Ajax - Vitesse 24-9-2017
Moderator: mods
Re: Ajax - Vitesse 24-9-2017
Dat kantoor publiek in de ArenA hoor je ook niet.
Blij met de punten ...
Pasveer heeft al een paar keer redelijk mis gegrepen, maar doen we daar iets mee? 

In de 1e helft hoorde je nog “wij willen Ajax zien”.999 schreef:Dat kantoor publiek in de ArenA hoor je ook niet.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je hoort ze nu '10' '10' '10' roepen na de goal.999 schreef:Dat kantoor publiek in de ArenA hoor je ook niet.

-
- AT Toto winner 15/16
Lekker verdedigd Vitas.. 

Van Boekel fluit nu werkelijk overal voor.
- Ajaciedjuh
Had maar wat aangekocht999 schreef:Had Dolberg maar verkocht.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ok die Vitessenaar heeft nu 40 seconden op de grond gelegen dat dat koekie van Huntelaar.
Wat denken jullie? Fluit Van Boekel af na 93 minuten en 40 seconden of na 93 minuten en 2 seconden?
Wat denken jullie? Fluit Van Boekel af na 93 minuten en 40 seconden of na 93 minuten en 2 seconden?
alsof dat uitmaakt...Cruijff schreef:Ok die Vitessenaar heeft nu 40 seconden op de grond gelegen dat dat koekie van Huntelaar.
Is een matige keeper.Cruijff schreef:Pasveer heeft al een paar keer redelijk mis gegrepen, maar doen we daar iets mee?
Tja, het was bereslecht in de tweede helft, maar drie punten zijn drie punten. Fraser met zijn rare gewoonte om de beste speler te wisselen, ik krijg er de kriebels van.

- Ajaciedjuh
Ik denk dat Ajax zelfs de meeste kansen heeft gehad, terwijl het zo dramatisch is 

-
- AT Toto winner 15/16
Kan nu al niet wachten wat Keizer straks allemaal te melden heeft.
Nou uh... niet de beste wedstrijd.. uh.. maar het zat ook niet mee.. uh.. tweede helft beter maar uh.. moet ook even meezitten en uh.. Dijks goed en uh .. blablablabla.
Nou uh... niet de beste wedstrijd.. uh.. maar het zat ook niet mee.. uh.. tweede helft beter maar uh.. moet ook even meezitten en uh.. Dijks goed en uh .. blablablabla.
Ajax is niet overtuigd genoeg als ze een kans krijgen. Je ziet dat een paar keer vandaag. Een bal tegen de paal kan nog een keer gebeuren, maar er was ook een moment dat het doel helemaal open lag, maar de Ajacied naar de moeilijke hoek draaide en de bal naast schoot. In die fase was het wachten op de 1-2, maar die viel niet. Op het moment dat Vitesse wat meer controle lijkt te hebben valt die 1-2 opeens wel.Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat Ajax zelfs de meeste kansen heeft gehad, terwijl het zo dramatisch is
In een bepaalde fase, zo tussen de 50e en de 60e minuut, speelde Ajax wel veel over de zijkanten. Toen werd het meteen een aantal keer hachelijk voor Vitesse. Logisch ook, want Huntelaar is een spits die het vooral van voorzetten moet hebben.
Ik ga dit seizoen de Zondag lekker anders invullen dit zooitje ga toch niets redden snel een andere trainer en weg met het TH
er werd veel te veel door het midden gespeel terwijl vd beek, Frenkie en Ziyech totaaaaaaaal niet in de wedstrijd zaten... Younes speelde aardig terwijl Cerny ook wat probeerde. Ik denk bijna dat Schone onmisbaar is op het moment!
Vandaar dat onze wereldtrainer in al zijn wijsheid besloot om Huntelaar naar achteren te halen, zodat hij zelf de passjes mocht gaan geven.Wouter schreef:In een bepaalde fase, zo tussen de 50e en de 60e minuut, speelde Ajax wel veel over de zijkanten. Toen werd het meteen een aantal keer hachelijk voor Vitesse. Logisch ook, want Huntelaar is een spits die het vooral van voorzetten moet hebben.
Hopelijk spreekt de leiding straks zijn vertrouwen uit in Keizer. Dan mag Heerenveen het volgende week afmaken en kunnen proberen met een nieuwe trainer nog iets van het seizoen te maken.
-
Het is ook gewoon dom om zo'n koekie te geven.Cruijff schreef:Ok die Vitessenaar heeft nu 40 seconden op de grond gelegen dat dat koekie van Huntelaar.
Dat zie je heel vaak bij spelers op dat soort momenten. Staan ze met een doelpunt verschil achter, telt elke seconde, maar zijn ze een beetje gefrustreerd en gaan ze overtredingen maken. Daarmee haal je jezelf alleen maar uit je ritme en verspeel je tijd. Van een ervaren speler als Huntelaar zou je verwachten dat hij professioneler is.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo sep 24, 2017 3:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vreemd , ik denk dat heel veel AJAX minnend supporters zien dat Keizer te kort komt ( en veel al voordat hij werd aangesteld ) hoe in godsnaam is het dan mogelijk dat je toch met deze trainer komt aankakken.
Blij met de punten ...
Keizer komt te kort maar deze selectie is ook redelijk prut hoor.
Beide zijn oorzaak TH
Ben er wel ff klaar mee, ga mijn zondagen anders invullen
Beide zijn oorzaak TH
Ben er wel ff klaar mee, ga mijn zondagen anders invullen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!