Toch triest dat een trainer fitter is en meer karakter toont dan de spelers.LucaS schreef:Ik vind het meer uitstralen dat een stel spelers er als een zoutzak bijstaat en niet van plan is de trainer te volgenGangstaRiB schreef:Het is wel tekenend inderdaad. Verbeek die helemaal overtuigd is van zijn aanpak en niet van zijn lijn af wil wijken.Thijs schreef:
Deze foto zegt ook heel veel. Verbeek staat er alleen voor, hij wil nog, de spelers hebben geen zin meer... Bedenk er je eigen verhaal bij.
Mooie smilies joey, goed voorbeeld doet volgen.joey schreef:Wanneer breken ze nu de Kuip af?![]()
Been: nog geen enkel contact gehad, afkoopsom 750.000 euro
Tegenover het Algemeen Dagblad ontkende Mario Been dat er al contact is geweest. "Ik heb absoluut nog geen enkel contact gehad met iemand van Feyenoord," zei Been woensdagmiddag om half vijf tegen het AD. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt kleine 750.000 euro
FN
Been is niet achterlijk blijkbaar. Hanegem: doen! Die degradeert met Feyenoord.Peter schreef:Emil Schellevis: Been heeft "nee" gezegd, spelersgroep wil Ome Willem.
Als Bosz eruit vliegt, zou Hangem kunnen komen. Zo niet, dan niet. Die 2 zijn water en vuur.Enganche schreef:Ik denk serieus dat het Van Hanegem wordt. Die kan weinig fout doen bij de achterban.
Dacht ik ook al aan.Peter schreef:Misschien wil R. Koeman wel instappen.![]()
Inderdaad. Qua hersenloosheid past ie ook prima bij de selectie en fans.Jinne schreef:Willem is natuurlijk hét voorbeeld voor de oudere spelers. Beetje lanterfanten op de training, als je een keer geen zin hebt blijf je lekker ziek thuis en met de pers wordt niet gepraat.
De weg wordt vrijgemaakt voor Van Hanegem! Komop, jongens! :hupajax.gif:Bosz en Jansen solidair met Verbeek
ROTTERDAM - Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen hebben zich solidair verklaard met de vertrokken Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek.
Dat is de reden waarom de Rotterdamse club nog steeds geen officiële verklaring heeft gebracht. In de Kuip zitten alle hoofdrolspelers nog steeds om de tafel. Voor 19.30 uur is een persconferentie uitgeschreven.
De verwachting is dat behalve het ontslag van Verbeek ook het vertrek van Jansen en Bosz bekend wordt gemaakt. Een sponsor zou bereid zijn garant te staan voor de afkoopsom van Verbeek.
Onder de supporters is de ex-trainer ontzettend populair, zo blijkt ook uit de reacties op deze site.
Een aantal supporters wil vanavond bij de Kuip demonstreren als steunbetuiging aan Verbeek.
AD.nl
Haha en ik ook.Peter schreef:Emil Schellevis: Been heeft "nee" gezegd, spelersgroep wil Ome Willem.