Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Hopelijk is het niet rond voor zondag. Dan moeten Hofland en Gio voor de groep en maken zij de opstelling. Nou, dan kun je lachen, hoor.

Ben benieuwd of Biseswar nog wil verlengen. Bij wie moet hij dan aankloppen? Hofland? :drecul.gif:
Rooie

Bericht door Rooie »

ANP:
Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ANP | Gepubliceerd op 14 januari 2009, 15:42
Laatst bijgewerkt op 14 januari 2009, 15:46
ROTTERDAM -
Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''

Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.

Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
LucaS

Bericht door LucaS »

Tijd dat de GKL terugkomt.
I think I lost my fucking headache
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Benji schreef:ANP:
Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ANP | Gepubliceerd op 14 januari 2009, 15:42
Laatst bijgewerkt op 14 januari 2009, 15:46
ROTTERDAM -
Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''

Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.

Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
Echt hoopgevend voor een langer verblijf is het dus ook niet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Been is toch ook gewoon een hype? Net zoals Verbeek dat vorig seizoen was. Laat hem maar lekker naar Rotterdam gaan, het wordt daar toch nooit meer wat zolang ze niet opgekocht worden.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

joey schreef:
Jöhnk schreef:Ik zou het nu doen als ik Been was. Ik denk ook wel dat hij het gaat doen. Het kan niet slechter, dus een ideaal moment om in te stappen.
Het kan altijd slechter, Jöhnk. Let maar op. Vorig jaar dachten we dat de zesde plaats het dieptepunt was, maar waar staat F. inmiddels? Nee, Been gaat daar ook kapot.
Als ik hem was zou ik tenminste wachten tot het volgende seizoen. Nu kan hij beter gewoon het seizoen met NEC op een goede manier afmaken. Ze mogen straks nog in de UEFA cup ballen tegen HSV en ze hebben kans op een play-offs plaats voor europees voetbal. Dan heeft hij straks een keurig seizoen afgeleverd.

Nu instappen bij Feyenoord is heel onzeker want het kan zomaar zijn dat de mensen die jou aanstellen binnen een week ook weg zijn. Daarbij is de spelersgroep een bende, missen ze aan alle kanten kwaliteit én is er geen geld om te investeren.

Als ik hem was hield ik me aan de afspraak met NEC. Komende zomer is vroeg genoeg om alsnog de stap te maken. Dan is het misschien weer iets rustiger als nu en heeft hij wat meer kans om orde op zaken te stellen.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Benji schreef:Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
NOG niet? Hahaha. :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Het zou wel lachen zijn als ze het geld er niet voor hebben. Ja we wilden hem wel ontslaan, maar Verbeek ging op zijn strepen staan en vroeg een oprotpremie.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Het persbericht is eerder op de bus gedaan dan de daadwerkelijke boodschap richting de judoka. ;)
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

LouisXIV & co schreef:Been is toch ook gewoon een hype? Net zoals Verbeek dat vorig seizoen was. Laat hem maar lekker naar Rotterdam gaan, het wordt daar toch nooit meer wat zolang ze niet opgekocht worden.
Klopt ook, Been is een hype. Maar ik redeneer vanuit zijn standpunt. Ik vind het een gunstig moment om in te stappen. De verwachtingen zijn heel laag.
LouisXIV & co

Peter schreef:Het zou wel lachen zijn als ze het geld er niet voor hebben. Ja we wilden hem wel ontslaan, maar Verbeek ging op zijn strepen staan en vroeg een oprotpremie.
Haha, alsof je je oude koelkast op straat wilt zetten, maar de verwijderingsbijdrage niet kunt betalen :biggrin.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

:drecul.gif:
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Jöhnk schreef:
LouisXIV & co schreef:Been is toch ook gewoon een hype? Net zoals Verbeek dat vorig seizoen was. Laat hem maar lekker naar Rotterdam gaan, het wordt daar toch nooit meer wat zolang ze niet opgekocht worden.
Klopt ook, Been is een hype. Maar ik redeneer vanuit zijn standpunt. Ik vind het een gunstig moment om in te stappen. De verwachtingen zijn heel laag.
Sorry, maar waar wordt op gebasseerd dat Been een Hype is?
Sinds hij bij NEC zit gaat het alleen maar beter bij NEC... spelers worden beter, etc.

Maar ik vind het prima... laat hem maar een hype zijn... maar dan wel bij NEC..
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
LouisXIV & co

Jöhnk schreef:
Had het ook niet specifiek tegen jou. Ben het op zich wel met je eens, maar instappen kan volgend seizoen ook (dan zijn de verwachtingen vast niet hoger, en wel veel meer spelers terug). Als hij dat nu tenminste maar vast kan regelen. Beste scenario vcoor Been is nu een tussenpaus met de garantie dat hij komend seizoen mag. Net zoals destijds met Van Basten (al werd dat ontkend). Dus toch weer A3 Bloempot! Hahaha.
Toppie

Bericht door Toppie »

Hand in Hand de trainer is wel gestrand maar nog niet aan de kant :confused.gif:

Wat een Kul , die gasten snappen het zelf niet :eusa_doh.gif:
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Afbeelding

Deze foto zegt ook heel veel. Verbeek staat er alleen voor, hij wil nog, de spelers hebben geen zin meer... Bedenk er je eigen verhaal bij.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Thijs schreef:Afbeelding

Deze foto zegt ook heel veel. Verbeek staat er alleen voor, hij wil nog, de spelers hebben geen zin meer... Bedenk er je eigen verhaal bij.
Het is wel tekenend inderdaad. Verbeek die helemaal overtuigd is van zijn aanpak en niet van zijn lijn af wil wijken.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Van wanneer is die foto Thijs? De Guzman en Vlaar staan er immers ook op en die zijn al in tijden niet meer fit geweest.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Oh, die is niet van het trainingskamp in Belek hoor. Ik zag 'm toevallig ergens voorbijkomen, maar vond 'm wel bij deze situatie passen.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Radiorijnmond.nl
Gertjan Verbeek is niet langer trainer-coach van Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid heeft aan Radio Rijnmond gemeld dat Verbeek zelf is opgestapt.

Andere bronnen in de media meldden echter dat de directie Verbeek heeft ontslagen. Hij zou een jaar salaris meekrijgen.

De 46-jarige Verbeek was bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord. De club boekt al maandenlang slechte resultaten, en een deel van de selectie zou geen vertrouwen meer hebben in de werkwijze van Verbeek.
Toppie

Bericht door Toppie »

Weet iemand waar en hoelaat morgen de training is?
Bron FN

:drecul.gif: :rofl.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

GangstaRiB schreef:
Thijs schreef:Afbeelding

Het is wel tekenend inderdaad. Verbeek die helemaal overtuigd is van zijn aanpak en niet van zijn lijn af wil wijken.
Ik vind het meer uitstralen dat een stel spelers er als een zoutzak bijstaat en niet van plan is de trainer te volgen
I think I lost my fucking headache
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Spoedig op Marktplaats:

Te koop aangeboden tegen ieder aannemelijk bod

Halters in allerlei soorten en maten, fitnesstoestellen, judomatten, etc.

Op te halen in Rotterdam-Zuid.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Gratis thuis te bezorgen bedoel je... :smallgrin.gif:
LouisXIV & co

Jinne schreef:
Radiorijnmond.nl
Gertjan Verbeek is niet langer trainer-coach van Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid heeft aan Radio Rijnmond gemeld dat Verbeek zelf is opgestapt.

Andere bronnen in de media meldden echter dat de directie Verbeek heeft ontslagen. Hij zou een jaar salaris meekrijgen.

De 46-jarige Verbeek was bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord. De club boekt al maandenlang slechte resultaten, en een deel van de selectie zou geen vertrouwen meer hebben in de werkwijze van Verbeek.
Opmerkelijk. Uiteindelijk zal de officiële verklaring worden dat feyenoord en Verbeek in goed overleg besloten hebben uit elkaar te gaan. En dat ov er een eventuele afkoopsom geen uitspraken worden gedaan. Oftewel: Verbeek, als jij je kop houdt dat we je ontslagen hebben en dat je daardoor uiteraard een vergoeding krijgt, dan krijg je nog wat meer.
Gesloten