Griekenland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey »

Mwah, op het moment dat Ten Cate vertrok stond Ajax er niet dusdanig slecht voor dat de CL onhaalbaar was. In de winterstop konden bovendien aankopen worden gedaan. Als Ajax toen een goede CV had gehaald in plaats van het wandelende lijk Kuffour, dan was er nog best kans op de titel geweest.
Het stinkt aan alle kanten!
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

joey schreef:Ajax heeft zich voor het derde achtereenvolgende jaar niet voor de CL weten te plaatsen, dus misschien ligt het wel aan Ajax.
En als Ten Keet deel uitmaakt van dat Ajax ligt het dus ook aan hem.

Danny Blind redde het wel, hoor. Die haalde zelfs de achtste finale.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Misschien moet hij weer ergens trainer worden. :headbang.gif: :666.gif:
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ik denk dat hij daar meer talent voor heeft dan voor de ene of de andere bureaufunctie, ja. Maar dat heb je ongetwijfeld al kunnen opmaken uit mijn posts.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Meer talent, dat kan, maar genoeg talent, dat is iets anders. :666.gif:

Hij moet het vooral van zijn status als ex-speler hebben.

Maar hopelijk gaat het kriebelen bij hem en wordt hij trainer van NEC of zo.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 27, 2008 12:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LucaS

Bericht door LucaS »

Wat een onzin. Huntelaar vind Blind alvast beter dan Ten Cate
I think I lost my fucking headache
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

wimpey schreef:
Duke schreef:Jammer voor de Ten Cate-haters hier, maar het is natuurlijk een prima prestatie om via 2 voorrondes de CL te halen. Mooi voor hem en Panathinaikos.
Leg eens uit. HtC is er na 3 keer eindelijk in geslaagd om met een betere ploeg de CL te bereiken t.k.v. een zwakkere ploeg. Echt een wereldprestatie. :excited.gif:
Ik zeg alleen dat het een goede prestatie is om vanuit de 2e voorronde door te dringen tot het hoofdtoernooi. Verder niets. Dat jij daar anders over denkt verbaast me natuurlijk niets. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ik vind eens in de drie jaar de CL halen tegen campingtegenstanders geen goede prestatie.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jöhnk schreef:Ik vind eens in de drie jaar de CL halen tegen campingtegenstanders geen goede prestatie.
Misschien heeft Ten Cate nu eindelijk zelf geen campingelftal meer. :666.gif:
Duke

Bericht door Duke »

Ik zal het wat makkelijker maken voor je: door de hoofdronde CL dit jaar te halen heeft Ten Cate het naar behoren gedaan. Ja of nee?

Salvador Dali
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Nee, nog niet. Eerst iets presteren in de CL.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Duke schreef:Ik zal het wat makkelijker maken voor je: door de hoofdronde CL dit jaar te halen heeft Ten Cate het naar behoren gedaan. Ja of nee?
Nee natuurlijk, Duke. We hebben het hier wel over de duivel in eigen persoon. :666.gif:

Hoe heeft MVG het voor elkaar gekregen om alles af te schuiven op Ten Cate? Knap hoor. Laat ik het zo zeggen: ook onder Koster regende het tegendoelpunten. De verdediging van Ajax was gewoon veel te zwak om te presteren.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Wie schuift alles af op Ten Cate? Van Geel heeft het ook ontzettend slecht gedaan. Dat vinden de meeste mensen hier. In mijn ogen probeer jij meer alles op het bord van Van Geel te schuiven dan anderen alles op het bord van Ten Cate proberen te schuiven.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Tegen Kopenhagen kon HTC beschikken over Grygera en Stam.

Met de nadruk op kon, want Grygera werd niet opgesteld in de hoop hem nog te verpatsen. Funeste beslissing, zo bleek achteraf.

@Thomas: Ten Cate deed alles goed en MVG deed alles fout.
Duke

Bericht door Duke »

Jöhnk schreef:Nee, nog niet. Eerst iets presteren in de CL.
Tot nu toe heeft Ten Cate het naar behoren gedaan door met Panathinaikos het hoofdtoernooi van de CL te bereiken. Zo dan? :666.gif:

Salvador Dali
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Nee, want het was met de hakken over de sloot. Dat krachtsverschil hoort groter te zijn.

:1evil.gif:
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Hij heeft gedaan wat hij moest doen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jöhnk schreef:Tegen Kopenhagen kon HTC beschikken over Grygera en Stam. Met de nadruk op kon, want Grygera werd niet opgesteld in de hoop hem nog te verpatsen. Funeste beslissing, zo bleek achteraf.
Dat lijkt me dan een beslissing van het management en zeker niet alleen van de trainer. Een trainer zal in principe zijn beste spelers willen opstellen, neem ik aan.

Maar goed, zo'n wedstrijd wil ik nooit meer meemaken. Kopenhagen kreeg anderhalve kans en scoorde twee keer.

Nee, Ten Cat heeft ook fouten gemaakt. Hij had MVG tot investeringen moeten dwingen en niet moeten accepteren dat hij werd opgescheept met afdankertjes.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ten Cate had net zoveel te zeggen over het aankoopbeleid als Van Geel. Hij wilde een absurd dure speler als Riera, maar toen die niet haalbaar bleek heeft hij samen met Van Geel Luque binnengehaald. Colin kwam zelfs uit zijn hoek.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Thomas schreef:Ten Cate had net zoveel te zeggen over het aankoopbeleid als Van Geel. Hij wilde een absurd dure speler als Riera, maar toen die niet haalbaar bleek heeft hij samen met Van Geel Luque binnengehaald. Colin kwam zelfs uit zijn hoek.
En Leonardo.

Maar dan nog hoef je niet weggetikt te worden door Kopenhagen of Praag.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 27, 2008 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Absurd duur? Die Riera was toch iets van 12 miljoen?
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Volgens mij eerder rond de 15 miljoen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Colin was heel goedkoop. Een misser weliswaar, maar geen van de orde van Luque.

Ik herken een patroon in de aankopen die in de tijd van MVG zijn gedaan, al dan niet in samenwerking met de trainer. Juanfran (Blind), Luque (Ten Cate), Urzaiz (Ten Cate), Kuffour (Koster). Volgens mij was het heus MVG die dvd's zat te kijken.

Daarbij, MVG heeft in DRIE jaar niets aan de niet functionerende scouting gedaan. Met als gevolg dat er geen goede spelers werden aangedragen. Ja, dan wordt het behelpen.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Riera was niet te koop. Gebruikte de belangstelling van Ajax vermoedelijk om er een beter contract uit te slepen bij Espanyol.

Ik zie hier een parallel met de KJH-discussie. Als Ten Cate niet presteert ligt het aan anderen (de aanvoer), als Ten Cate wel presteert ligt het aan Ten Cate.
wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef: Nee natuurlijk, Duke. We hebben het hier wel over de duivel in eigen persoon. :666.gif:
Jij mag de op een na beste speler van Ajax aller tijden in iedere posting afzeiken.

Ik daarentegen mag natuurlijk niet een bij Ajax als trainer hopeloos geflopte voormalig rechtsbuiten van Telstar op de hak nemen, toch?!

Henk the Cockroach kan me wat. Hij heeft (net als MVG) bij Ajax compleet gefaald.
Plaats reactie