Gomes is een erg emotioneel mens. Die is loyaler dan de meeste andere voetballers. Hij kon 2 jaar geleden al naar Corinthians, waar hij ruim 3 miljoen per jaar kon verdienen (en dat in Brazilië). Waarom ging hij niet? Omdat hij stabiliteit en clubliefde hoog in het vaandel heeft staan.joey schreef:Ik weet het niet zeker maar het lijkt me logisch. Anders is Gomes wel erg snel op zijn teentjes getrapt.
Voetballers geloof ik inderdaad niet snel op hun woord als het om contracten gaat.
PSV 2007 - 2008
Zulke mensen bestaan hoor. Maradona weigerde ooit 100 miljoen dollar om voor de VS te spelen. Niet iedereen zwicht per definitie voor het (hele) grote geld. Als je bij PSV ruim 2 miljoen euro kunt verdienen, dan hoef je echt niet persé naar Spanje om daar 3,5 miljoen te pakken als je het verder uitstekend naar je zin hebt bij je huidige club.joey schreef:Dat is wel heel romantisch, generaal. Ouderwets romantisch, zou ik haast zeggen.
We zullen zien wat de toekomst brengt. Ik hoop dat je niet te zeer teleurgesteld raakt in held Gomes.
Omdat PSV niet wilde meewerken. Ik herinner me dat Gomes best oren had naar een terugkeer, al vond hij het ook zeker geen straf om bij PSV te blijven.generaal schreef:Gomes is een erg emotioneel mens. Die is loyaler dan de meeste andere voetballers. Hij kon 2 jaar geleden al naar Corinthians, waar hij ruim 3 miljoen per jaar kon verdienen (en dat in Brazilië). Waarom ging hij niet? Omdat hij stabiliteit en clubliefde hoog in het vaandel heeft staan.joey schreef:Ik weet het niet zeker maar het lijkt me logisch. Anders is Gomes wel erg snel op zijn teentjes getrapt.
Voetballers geloof ik inderdaad niet snel op hun woord als het om contracten gaat.
Edit: zie hier: http://www.fcupdate.nl/nieuws/2006/02/2 ... el-zitten/
Ondanks de woorden van Gomes (die natuurlijk waarheid bevatten) is PSV ook goed bezig, Simons, Ibi en Salcido hebben bijgetekend. Verder kan Gomes de hem gedane aanbieding tekenen (die is nu goedgekeurd en maakt hem bij mjin weten dé grootverdiener bij PSV) en gaat PSV in gesprek met Marcellis en Bakkal.
Hier kan ik je ook geen ongelijk in geven, maar van Gomes wil ik dit soort uitspraken wel voor waarheid aannemen. Hij is geen standaard voetballer die maar iets roept om bij de supporters in de smaak te vallen.joey schreef:Maar in het algemeen sta ik sceptisch tegenover die mooie praatjes van voetballers, het zal allemaal wel.
Goed punt ! hem vind ik inderdaad ook een echte clubman.Willy van der Kuylen of zo?
Hier heb je ook gelijk in, alleen maakt hij nogal ongelukkige opmerkingen en laat hij in de hem gegunde speeltijd niet echt zien dolgraag te willen en er keihard voor te willen knokken. En dat vind ik wel een vereiste, ook voor iemand met het talent van Isi.Aissati kan bij jullie geen goed meer doen. Maar verplaats je eens in zijn positie. Hij is in een VDV-Sneijder-achtig conflict terecht gekomen. Afellay speelt hij er nooit uit, zelfs Perez en Mendez gaan voor. Hij dreigt jaren wissel te staan.
Als er een echte topclub komt en die doen Gomes een prachtige aanbieding, dan ben ik ook erg benieuwd wat hij gaat doen. Mocht hij vertrekken dan is het hem van harte gegund en hij is gewoon wereldtop, het verhoogd ook zijn kansen op speeltijd bij het nationale team. Dat was 2 seizoenen geleden de belangrijkste reden waarom hij bijna naar Corinthians was vertrokken...maar goed, we wachten af !En spelers willen op een gegeven moment écht hogerop. Zelfs clubspelers.
-
- AT Toto winner 15/16
voetbalprimeur.nlDe Visser bevestigt komst Manco naar PSV
Reimond Manco komt definitief de gelederen van PSV versterken. Het talent komt voor een onbekend bedrag over van Allianza Lima uit Peru en tekent een contract tot medio 2013.
De zaakwaarnemer van het talent heeft nog altijd niets bevestigd, maar PSV-scout Piet de Visser deed dit tegenover Telesport wel. "Hij is een ruwe diamant", aldus de Visser, die hem ontdekte op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 jaar "Vanaf dat moment hebben we hem gevolgd. Hij speelt voor dezelfde club als Jefferson Farfán destijds."
Overigens zal de zeventienjarige aanvaller zijn handtekening pas in augustus zetten. Dit omdat hij dan pas achttien wordt, en je niet voor die leeftijd een langdurige verbintenis mag ondertekenen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
PSV heeft binnen nu en zeven maanden drie verschillende trainers voor de groep staan en een opvolger van Gomes van wie nog niemand onder de indruk is.Bertje schreef:Laten we de problemen van PSV nu niet overdrijven. Vooralsnog hebben zij gewoon een trainer, als vervanger voor de vertrekkende keeper hebben ze één of ander Braziliaans talent gehaald, ze staan bovenaan, hebben tig scorende spelers om een wedstrijd te winnen en het sterkste verdedigende blok van Nederland.
Eerlijk is eerlijk, een stap naar Corinthians had in zekere zin een stap terug voor Gomes betekent. Dan was hij weer weggegaan uit Europa en met PSV sta je in de CL toch iets meer in de spotlights. Dus zo heel opzienbarend was die keuze nu ook weer niet.generaal schreef:Gomes is een erg emotioneel mens. Die is loyaler dan de meeste andere voetballers. Hij kon 2 jaar geleden al naar Corinthians, waar hij ruim 3 miljoen per jaar kon verdienen (en dat in Brazilië). Waarom ging hij niet? Omdat hij stabiliteit en clubliefde hoog in het vaandel heeft staan.
-
Jij denkt dat Mascherano en Tevez naar Corinthians en West Ham United gingen omdat ze niet naar betere clubs konden?generaal schreef:Alsof die geen 'nee' konden zeggen. MSI was slechts de investeringsmaatschappij. Er zaten wel meer spelers bij MSI en die gingen ook niet naar Corinthians.Thomas schreef:Dat waren kindjes van MSI. Die hadden weinig keuze.
Hun verhaal is overbekend hoor. Beetje raar om daat tegenin te gaan.
Slaven zijn ze nooit geweest. Ze kregen er dik voor betaald en hebben ook vrijwillig voor MSI gekozen.Thomas schreef:Jij denkt dat Mascherano en Tevez naar Corinthians en West Ham United gingen omdat ze niet naar betere clubs konden?generaal schreef:Alsof die geen 'nee' konden zeggen. MSI was slechts de investeringsmaatschappij. Er zaten wel meer spelers bij MSI en die gingen ook niet naar Corinthians.Thomas schreef:Dat waren kindjes van MSI. Die hadden weinig keuze.
Hun verhaal is overbekend hoor. Beetje raar om daat tegenin te gaan.
Ligt het nu aan mij of zijn de reacties op het interview allemaal zwaar overtrokken?
Gomes geeft aan dat hij het met een aantal zaken niet eens is en dat hij daarom nog niet getekend heeft. In zijn ogen is de deur helemaal niet dicht, maar moet hij even een aantal zaken op een rijtje krijgen.
Ik lees nergens dat hij weg gaat.
Gomes geeft aan dat hij het met een aantal zaken niet eens is en dat hij daarom nog niet getekend heeft. In zijn ogen is de deur helemaal niet dicht, maar moet hij even een aantal zaken op een rijtje krijgen.
Ik lees nergens dat hij weg gaat.