PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
goodfella

Bericht door goodfella »

brigade zuid schreef:
goodfella schreef:Brigade Zuid is gewoon een beetje anti-Ajax.
Tuurlijk jongen.. :drecul.gif:

lekker genoten vorige week? Psv speelt matig en bij AJAX klopte er helemaal niks van vorige week. Jammer dat je niet negatief mag zijn over het spel van je eigen club.
Ja, ik denk serieus dat het voor jou geen zin meer heeft om voor Ajax te zijn. Als je namelijk zo zwartgallig moet zijn...

Roda lijkt het trouwens buitenshuis beter te doen dan in Kirchroa. Meeuwis werd dan wel uitgelachen, maar hij kan best wel voetballen!
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

O jee we gaan het beleven.. Aissati mag meedoen.. ik ga er ff voor zitten.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Peter schreef:PSV wordt he-le-maal weggespeeld. Roda JC speelt echt een hele puike eerste helft en verzuimt gewoon de kansen af te maken. Vooral Lamah mag zich dit aanrekenen, want die jongen had gewoon 2x moeten scoren.
Klopt, maar toch speelt-ie goed. Samen met die andere Afrikanen (Tioté en Cissé) overigens. Ik heb m'n best gedaan, maar ik kan nog steeds geen bijzondere speler herkennen in Marcellis. Vanavond spelen Hadouir en Lamah hem zoek. Het lijkt me sterk dat die jongen het niveau van Heitinga kan ontstijgen. Niet dat daar echt iets mis mee is, want Nederlandse topclubs hebben dat soort waterdragers zeker nodig. Die Rajkovic verdedigt overigens erg ongeduldig. Je hoeft niet iedere keer een tackle in te zetten hoor. Een beetje rust uitstralen hoort er ook bij. Maar goed, dat zal de leeftijd zijn.

Atteveld komt weer goed voor de dag. Hij komt naar Eindhoven en laat z'n ploeg gewoon 3-4-3 spelen. Z'n verdedigers zijn er niet allemaal geknipt voor maar vullen elkaar goed aan. Saeijs kan aardig opbouwen en weet goed in te stappen, Kah is het fysiek sterke monster in de mandekking en De Fauw kan het instappen goed timen en weet ook goed uit te stappen naar de zijkant. Als ik Atteveld was zo ik wel iets doen aan die linkerkant met Bodor. In dit systeem met een ruit 3-4-3 wordt er nogal wat verdedigend werk vereist van je buitenste middenvelders en dat is niets voor Bodor. Geen greintje fysieke kracht of defensieve hardheid en van z'n loopvermogen moet hij het ook al niet hebben.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

goodfella schreef: Ja, ik denk serieus dat het voor jou geen zin meer heeft om voor Ajax te zijn. Als je namelijk zo zwartgallig moet zijn...
:drecul.gif:

Jij bent echt grappig.. maar oke AJAX was heel goed vorige week.. zo goed? Ok nu weer verder over Psv.
999

Bericht door 999 »

Yep ... en dat is ... 3
Laatst gewijzigd door 999 op vr dec 07, 2007 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
LucaS

Bericht door LucaS »

0-3
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Thomas schreef:Atteveld komt weer goed voor de dag. Hij komt naar Eindhoven en laat z'n ploeg gewoon 3-4-3 spelen. Z'n verdedigers zijn er niet allemaal geknipt voor maar vullen elkaar goed aan. Saeijs kan aardig opbouwen en weet goed in te stappen, Kah is het fysiek sterke monster in de mandekking en De Fauw kan het instappen goed timen en weet ook goed uit te stappen naar de zijkant.
Ja, die Atteveld durft wel. In de ArenA speelde hij ook al 3-4-3, als ik het wel heb.

Van De Fauw ben ik niet gecharmeerd. Hij maakt de buitenspelval regelmatig onklaar.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Lekker hoor 0-3.
goodfella

Bericht door goodfella »

brigade zuid schreef:
goodfella schreef: Ja, ik denk serieus dat het voor jou geen zin meer heeft om voor Ajax te zijn. Als je namelijk zo zwartgallig moet zijn...
:drecul.gif:

Jij bent echt grappig.. maar oke AJAX was heel goed vorige week.. zo goed? Ok nu weer verder over Psv.
Het gaat om je selectieve gejank. Als er staat dat Ajax belangstelling voor Meeuwis heeft dan is MvG een klootzak. Nu loop je rond te bazuinen dat Roda JC het beste voetbal van Nederland speelt.

Welke spelers vind jij eventueel Ajax waardig materiaal Thomas?
999

Bericht door 999 »

Héé, fluitconcerten !!!.
Blij met de punten ...
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Hahahahahahhahaaaa
LucaS

Bericht door LucaS »

Ze zullen onze 1-5 toch niet gaan overtreffen?

0-4
999

Bericht door 999 »

En dat is 0 - 4 ...
Blij met de punten ...
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

haha 0-4! beter.

Het eerste kwartier ging nog wel maar voor de rest geloof ik dat ik Psv heel lang niet zo slecht heb gezien.
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Ik kom haast klaar van al die doelpunten. Wel zielig voor mijn broertje (is een PSV'er). En voor Harm natuurlijk :aai.gif: Arme schat.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Thijs

Bericht door Thijs »

SylvievdVaart schreef:Ik kom haast klaar van al die doelpunten. Wel zielig voor mijn broertje (is een PSV'er). En voor Harm natuurlijk :aai.gif: Arme schat.
Hahaha, wat een fantastische avond is dit!
999

Bericht door 999 »

SylvievdVaart schreef:Ik kom haast klaar van al die doelpunten. Wel zielig voor mijn broertje (is een PSV'er). En voor Harm natuurlijk :aai.gif: Arme schat.
Wat krijgen we nou, Voetbalorgasme, das weer een keer wat anders ... :smallgrin.gif: :blush.gif:
Blij met de punten ...
goodfella

Bericht door goodfella »

Ik zie wel een overeenkomst met Ajax - NAC. Ook bij psv moet iedereen alles geven en dan hebben ze de individuele kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen. Is de teamprestatie ondermaats dan kunnen ze van iedereen verliezen. Laat Ajax de boodschap duidelijk hebben begrepen voor morgen.
LucaS

Bericht door LucaS »

Het heerlijk avondje is gekomen!
999

Bericht door 999 »

Vallende ziekte, maar de scheids trapt er niet in ( tot nu toe ).
Blij met de punten ...
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Kom op JC, ff doorgaan.. je weet maar nooit met het doelsaldo op het eind he.. :wink.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Wouters is een tactisch meesterbrein.
generaal

Bericht door generaal »

Als het nou nog 3-4 wordt, dan gooi ik mijn tv van het terras af.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

generaal schreef:Als het nou nog 3-4 wordt, dan gooi ik mijn tv van het terras af.
Wat heb je aan 3-4.. zonde van je tv.. zou het doen bij 4-4.
Thijs

Bericht door Thijs »

Eh, wat gaan we nou krijgen.
Gesloten