zijn niet favoriete positie, zoals bijv. Afellay als centrale middenvelder een rol als rechtsbuiten in kon vullen vorig seizoen. Dat is heel wat anders dan hem zomaar ergens inpassen.
Isi valt door de mand als hij niet centraal speelt, zijn rol als hangende buitenspeler was namelijk dat hij een extra middenvelder vormde. Alleen speelde hij dan aan de zijlijn en dat ging hem erg slecht af, maar je mag toch verwachten dat hij ook niet centraal op het middenveld iets kan.
Niet helemaal, natuurlijk. PSV heeft Affelay al en toen werd Perez ook nog gekocht. Raakt Affelay morgen zwaar geblesseerd en ziet de trainer het niet in Perez zitten, dan speelt Aissati opeens wel.Baseman schreef:En dat Isi niet speelt bij PSV ligt toch echt aan hem zelf.
ADAfellay net zo belangrijk als Gomes
DOETINCHEM - Bescheiden en nederig zei Ibrahim Afellay zaterdag na de winst bij De Graafschap (1-0) dat PSV er zijns inziens álles aan moet doen om doelman Heurelho Gomes in Eindhoven te houden.
Op het prioriteitenlijstje van de landskampioen neemt de middenvelder ondertussen echter dezelfde positie in als de magische goalie uit Brazilië.
Vandaag hebben Afellay en zijn zaakwaarnemer een nieuw gesprek met PSV over het openbreken en verlengen van zijn huidige contract, dat nog tot 2010 loopt. De clubleiding wil de middenvelder (21) het liefst tot 2013 aan zich binden. PSV is er dan van verzekerd dat het nog twee, drie seizoenen over het supertalent kan beschikken en dan een goede prijs voor hem vangt.
Want dat Afellay ooit in een buitenlandse topcompetitie zal spelen, lijdt geen twijfel. De Utrechter ontwikkelt zich met reuzenstappen. In Doetinchem zat er een delegatie van Arsenal op de tribune. Dit weekeinde was er opeens het gerucht dat zijn vorige trainer Ronald Koeman hem, samen met de PSV’ers Gomes en Salcido, naar Valencia zou willen halen.
Afellay sluit niets uit voor de toekomst, maar draait er niet omheen dat hij voorlopig het liefst bij PSV blijft. ,,De intentie is om er met PSV uit te komen,’’ zei hij zaterdag. ,,En als dat niet lukt, dien ik gewoon mijn contract tot 2010 uit.’’
De lucht tussen speler en club lijkt dus was geklaard. Vorige maand zei Afellay nog dat hij te weinig vertrouwen voelde in de aanbieding van PSV. Algemeen directeur Jan Reker pikte dat signaal op en bracht beide partijen weer aan tafel. De landskampioen zou een reuzenslag slaan als zij zijn groeibriljant langer in Nederland weet te houden.
In Doetinchem tegen De Graafschap nam hij PSV opzichtig bij de hand. Hij stond acht weken buitenspel door een teenbreuk, maar heeft in no time zijn ritme weer te pakken.
Afellay, de straatvoetballer, grossierde in knappe individuele acties en strooide tachtig minuten lang met intelligente passjes. Dat PSV het uiteindelijk toch nog moeilijk kreeg tegen De Graafschap, had het volledig aan zichzelf te wijten. De Eindhovenaren speelden een uur lang overtuigend voetbal maar ze slaagden er – na een voltreffer van Farfán - maar niet in het duel definitief op het droge te slepen. Met name Otman Bakkal en Jefferson Farfán misten een paar uitgelezen mogelijkheden.
Toen Danko Lazovic een kwartiertje voor tijd na twee domme gele kaarten (hands en te vroeg inlopen) door scheidsrechter Roelof Luinge van het veld werd gestuurd, rook de thuisploeg opeens kansen. In een hectische slotfase – die PSV beëindigde met acht verdedigend denkende veldspelers – liep De Graafschap zich echter te pletter op Gomes.
De grote verliezer zaterdagavond was Kenneth Perez. De PSV-Deen bleef negentig minuten lang op de bank. Het heeft er steeds meer van weg dat interim-trainer Jan Wouters het niet in hem ziet zitten. Van de zes duels dat Wouters nu de baas is, begon Perez tweemaal op de bank en haalde hij niet één keer het einde.
Voor de Deen moet de situatie voelen als een pijnlijk déjà-vu. Ook bij Ajax raakte hij op het tweede plan nadat de trainer die hem haalde (Danny Blind) vertrok. Wouters liet zaterdag echter weten dat hij Perez nog altijd van waarde acht voor PSV. ,,We hebben in het verleden laten zien dat we ook op andere manieren kunnen spelen. Dan kan Kenneth heel bruikbaar zijn.’’
Het stinkt aan alle kanten!
Perez werd gekocht voor de positie van linksbuiten en Afellay is maar liefst 8 weken (!) geblesseerd geweest...als je dan onder 2 verschillende coaches zo weinig speelt zal het toch echt aan de speler zelf liggen.joey schreef:Niet helemaal, natuurlijk. PSV heeft Affelay al en toen werd Perez ook nog gekocht.
Ibi is overigens echt veel beter dan Isi momenteel en ik vraag me af of Isi het niveau van Ibi kan gaan halen.
Weet je wat het is? Aissati voelt geen vertrouwen. Perez wordt gehaald, hij belandt aan de zijkant... Aan de ene kant ben ik het met je eens dat hij niet moet zeuren maar voetballen, aan de andere kant wordt dat lastig als de trainers het niet in je zien zitten. En blijkbaar is hem iets beloofd, maar wat,dat weten wij niet.
Maar ik zie het probleem niet zo. PSV heeft Aissati blijkbaar niet nodig. Dan verkoopt het hem toch?
Maar ik zie het probleem niet zo. PSV heeft Aissati blijkbaar niet nodig. Dan verkoopt het hem toch?
Het stinkt aan alle kanten!
... dat nog amper iets gepresteerd heeft, vul ik dan maar effe aan. Ben het met je eens: zowel onder Hiddink als onder Koeman en Wouters heeft ie zich geen basisplaats weten te veroveren. Mentaal is het niet je dat en fysiek is ie nog lang niet wat het wezen moet. Als ie naar Ajax zou gaan, wordt ie onherroepelijk direct vergeleken met Sneyder (zo goed is ie (nog?) niet), hetgeen nogal een druk op z'n ranke schoudertjes zou betekenen.Baseman schreef: Wat betreft Isi, hij had nogal grote uitspraken voor een mannetje van 19.
Daarnaast heeft Ajax een hele collectie aan te jonge, te lichte en teveel met zichzelf bezig zijnde spelers. Ik zie Ajax niet als walhalla voor Aisatti en Aisatti niet als de gedroomde vormgever voor Ajax. Laat Ajax liever een mentaal en fysiek wat sterkere speler halen. De te halen vormgever dient Ajax direct beter te maken en ik betwijfel sterk dat Aisatti dat zou doen.
-
Onder Hiddink was hij wel hard bezig om een basisplaats te krijgen. Fysiek was hij toen nog niet zo sterk, maar dat is toch al weer ruim 2 seizoenen geleden.. Vorig jaar bij Twente speelde hij wel alles en hij was toen toch wel de grote man daar. Ik denk dat hij er wel klaar voor is.wimpey schreef:... dat nog amper iets gepresteerd heeft, vul ik dan maar effe aan. Ben het met je eens: zowel onder Hiddink als onder Koeman en Wouters heeft ie zich geen basisplaats weten te veroveren. Mentaal is het niet je dat en fysiek is ie nog lang niet wat het wezen moet. Als ie naar Ajax zou gaan, wordt ie onherroepelijk direct vergeleken met Sneyder (zo goed is ie (nog?) niet), hetgeen nogal een druk op z'n ranke schoudertjes zou betekenen.Baseman schreef: Wat betreft Isi, hij had nogal grote uitspraken voor een mannetje van 19.
Daarnaast heeft Ajax een hele collectie aan te jonge, te lichte en teveel met zichzelf bezig zijnde spelers. Ik zie Ajax niet als walhalla voor Aisatti en Aisatti niet als de gedroomde vormgever voor Ajax. Laat Ajax liever een mentaal en fysiek wat sterkere speler halen. De te halen vormgever dient Ajax direct beter te maken en ik betwijfel sterk dat Aisatti dat zou doen.
Ik heb dit al eerder aangegeven, maar volgens mij maakt een echt groot talent zich niet zo druk om het winnen van een landskampioenschap wanneer hij 19 is. Die prijzen komen nog wel voor Aissati. Het is veel belangrijker voor hem om als basisspeler Europees voetbal te halen met Twente dan als bankzitter een kamioensschap te winnen met PSV.Baseman schreef:Bij PSV spelen is inderdaad een stuk minder interessant dan bij Twente spelen...Thomas schreef:Is ook zo. Aissati wilde destijds volgens mij graag nog een seizoen uitgeleend worden, maar dat wilde PSV niet. Daar zou ik ook wel van balen als ik hem was, aangezien die jongen bij Twente alweer aardig wat wedstrijdervaring op had kunnen doen.
En dat Isi niet speelt bij PSV ligt toch echt aan hem zelf.
Hij kan er ook wel iets, maar het is niet ideaal voor Aissati. Ik snap je punt niet helemaal hoor. We gaan Van Nistelrooij toch ook niet afkraken als hij iedere wedstrijd als linksbuiten wordt neergezet en niet presteert? Er zijn zoveel spelers die er weinig van zouden bakken op een andere positie.Dit zeg ik dan ook niet Thomas.
Ik zeg dat een goede speler ook kan spelen op zijn niet favoriete positie, zoals bijv. Afellay als centrale middenvelder een rol als rechtsbuiten in kon vullen vorig seizoen. Dat is heel wat anders dan hem zomaar ergens inpassen.
Isi valt door de mand als hij niet centraal speelt, zijn rol als hangende buitenspeler was namelijk dat hij een extra middenvelder vormde. Alleen speelde hij dan aan de zijlijn en dat ging hem erg slecht af, maar je mag toch verwachten dat hij ook niet centraal op het middenveld iets kan.
Mensen die Aissati met Sneijder gaan vergelijken hebben Aissati nog nooit zien spelen.wimpey schreef:... dat nog amper iets gepresteerd heeft, vul ik dan maar effe aan. Ben het met je eens: zowel onder Hiddink als onder Koeman en Wouters heeft ie zich geen basisplaats weten te veroveren. Mentaal is het niet je dat en fysiek is ie nog lang niet wat het wezen moet. Als ie naar Ajax zou gaan, wordt ie onherroepelijk direct vergeleken met Sneyder (zo goed is ie (nog?) niet), hetgeen nogal een druk op z'n ranke schoudertjes zou betekenen.
Sowieso niet in z'n eentje. Daarvoor klopt er nog veel te weinig van onze selectie.Daarnaast heeft Ajax een hele collectie aan te jonge, te lichte en teveel met zichzelf bezig zijnde spelers. Ik zie Ajax niet als walhalla voor Aisatti en Aisatti niet als de gedroomde vormgever voor Ajax. Laat Ajax liever een mentaal en fysiek wat sterkere speler halen. De te halen vormgever dient Ajax direct beter te maken en ik betwijfel sterk dat Aisatti dat zou doen.
Hahaha, hoe verzin je het! Omdat Affelay iets kan, moet Aissati het ook maar kunnen. Aissati verschilt als dag en nacht van Affelay.Baseman schreef:Isi valt door de mand als hij niet centraal speelt, zijn rol als hangende buitenspeler was namelijk dat hij een extra middenvelder vormde. Alleen speelde hij dan aan de zijlijn en dat ging hem erg slecht af, maar je mag toch verwachten dat hij ook niet centraal op het middenveld iets kan.
Dat is afhankelijk van hem als speler.Thomas schreef:Maar zou je Van Nistelrooij ook afkraken als hij niets zou presteren als linksbuiten, Base?
Isi is een middenvelder, en als hangende links- en rechtsbuiten speelde hij ook op het middenveld. Aan de zijlijn en daar is hij niet op zijn best, wat ook totaal geen probleem hoeft te zijn. Hij was echter waardeloos, waar je toch mag verwachten dat hij iets kan op die positie. Een bal niet meteen verliezen bijvoorbeeld...
Daarbij kraak ik Isi niet af, ik temper alleen de veel te hooggespannen verwachtingen. Isi is zelf ook gaan denken dat hij al wereldtop is lijkt het.
Van Nistelrooij is een aanvaller en als linkeraanvaller speelt hij dus in de aanval. Waarom is dat bij hem opeens afhankelijk van hem als speler?Baseman schreef:Dat is afhankelijk van hem als speler.Thomas schreef:Maar zou je Van Nistelrooij ook afkraken als hij niets zou presteren als linksbuiten, Base?
Isi is een middenvelder, en als hangende links- en rechtsbuiten speelde hij ook op het middenveld. Aan de zijlijn en daar is hij niet op zijn best, wat ook totaal geen probleem hoeft te zijn. Hij was echter waardeloos, waar je toch mag verwachten dat hij iets kan op die positie. Een bal niet meteen verliezen bijvoorbeeld...