PSV 2007 - 2008
Ach, zo. Nee, ik ook niet. Dat verhaal zal er wel bij verzonnen zijn. Een speler van het kaliber Modric laat je niet rijpen bij een andere club. Dat zou Chelsea vast niet durven voorstellen, want dan kiest hij subiet voor een concurrent.
Wat vind je trouwens van die uitspraak van Schuitema over Gomes? Ik vind het er eentje in de orde van: 'Zonder jou (=Zlatan) worden we ook wel kampioen'. Met andere woorden, hoe geef je een speler het gevoel dat hij net zo goed weg kan gaan?
Wat vind je trouwens van die uitspraak van Schuitema over Gomes? Ik vind het er eentje in de orde van: 'Zonder jou (=Zlatan) worden we ook wel kampioen'. Met andere woorden, hoe geef je een speler het gevoel dat hij net zo goed weg kan gaan?
Het stinkt aan alle kanten!
Schuitema moet zijn bek houden.joey schreef:Ach, zo. Nee, ik ook niet. Dat verhaal zal er wel bij verzonnen zijn. Een speler van het kaliber Modric laat je niet rijpen bij een andere club. Dat zou Chelsea vast niet durven voorstellen, want dan kiest hij subiet voor een concurrent.
Ik vind het een bittere, uitermate denigrerende opmerking van Schuitema. Alsof die bedrijfseconomen bijna hopen op een snelle transfer van Gomes (want een aanzienlijk aantal miljoenen en Velthuizen haal je nu nog voor een fooi van een paar miljoen weg bij Vitesse).joey schreef:Ach, zo. Nee, ik ook niet. Dat verhaal zal er wel bij verzonnen zijn. Een speler van het kaliber Modric laat je niet rijpen bij een andere club. Dat zou Chelsea vast niet durven voorstellen, want dan kiest hij subiet voor een concurrent.
Het betekent dat Chelsea in Modric toch niet zo'n ontzettende topper ziet. Anders zouden ze hem wel per direct willen. En dat betekent weer dat Modric waarschijnlijk twee keer nadenkt voordat hij bij Chelsea tekent.joey schreef:Mocht dit waar zijn, dan zijn ze bij Chelsea nog geschifter dan ik dacht.
Of het betekent dat Modric zelf ergens een tussenstap wil maken.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16