PSV 2007 - 2008
PN4/12/2007 - VI: Gomes dreigt PSV met vertrek
(Gepost door RvN)
Voetbal International komt woensdag met een openhartig gesprek met PSV doelman Gomes (zie cover VI). De keeper zegt daarin onder andere dat hij nu niet wil ingaan op de aangeboden contractverlenging. Begin dit seizoen wilde de keeper dit nog wel, maar nu dat enkele maanden duurde is hij daarvan terugkomen. Hij zegt zich zorgen te maken over het beleid van PSV.
Op internet werd door een fan al een scan van de eerste paginavan het interview geplaatst.
Als Gomes stennis gaat schoppen dan kan zelfs Baseman niet meer ontkennen dat het beleid niet helemaal deugt. Het is toch apart dat hij Gomes over de rooie heeft gekregen, want Generaal had volgens mij gelijk toen hij een tijdje terug zei dat we hier te maken hebben met een bijzonder mens. Ik zag Gomes ook zomaar nog jaren bij PSV blijven.
De overige bladzijdes:
2
3
4
Wat Reker betreft, die leek op de achtergrond goed en innovatief bezig. Sinds hij zich meer en meer is gaan profileren (in de media) lopen er echter allerlei zaken mis. Afellay tekent maar een jaartje bij, Aissati waarschijnlijk niet, Gomes is boos, de beoogde trainers komen niet.
Dat zou ook kunnen. Daar komen we dan snel genoeg achter, lijkt mij.
Het is overigens wel opvallend dat ook Gomes beaamt dat PSV niet goed om weet te gaan met haar jonge spelers. Niet dat voor mij echt een verrassing is, maar misschien kunnen mensen (lees: boze PSV-supporters) dat ook meenemen wanneer ze Aissati veroordelen.
Het is overigens wel opvallend dat ook Gomes beaamt dat PSV niet goed om weet te gaan met haar jonge spelers. Niet dat voor mij echt een verrassing is, maar misschien kunnen mensen (lees: boze PSV-supporters) dat ook meenemen wanneer ze Aissati veroordelen.
Ik ben allergisch voor voetballers die zich over dit soort zaken uitlaten. Als spelers zich met het beleid bemoeien is er doorgaans iets niet pluis.Thomas schreef:Het is overigens wel opvallend dat ook Gomes beaamt dat PSV niet goed om weet te gaan met haar jonge spelers. Niet dat voor mij echt een verrassing is, maar misschien kunnen mensen (lees: boze PSV-supporters) dat ook meenemen wanneer ze Aissati veroordelen.
Ik lees morgen de papieren versie wel. Dan een meer inhoudelijke reactie.
Ik weet het niet, Jöhnk. Ik ben normaal gesproken ook wel wat goedgelovig, maar in Gomes z'n geval heb ik toch écht het gevoel dat hij oprecht is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook best wel jaloers ben op een speler met zo'n karakter en winnaarsmentaliteit. Ik denk dat hij in Amsterdam net zo populair was geweest als in Eindhoven.
Ik hoop natuurlijk ook dat hij dit alles meent. Dat betekent dat het lekker een bende is bij PSV. Suffer, Base, suffer!
EDIT: Hmm, na het hele interview te hebben gelezen kan ik me toch niet onttrekken aan het idee dat Gomes gewoon een mooie aanbieding op zak heeft. Hij lijkt wel erg duidelijk op zoek naar excuses om te vertrekken. Hoe langer je de voetballerij volgt hoe meer je je realiseert dat er niet al teveel supermen rondlopen. Ook Gomes wil op een gegeven moment wellicht gewoon hogerop.
Ik hoop natuurlijk ook dat hij dit alles meent. Dat betekent dat het lekker een bende is bij PSV. Suffer, Base, suffer!

EDIT: Hmm, na het hele interview te hebben gelezen kan ik me toch niet onttrekken aan het idee dat Gomes gewoon een mooie aanbieding op zak heeft. Hij lijkt wel erg duidelijk op zoek naar excuses om te vertrekken. Hoe langer je de voetballerij volgt hoe meer je je realiseert dat er niet al teveel supermen rondlopen. Ook Gomes wil op een gegeven moment wellicht gewoon hogerop.
Gomes is echt oprecht. Ik heb het interview gelezen en ik geloof best dat Reker zo'n botte klootzak is die liever heeft dat Gomes voor de hoofdprijs wordt verkocht, dan dat hij tot het einde van z'n carrière bij PSV speelt. Erg jammer dit, maar ik was er al bang voor. Het is m.i. al fout gegaan bij het negeren van het advies van Hiddink om Rutten aan te stellen als hoofdtrainer.
Gomes is een gevoelsmens, die bij PSV dik kon verdienen voor een keeper. Maar dat Reker z'n uitspraken niet nakomt en tegen de zaakwaarnemer van Gomes zegt dat ie weg mag als het juiste bedrag wordt betaald, tja.. dat is voor iemand als Gomes natuurlijk pijnlijk. Ik herinner me z'n eerste interview nog in de VI (een duo-interview met Alex) en ik zie nog steeds overeenkomsten in de beantwoording met de Gomes van toen.Thomas schreef: EDIT: Hmm, na het hele interview te hebben gelezen kan ik me toch niet onttrekken aan het idee dat Gomes gewoon een mooie aanbieding op zak heeft. Hij lijkt wel erg duidelijk op zoek naar excuses om te vertrekken. Hoe langer je de voetballerij volgt hoe meer je je realiseert dat er niet al teveel supermen rondlopen. Ook Gomes wil op een gegeven moment wellicht gewoon hogerop.
- LouisXIV & co
Of Reker die laatste opmerking heeft gemaakt betwijfel ik, zaakwaarnemers en de waarheid gaan vaak niet samen. Gomes zelf geloof ik veel eerder, maar die heeft dit alleen van zijn zaakwaarnemer te horen gekregen.generaal schreef:Maar dat Reker z'n uitspraken niet nakomt en tegen de zaakwaarnemer van Gomes zegt dat ie weg mag als het juiste bedrag wordt betaald
Dat Reker zijn afspraken niet na is gekomen betwijfel ik ook, hij geeft namelijk zelf in dat interview aan dat hij direct al had gezegd dat de aanbieding eerst door de RvC goedgekeurd moet worden. Dus er kan spraakverwarring opgetreden zijn. Bij dit soort absolute topcontracten (en het is niet de eerste verhoogde aanbieding voor Gomes) moet de RvC altijd goedkeuring geven, dus dit gedeelte vind ik vreemd. Al zit er wel een periode tussen de aanbeiding en de goedkeuring, misschien dat dat het probleem is voor Gomes.
Verder is de kop van de VI belachelijk overdreven !
Alsof Gomes al vertrokken is...wat een onzin.
Maar het rommelt natuurlijk wel bij PSV, al hoeft dit geen probleem te zijn. Als PSV deze wake up call goed aanpakt kan het positief uitpakken. Het begin is in ieder geval gemaakt met de contractverlenging van Ibi, hopelijk volgt Salcido snel waardoor anderen ook makkelijker bijtekenen.
Ja hoor, vast...generaal schreef:Gomes is echt oprecht. Ik heb het interview gelezen en ik geloof best dat Reker zo'n botte klootzak is die liever heeft dat Gomes voor de hoofdprijs wordt verkocht, dan dat hij tot het einde van z'n carrière bij PSV speelt.

Alsof Gomes tot het einde van zijn carrière bij PSV wil blijven. Dat geloof je toch zelf niet? Gomes praatte met PSV over contractverlenging. PSV deed een dusdanige aanbieding dat Reker daarmee in conclaaf moet met de RvC. Gomes weet dat, hij loopt lang genoeg mee bij PSV. Dat duurt dan even, de RvC is een oudemannengroep, maar in de tussentijd heeft Gomes een telefoontje gekregen uit Valencia. En nu speelt hij het bekende spelletje: de club is fout, mijn vertrouwen is beschaamd, ik wil niet weg maar ik moet wel. Staat hij er goed op bij de supporters tot de tijd dat hij elders zijn zakken gaat vullen.

Het stinkt aan alle kanten!
Misschien niet naar Valencia, maar vaak gaan de ogen van spelers open als ze weten wat ze echt werkelijk waar kunnen krijgen. Dat is niet zo gek. Het gaat om bizarre bedragen. Een speler als Gomes blijft niet zijn hele carriere in Nederland.
Of de supporters van PSV hem een topclub gunnen? Vast niet, hij is zo populair omdat hij steeds verhalen afsteekt over zijn 'familie' PSV. Zodra een speler het voor gezien wil houden bij een club, is het met de liefde van de supporters doorgaans snel gedaan. De PR van Gomes is dik in orde. Hij hangt de clubman uit, dat horen de supporters graag. Maar een echte PSV'er kan hij natuurlijk niet zijn, daar is hij een beetje te veel Braziliaan voor. PSV is tenslotte niet zijn eerste club.
In elk geval vind ik het gekanker op Reker onterecht. Zelfs al zou Reker Gomes willen verkopen, dan doet hij dat niet om er zelf van te gaan rentenieren op een tropisch eiland. PSV zit krap en móet met enige regelmaat verkopen. Daarom is óók Gomes te koop. Natuurlijk, maar Reker wil hem ongetwijfeld liever houden. Als PSV onbeperkt geld had, zou een verkoop van Gomes niet aan de orde zijn, neem dat maar van mij aan.
Of de supporters van PSV hem een topclub gunnen? Vast niet, hij is zo populair omdat hij steeds verhalen afsteekt over zijn 'familie' PSV. Zodra een speler het voor gezien wil houden bij een club, is het met de liefde van de supporters doorgaans snel gedaan. De PR van Gomes is dik in orde. Hij hangt de clubman uit, dat horen de supporters graag. Maar een echte PSV'er kan hij natuurlijk niet zijn, daar is hij een beetje te veel Braziliaan voor. PSV is tenslotte niet zijn eerste club.
In elk geval vind ik het gekanker op Reker onterecht. Zelfs al zou Reker Gomes willen verkopen, dan doet hij dat niet om er zelf van te gaan rentenieren op een tropisch eiland. PSV zit krap en móet met enige regelmaat verkopen. Daarom is óók Gomes te koop. Natuurlijk, maar Reker wil hem ongetwijfeld liever houden. Als PSV onbeperkt geld had, zou een verkoop van Gomes niet aan de orde zijn, neem dat maar van mij aan.
-
Onzin Joey !joey schreef:Of de supporters van PSV hem een topclub gunnen? Vast niet, hij is zo populair omdat hij steeds verhalen afsteekt over zijn 'familie' PSV.
Neem maar van mij aan dat bijna iedere supporter het voor Gomes mooi zou vinden als hij naar een topclub gaat, de echte top dan. Hoe jammer het ook moge zijn.
Daarbij is Gomes wel degelijk betrokken bij PSV, hij is echt een fantastisch mens

Wat is een echte clubman dan ?Maar een echte PSV'er kan hij natuurlijk niet zijn, daar is hij een beetje te veel Braziliaan voor. PSV is tenslotte niet zijn eerste club.
Alsof Gomes vorig seizoen nergens heen kon...hij heeft het ongelooflijk goed naar zijn zin bij PSV en hij is betrokken bij de club. Ik vind hem meer een PSV'er dan bijv. Isi.
Dit ben ik helemaal met je eens.Zelfs al zou Reker Gomes willen verkopen, dan doet hij dat niet om er zelf van te gaan rentenieren op een tropisch eiland. PSV zit krap en móet met enige regelmaat verkopen. Daarom is óók Gomes te koop.
Iedereen is te koop, de Nederlandse topclubs hebben nu eenmaal niet de middelen om spelers te behouden ten koste van alles. Maar inderdaad, reker ziet ook liever dat Gomes blijft en bijtekent. Als Gomes zou bijtekenen en zijn nieuwe contract ook uit zou dienen hoor je echt niemand klagen bij PSV.
Neem ik van je aan, jij kent Gomes beter dan ik. Maar in het algemeen sta ik sceptisch tegenover die mooie praatjes van voetballers, het zal allemaal wel.Baseman schreef:Onzin Joey !
Neem maar van mij aan dat bijna iedere supporter het voor Gomes mooi zou vinden als hij naar een topclub gaat, de echte top dan. Hoe jammer het ook moge zijn.
Daarbij is Gomes wel degelijk betrokken bij PSV, hij is echt een fantastisch mens
Willy van der Kuylen of zo?Wat is een echte clubman dan ?
Aissati kan bij jullie geen goed meer doen. Maar verplaats je eens in zijn positie. Hij is in een VDV-Sneijder-achtig conflict terecht gekomen. Afellay speelt hij er nooit uit, zelfs Perez en Mendez gaan voor. Hij dreigt jaren wissel te staan.Alsof Gomes vorig seizoen nergens heen kon...hij heeft het ongelooflijk goed naar zijn zin bij PSV en hij is betrokken bij de club. Ik vind hem meer een PSV'er dan bijv. Isi.
En spelers willen op een gegeven moment écht hogerop. Zelfs clubspelers. Neem bij ons Heitinga. Die jongen heeft écht een Ajax-hart. Maar hij gaat wel, anders staat hij voor paal tegenover zijn collega's in Oranje. Voetballers zijn nu eenmaal kuddedieren.Iedereen is te koop, de Nederlandse topclubs hebben nu eenmaal niet de middelen om spelers te behouden ten koste van alles.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Gomes geloof ik wel in dezen, ik denk wel dat hij oprecht is. Vind het een sympathieke vent, vond het al frappant dat hij in eerste instantie tot 2013 bij PSV wilde blijven. Zie 'm zeker in de zomer wel vertrekken.
Overigens zegt Heitinga vandaag in Sportweek dat het nog niet helemaal zeker is dat 'ie vertrekt. Als er iets moois gebouwd wordt, kan het zo zijn dat ie nog wel een jaar blijft.
Overigens zegt Heitinga vandaag in Sportweek dat het nog niet helemaal zeker is dat 'ie vertrekt. Als er iets moois gebouwd wordt, kan het zo zijn dat ie nog wel een jaar blijft.
Laten we de problemen van PSV nu niet overdrijven. Vooralsnog hebben zij gewoon een trainer, als vervanger voor de vertrekkende keeper hebben ze één of ander Braziliaans talent gehaald, ze staan bovenaan, hebben tig scorende spelers om een wedstrijd te winnen en het sterkste verdedigende blok van Nederland.
PSV doet goede zaken:
Complimenten!
nu.nlOok Salcido langer bij PSV
EINDHOVEN - PSV heeft het contract van Carlos Salcido woensdag opengebroken, verlengd en opgewaardeerd.
De Mexicaanse verdediger blijft tot 2012 in dienst van de Eindhovense club. Zijn vorige contract liep tot 2010. Salcido speelt sinds 2006 in dienst van PSV.
PSV slaagde er dinsdag al in om Ibrahim Afellay langer aan zich te binden. Eerder tekende ook Timmy Simons al een nieuw contract in Eindhoven.
Complimenten!
Jij brengt het wel erg stellig.. alsof je er zelf bij was. Verder heb je voor een wereldverbeteraar wel erg weinig vertrouwen in mensen.joey schreef:Ja hoor, vast...generaal schreef:Gomes is echt oprecht. Ik heb het interview gelezen en ik geloof best dat Reker zo'n botte klootzak is die liever heeft dat Gomes voor de hoofdprijs wordt verkocht, dan dat hij tot het einde van z'n carrière bij PSV speelt.![]()
Alsof Gomes tot het einde van zijn carrière bij PSV wil blijven. Dat geloof je toch zelf niet? Gomes praatte met PSV over contractverlenging. PSV deed een dusdanige aanbieding dat Reker daarmee in conclaaf moet met de RvC. Gomes weet dat, hij loopt lang genoeg mee bij PSV. Dat duurt dan even, de RvC is een oudemannengroep, maar in de tussentijd heeft Gomes een telefoontje gekregen uit Valencia. En nu speelt hij het bekende spelletje: de club is fout, mijn vertrouwen is beschaamd, ik wil niet weg maar ik moet wel. Staat hij er goed op bij de supporters tot de tijd dat hij elders zijn zakken gaat vullen.