Ben benieuwd of Biseswar nog wil verlengen. Bij wie moet hij dan aankloppen? Hofland?

Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ANP | Gepubliceerd op 14 januari 2009, 15:42
Laatst bijgewerkt op 14 januari 2009, 15:46
ROTTERDAM -
Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''
Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.
Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
Echt hoopgevend voor een langer verblijf is het dus ook niet.Benji schreef:ANP:
Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ANP | Gepubliceerd op 14 januari 2009, 15:42
Laatst bijgewerkt op 14 januari 2009, 15:46
ROTTERDAM -
Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''
Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.
Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
Als ik hem was zou ik tenminste wachten tot het volgende seizoen. Nu kan hij beter gewoon het seizoen met NEC op een goede manier afmaken. Ze mogen straks nog in de UEFA cup ballen tegen HSV en ze hebben kans op een play-offs plaats voor europees voetbal. Dan heeft hij straks een keurig seizoen afgeleverd.joey schreef:Het kan altijd slechter, Jöhnk. Let maar op. Vorig jaar dachten we dat de zesde plaats het dieptepunt was, maar waar staat F. inmiddels? Nee, Been gaat daar ook kapot.Jöhnk schreef:Ik zou het nu doen als ik Been was. Ik denk ook wel dat hij het gaat doen. Het kan niet slechter, dus een ideaal moment om in te stappen.
Klopt ook, Been is een hype. Maar ik redeneer vanuit zijn standpunt. Ik vind het een gunstig moment om in te stappen. De verwachtingen zijn heel laag.LouisXIV & co schreef:Been is toch ook gewoon een hype? Net zoals Verbeek dat vorig seizoen was. Laat hem maar lekker naar Rotterdam gaan, het wordt daar toch nooit meer wat zolang ze niet opgekocht worden.
Haha, alsof je je oude koelkast op straat wilt zetten, maar de verwijderingsbijdrage niet kunt betalenPeter schreef:Het zou wel lachen zijn als ze het geld er niet voor hebben. Ja we wilden hem wel ontslaan, maar Verbeek ging op zijn strepen staan en vroeg een oprotpremie.
Sorry, maar waar wordt op gebasseerd dat Been een Hype is?Jöhnk schreef:Klopt ook, Been is een hype. Maar ik redeneer vanuit zijn standpunt. Ik vind het een gunstig moment om in te stappen. De verwachtingen zijn heel laag.LouisXIV & co schreef:Been is toch ook gewoon een hype? Net zoals Verbeek dat vorig seizoen was. Laat hem maar lekker naar Rotterdam gaan, het wordt daar toch nooit meer wat zolang ze niet opgekocht worden.
Had het ook niet specifiek tegen jou. Ben het op zich wel met je eens, maar instappen kan volgend seizoen ook (dan zijn de verwachtingen vast niet hoger, en wel veel meer spelers terug). Als hij dat nu tenminste maar vast kan regelen. Beste scenario vcoor Been is nu een tussenpaus met de garantie dat hij komend seizoen mag. Net zoals destijds met Van Basten (al werd dat ontkend). Dus toch weer A3 Bloempot! Hahaha.Jöhnk schreef:Klopt ook, Been is een hype. Maar ik redeneer vanuit zijn standpunt. Ik vind het een gunstig moment om in te stappen. De verwachtingen zijn heel laag.LouisXIV & co schreef:Been is toch ook gewoon een hype? Net zoals Verbeek dat vorig seizoen was. Laat hem maar lekker naar Rotterdam gaan, het wordt daar toch nooit meer wat zolang ze niet opgekocht worden.
Radiorijnmond.nl
Gertjan Verbeek is niet langer trainer-coach van Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid heeft aan Radio Rijnmond gemeld dat Verbeek zelf is opgestapt.
Andere bronnen in de media meldden echter dat de directie Verbeek heeft ontslagen. Hij zou een jaar salaris meekrijgen.
De 46-jarige Verbeek was bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord. De club boekt al maandenlang slechte resultaten, en een deel van de selectie zou geen vertrouwen meer hebben in de werkwijze van Verbeek.
Ik vind het meer uitstralen dat een stel spelers er als een zoutzak bijstaat en niet van plan is de trainer te volgenGangstaRiB schreef:Het is wel tekenend inderdaad. Verbeek die helemaal overtuigd is van zijn aanpak en niet van zijn lijn af wil wijken.Thijs schreef:
Deze foto zegt ook heel veel. Verbeek staat er alleen voor, hij wil nog, de spelers hebben geen zin meer... Bedenk er je eigen verhaal bij.
Opmerkelijk. Uiteindelijk zal de officiële verklaring worden dat feyenoord en Verbeek in goed overleg besloten hebben uit elkaar te gaan. En dat ov er een eventuele afkoopsom geen uitspraken worden gedaan. Oftewel: Verbeek, als jij je kop houdt dat we je ontslagen hebben en dat je daardoor uiteraard een vergoeding krijgt, dan krijg je nog wat meer.Jinne schreef:Radiorijnmond.nl
Gertjan Verbeek is niet langer trainer-coach van Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid heeft aan Radio Rijnmond gemeld dat Verbeek zelf is opgestapt.
Andere bronnen in de media meldden echter dat de directie Verbeek heeft ontslagen. Hij zou een jaar salaris meekrijgen.
De 46-jarige Verbeek was bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord. De club boekt al maandenlang slechte resultaten, en een deel van de selectie zou geen vertrouwen meer hebben in de werkwijze van Verbeek.