UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Welkom in de wondere wereld van het internet, Peter.
Tsja. Fabregas, he.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Vond trouwens de combinaties die ik van Arsenal zag tegen Slavia, soms gewoonweg briljant!
Jadson en Srna?Peter schreef:Beetje vierkante ogen van een dagje 'excellen', dus ik moet echt relaxed achter een televisie gaan hangen. Kijk overigens gewoon Milan-Shaktar. Zal die 2 gewilde jongens in de gaten houden.
Geef even een seintje als Willian in mag vallen, ok? Jij daar een verslagje, ik hier.
Real start met een hele aanvallende opstelling en staat binnen no time met 1-0 voor dankzij Raul. De opstelling:
K - Iker Casillas
V - Míchel Salgado
V - Sergio Ramos
V - Christoph Metzelder
V - Marcelo
M - Robinho
M - Guti
M - Fernando Gago
M - Wesley Sneijder
A - Ruud van Nistelrooy
A - Raúl
Een schwalbe vond ik het niet, want RvN werd weldegelijk vastgehouden, maar met een goede eerste aanname had hij inderdaad kunnen scoren.Jöhnk schreef:ik vond het een schwalbe van Van Nistelrooy. En als hij die bal goed had aangenomen had ie kunnen scoren.
Maar ik denk niet dat Olympiakos zich helemaal van de wijs laat brengen hoor. En Lua Lua is beweeglijk en snel genoeg om Real Madrid achterin bezig te houden. En dan met name de minder snelle Metzelder en de constant uit positie spelende (of beter gezegd: uit positie slecht aangespeelde) Marcelo.