AZ

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: AZ

Bericht door peter »

Bij AZ vinden ze Smit fantastisch maar zijn ze volgens mij ook verbaasd hoe veel hype er rond die jongen is. Topclubs als Real zijn echt geïnteresseerd en willen we hoofdprijs betalen. Je bent toch gek als je dan geen zaken doet.
columbus

Bericht door columbus »

WP_Legend schreef:
columbus schreef:Meerdink is alleen flink geblesseerd dacht ik
Nog steeds... Maar op zijn 23e 35 AZ wedstrijden is niet geweldig...
Dat is ook veel te weinig. Net op het moment dat hij echt aan de deur begon te kloppen raakte hij geblesseerd. Overigens vind ik 23 best een oké leeftijd om door te breken
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Voor eredivisie is dat laat.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Jinne schreef:Voor eredivisie is dat laat.
Zeker als men zegt het is een supertalent?

Een talent van AZ staat op zijn 18e in de basis, zie Boadu speelde 24 wedstrijden toen 18 was..
columbus

Bericht door columbus »

Ik vind dat niet te laat. Er zijn er maar echt weinig nog die als 18 jarige echt doorbreken. Kijk naar Steur en Mokio bijvoorbeeld, talentvol daar is iedereen het over eens. Maar nog zo broos, zo jong. Ze zijn officieel nog geen eens senior. Tot de 23e in het tweede je minuten maken en af en toe mee doen met 1 is prima denk ik. Op je 23e ben je nog steeds jong maar wel een stuk volwassener denk ik.

Vergelijken is lastig en eigenlijk niet eerlijk maar kijk naar Frankie de Jong, brak ook wat later door en die is nu echt sterkhouder bij Barcelona

Ben wel van mening dat we in Nederland en bij z Ajax te snel het supertalent zien. En alles moet snel snel snel. Geloof meer in de benadering van ten Hag en ook Farioli, spelers moeten er klaar voor zijn en niet debuteren om het debuteren
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

columbus schreef:Ik vind dat niet te laat. Er zijn er maar echt weinig nog die als 18 jarige echt doorbreken. Kijk naar Steur en Mokio bijvoorbeeld, talentvol daar is iedereen het over eens. Maar nog zo broos, zo jong. Ze zijn officieel nog geen eens senior. Tot de 23e in het tweede je minuten maken en af en toe mee doen met 1 is prima denk ik. Op je 23e ben je nog steeds jong maar wel een stuk volwassener denk ik.

Vergelijken is lastig en eigenlijk niet eerlijk maar kijk naar Frankie de Jong, brak ook wat later door en die is nu echt sterkhouder bij Barcelona

Ben wel van mening dat we in Nederland en bij z Ajax te snel het supertalent zien. En alles moet snel snel snel. Geloof meer in de benadering van ten Hag en ook Farioli, spelers moeten er klaar voor zijn en niet debuteren om het debuteren
Ik vind Steur echt een heerlijk joch. Niet alleen een steengoede speler, maar ook geen poespas over contractverlenging. Geen spelletjes, zegt gewoon dat hij gelukkig is en graag wil verlengen. Wordt echt blij van die jongen Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yopii

Bericht door Yopii »

Niet alleen een steengoede speler, maar ook geen poespas over contractverlenging. Geen spelletjes, zegt gewoon dat hij gelukkig is en graag wil verlengen.
Mwah, er is juist steeds gedoe over zijn contract. Dreigde in het verleden naar PSV te gaan, en nu was er iets met Eintracht Frankfurt, toch? Florian Plettenberg schreef dat niet voor niets.

Sean Steur heeft zo'n typische voetbalvader die steeds met hem bezig is. Dat gaan we nog wel merken, schat ik.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik lees her en der dat AZ komende zomer 60 mio voor Smits denkt te krijgen. Dat is toch niet serieus toch?
I think I lost my fucking headache
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik lees her en der dat AZ komende zomer 60 mio voor Smits denkt te krijgen. Dat is toch niet serieus toch?
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Ja, wij wilden ook 70 voor Hato en gingen uiteindelijk akkoord voor 45 ofzo. Allemaal gelul, zo gaan die dingen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
LucaS

Bericht door LucaS »

Is nog wel een verschil tussen die 2. Smit heeft nog geen 40 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Daar staat dan weer tegenover dat aanvallend ingestelde spelers meestal wat meer geld opleveren. Maar AZ zal dan weer wat slechter verkopen dan Ajax zou kunnen (tenminste, dat was ooit zo :smile-ajax.gif: ).

Als ze zichzelf op deze manier in de markt willen zetten en een grote zaakwaarnemer inschakelen sluit ik niet uit dat er inderdaad een hoog bedrag uitkomt maar dat een aanzienlijk deel dan niet bij AZ in de portemonnee terechtkomt.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Mr. Ajax schreef: di jan 13, 2026 5:31 pm Ja, wij wilden ook 70 voor Hato en gingen uiteindelijk akkoord voor 45 ofzo. Allemaal gelul, zo gaan die dingen.
Zeker met Kroes, haha.

Ik ben benieuwd, ik vind die jongen wel talentvol. Blijkbaar is hij onhoudbaar, wat wel moet inhouden dat zich clubs hebben gemeld met serieus veel geld.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Zoals verwacht was de 6-0 ook een uitschieter.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ondanks de 6-0 toch ontslagen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Yopii

Bericht door Yopii »

Ze vinden blijkbaar dat hij er niet genoeg uit haalt, maar is dat ook zo?

Ik vond AZ woensdag niet zo goed, eerder Ajax bizar slecht.
Toppie

Bericht door Toppie »

Het is bijna belgen mop morgen RvP vanwege het Timber verhaal
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Bij een foto van die Echteld denk ik iedere keer dat ze Henk ten Cate hebben aangesteld.

Meerdere clubs nu wel die in dezelfde kaartenbak gaan graaien van de zomer. Correia lijkt me de meest interessante match voor AZ.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Jinne schreef: ma jan 19, 2026 5:36 pm Bij een foto van die Echteld denk ik iedere keer dat ze Henk ten Cate hebben aangesteld.

Meerdere clubs nu wel die in dezelfde kaartenbak gaan graaien van de zomer. Correia lijkt me de meest interessante match voor AZ.
Eigenlijk zou zo een Correia eerst nog twee jaar een NEC of een Heerenveen moeten trainen. Een beetje het traject van Ten Hag met eerst Kowet, dan goed presteren met Utrecht en dan eventueel pas top 3. Zou een stuk beter zijn voor zijn ontwikkeling, lijkt mij.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Verliezen nu zelfs in Armenië.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Beetje suffe goals. Mijnans had ook wel rood mogen krijgen. Trapte Alders uit de wedstrijd.

Ook geen enkele aankoop die (goed) speelt.
Khraa

Bericht door Khraa »

Het is een naar team geworden, het lag in de tweede helft meer op de grond dan dat ze probeerden te voetballen. De zijlijn was vaak weer de wonderdokter.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Ja. Er zit weinig voetbal in. Smit vind ik ook niet bijzonder. Alleen Daal was wel aardig op dreef. Telstar kwam te laat op gang en mist wat goede aanvallers.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Kees Smit in de competitie: 20 wedstrijden, 3 doelpunten en 2 assists. Ik zie AZ doorgaans niet spelen maar deze statistieken rechtvaardigheden niet de hype die men eerder dit jaar wilde laten ontstaan.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Bij vlagen zie je wel dat hij iets extra's heeft. Stabiel presteren doet hij nog niet. Het is afwachten of hij nog beter wordt.

Je moet spelers niet beoordelen op hun prestaties tijdens een jeugdtoernooi, daar is het niveau niet optimaal.

Ik ben wel blij dat Telstar eruit ligt. Een aanstaande KKD-club in Europa, je moet er niet aan denken. Die Correia is net zo goed een hype.
Plaats reactie