Ik ga voetbal kijken, doe jij ze allemaal maar ..Neefkens schreef:Deal ,doe jij dan weer de volgende?
Ajax - VVV Venlo 30-09-2007
- Ajaciedjuh
Van der Wiel speelt uitstekend, laat wat steekjes liggen zo nu en dan maar die kunnen wel bestempelt worden als "beginners" foutjes. Trekt ook heel goed mee de aanval en maakt zo nu en dan meters door de ruimte. Houd zijn hoofd koel en brengt rust achterin. En dat pas op 19-jarige leeftijd, ik denk dat we met Van der Wiel wederom een groeibrilliantje in huis hebben.Mr. Ajax schreef:Hoe speelt v.d. Wiel? Daar ben ik het meest naar benieuwed, aangezien hij langzaam aan meer verantwroodelijk gaat krijgen achterin.

Laatst gewijzigd door Daniel op zo sep 30, 2007 2:12 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Dat was vooral in het begin. Na de goal is er wat meer zelfvertrouwen. Als we een beetje aanzetten, dan kunnen we een grote uitslag zetten.Daniel_vT schreef:Sober, maar wel een zwaar veldoverwicht. Maar ik blijf me ergeren aan dat tenenkrommende onnodige domme balverlies.Ronald! schreef:Hoe is het veldspel?
- Ajaciedjuh
Luque liesblessure. Een typische blessure m.b.t. overbelasting (spelers die er lang tussenuit zijn geweest of van een lager elftal komen)
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo sep 30, 2007 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.