Griekenland
Moderator: mods
Mwah, op het moment dat Ten Cate vertrok stond Ajax er niet dusdanig slecht voor dat de CL onhaalbaar was. In de winterstop konden bovendien aankopen worden gedaan. Als Ajax toen een goede CV had gehaald in plaats van het wandelende lijk Kuffour, dan was er nog best kans op de titel geweest.
Het stinkt aan alle kanten!
Meer talent, dat kan, maar genoeg talent, dat is iets anders.
Hij moet het vooral van zijn status als ex-speler hebben.
Maar hopelijk gaat het kriebelen bij hem en wordt hij trainer van NEC of zo.

Hij moet het vooral van zijn status als ex-speler hebben.
Maar hopelijk gaat het kriebelen bij hem en wordt hij trainer van NEC of zo.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 27, 2008 12:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zeg alleen dat het een goede prestatie is om vanuit de 2e voorronde door te dringen tot het hoofdtoernooi. Verder niets. Dat jij daar anders over denkt verbaast me natuurlijk niets.wimpey schreef:Leg eens uit. HtC is er na 3 keer eindelijk in geslaagd om met een betere ploeg de CL te bereiken t.k.v. een zwakkere ploeg. Echt een wereldprestatie.Duke schreef:Jammer voor de Ten Cate-haters hier, maar het is natuurlijk een prima prestatie om via 2 voorrondes de CL te halen. Mooi voor hem en Panathinaikos.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee natuurlijk, Duke. We hebben het hier wel over de duivel in eigen persoon.Duke schreef:Ik zal het wat makkelijker maken voor je: door de hoofdronde CL dit jaar te halen heeft Ten Cate het naar behoren gedaan. Ja of nee?

Hoe heeft MVG het voor elkaar gekregen om alles af te schuiven op Ten Cate? Knap hoor. Laat ik het zo zeggen: ook onder Koster regende het tegendoelpunten. De verdediging van Ajax was gewoon veel te zwak om te presteren.
Dat lijkt me dan een beslissing van het management en zeker niet alleen van de trainer. Een trainer zal in principe zijn beste spelers willen opstellen, neem ik aan.Jöhnk schreef:Tegen Kopenhagen kon HTC beschikken over Grygera en Stam. Met de nadruk op kon, want Grygera werd niet opgesteld in de hoop hem nog te verpatsen. Funeste beslissing, zo bleek achteraf.
Maar goed, zo'n wedstrijd wil ik nooit meer meemaken. Kopenhagen kreeg anderhalve kans en scoorde twee keer.
Nee, Ten Cat heeft ook fouten gemaakt. Hij had MVG tot investeringen moeten dwingen en niet moeten accepteren dat hij werd opgescheept met afdankertjes.
En Leonardo.Thomas schreef:Ten Cate had net zoveel te zeggen over het aankoopbeleid als Van Geel. Hij wilde een absurd dure speler als Riera, maar toen die niet haalbaar bleek heeft hij samen met Van Geel Luque binnengehaald. Colin kwam zelfs uit zijn hoek.
Maar dan nog hoef je niet weggetikt te worden door Kopenhagen of Praag.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 27, 2008 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Colin was heel goedkoop. Een misser weliswaar, maar geen van de orde van Luque.
Ik herken een patroon in de aankopen die in de tijd van MVG zijn gedaan, al dan niet in samenwerking met de trainer. Juanfran (Blind), Luque (Ten Cate), Urzaiz (Ten Cate), Kuffour (Koster). Volgens mij was het heus MVG die dvd's zat te kijken.
Daarbij, MVG heeft in DRIE jaar niets aan de niet functionerende scouting gedaan. Met als gevolg dat er geen goede spelers werden aangedragen. Ja, dan wordt het behelpen.
Ik herken een patroon in de aankopen die in de tijd van MVG zijn gedaan, al dan niet in samenwerking met de trainer. Juanfran (Blind), Luque (Ten Cate), Urzaiz (Ten Cate), Kuffour (Koster). Volgens mij was het heus MVG die dvd's zat te kijken.
Daarbij, MVG heeft in DRIE jaar niets aan de niet functionerende scouting gedaan. Met als gevolg dat er geen goede spelers werden aangedragen. Ja, dan wordt het behelpen.
Jij mag de op een na beste speler van Ajax aller tijden in iedere posting afzeiken.joey schreef: Nee natuurlijk, Duke. We hebben het hier wel over de duivel in eigen persoon.![]()
Ik daarentegen mag natuurlijk niet een bij Ajax als trainer hopeloos geflopte voormalig rechtsbuiten van Telstar op de hak nemen, toch?!
Henk the Cockroach kan me wat. Hij heeft (net als MVG) bij Ajax compleet gefaald.