PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jabu schreef:@ Thomas: Is die Jonny Magallón een beter voetballer dan de door jou bewierookte Alberto Medina?
Nee, maar Magallón is net als Maza ook een verdediger, vandaar.
Jabu schreef:En die Pineda en Tamboco?
Je weet zelf waarschijnlijk niet waarom, maar deze is echt briljant. :drecul.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Leg uit... :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
jabu

Bericht door jabu »

Wat is de betekenis van het woord Tampoco?

Ik zie het al: neither.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Pineda is overigens ook niets bijzonders. Magallón is een soort Salcido, maar dan als rechter centrale verdediger in een 3-5-2 formatie, die minder op kracht speelt en meer op finesse. Minder goede mandekker ook.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Baseman schreef:Alcides, Mendez en Culina erin...joy.
Mendez er inmiddels ook al weer uit... Rode kaart
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Harm

Bericht door Harm »

:D
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zou de speler die PSV wil niet Araujo kunnen zijn?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Perez heeft blijkbaar niet alleen iets tegen '******negers, maar ook tegen Duitsers:

Perez: Duitse rode kaart 'logisch'

EINDHOVEN - PSV-er Kenneth Perez gaf een ontwijkend antwoord op de vraag of hij de rode kaart voor ploeggenoot Edison Mendez terecht vond. "Tja, de scheids was een Duitser hè, dus dan is het logisch dat hij rood gaf."

Kenneth Perez doet geen uitspraken over de rode kaart van ploeggenoor Edison Mendez.

Mike Zonneveld neemt het op voor zijn teamgenoot. "We kunnen Mendez niets kwalijk nemen. Op het moment dat het gebeurde klopte het bij ons achterin gewoon niet. We stonden met teveel mensen voor de bal toen de vrije trap werd genomen, waardoor Edison opeens twee man moest verdedigen. Dat mag niet gebeuren."
Telegraaf

Complete onzin natuurlijk. Merk kon niet anders. Dan is Zonneveld realistischer.
Ik lees her en der (PN, nu.nl) dat PSV gisteravond aan het zelfvertrouwen zou hebben gewerkt. Dat vind ik wel apart. Zo'n wedstrijd lijkt me namelijk een frustrerende ervaring. Gisteravond werd opnieuw duidelijk dat PSV flink heeft ingeleverd en niet meer mee kan op het hoogste niveau.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Die overtreding van Perez zelf was ook niet misselijk... als daar rood voor wordt getrokken zal niemand raar opkijken. Maar die 'Duitser' streek over z'n hart omdat psv al een keer rood had gehad en met 0-1 achterstond.
goodfella

Bericht door goodfella »

joey schreef:Perez heeft blijkbaar niet alleen iets tegen '******negers, maar ook tegen Duitsers:

EINDHOVEN - PSV-er Kenneth Perez gaf een ontwijkend antwoord op de vraag of hij de rode kaart voor ploeggenoot Edison Mendez terecht vond. "Tja, de scheids was een Duitser hè, dus dan is het logisch dat hij rood gaf."

Kenneth Perez doet geen uitspraken over de rode kaart van ploeggenoor Edison Mendez.

Mike Zonneveld neemt het op voor zijn teamgenoot. "We kunnen Mendez niets kwalijk nemen. Op het moment dat het gebeurde klopte het bij ons achterin gewoon niet. We stonden met teveel mensen voor de bal toen de vrije trap werd genomen, waardoor Edison opeens twee man moest verdedigen. Dat mag niet gebeuren."
Telegraaf

Complete onzin natuurlijk. Merk kon niet anders. Dan is Zonneveld realistischer.
Ik lees her en der (PN, nu.nl) dat PSV gisteravond aan het zelfvertrouwen zou hebben gewerkt. Dat vind ik wel apart. Zo'n wedstrijd lijkt me namelijk een frustrerende ervaring. Gisteravond werd opnieuw duidelijk dat PSV flink heeft ingeleverd en niet meer mee kan op het hoogste niveau.
Mooi toch dat ze die mening hebben? In werkelijkheid speelde Internazionale met psv. Als die Italianen met 0-5 hadden willen winnen, hadden ze met 0-5 gewonnen. Laat ze maar lekker in de waan.
999

Bericht door 999 »

Wij zijn ook geen Internazionale A, B, of C.
Blij met de punten ...
LucaS

Bericht door LucaS »

Tsssssssssss, wij wonnen daar met 1-5
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Voetske schreef:Wij zijn ook geen Internazionale A, B, of C.
En ook geen Slavia Praha 1.
Baseman

Bericht door Baseman »

Goed nieuws:
Gomes en PSV zijn eruit

EINDHOVEN - PSV en Heurelho Gomes hebben gisterenavond overeenstemming bereikt over het openbreken en verlengen van het contract van de Braziliaanse doelman.

Gomes lag in Eindhoven vast tot 2011, nu staat hij tot 2013 onder contract bij de landskampioen. De handtekening van de populaire keeper is geen verrassing meer.

Vorige week zorgde Gomes met een spraakmakend interview voor grote opschudding. Hij nam daarin vooral algemeen-directeur Jan Reker op de korrel. De uitspraken brachten de partijen in no time tot een akkoord. Vorige week vrijdag liet Reker al optekenen dat het zeker was dat Gomes deze week ging bijtekenen.

De Braziliaan is bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhoven, het is ook de vierde maal dat zijn verbintenis is opgewaardeerd. Na Timmy Simons, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido is Gomes de vierde PSV’er die een langer contract heeft getekend.

www.ad.nl
Harm

Bericht door Harm »

joey schreef:Perez heeft blijkbaar niet alleen iets tegen '******negers, maar ook tegen Duitsers:

Telegraaf

Het was een lekker potje zomeravondvoetbal.

Natuurlijk ging het nergens meer om en hoewel Inter zich inderdaad niet vol had ingespannen, heeft PSV ook niet met het mes tussen de tanden gespeeld. Ik heb in ieder geval geen ploeg gezien die er vol voor is gegaan.

Natuurlijk heeft PSV ingeleverd joey, heb je deze wedstrijd echt nodig gehad om tot die conclusie te komen. Of vind je het leuk om te constateren zodat je even niet aan je eigen club hoeft te denken die nóg zwakker is?
LucaS

Bericht door LucaS »

Hoe kom je erbij dat Ajax op het moment zwakker is dan psv?
Harm

Bericht door Harm »

Moet ik je dat echt uitleggen na de debacles tegen Slavia en Dinamo?
LucaS

Bericht door LucaS »

Incidenten. Het lijkt me dat in dit jaar een punt of 14 meer door Ajax gehaald, nationaal dus, plus KNVB beker plus JC schaal, ook wel iets zegt over de onderlinge verhouding. 1-5 was de laatste competitiewedstrijd
999

Bericht door 999 »

LucaS schreef:Tsssssssssss, wij wonnen daar met 1-5
Je kent dat toch wel, je weet dat toch wel .. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie ......
Blij met de punten ...
Harm

Bericht door Harm »

LucaS schreef:Incidenten. Het lijkt me dat in dit jaar een punt of 14 meer door Ajax gehaald, nationaal dus, plus KNVB beker plus JC schaal, ook wel iets zegt over de onderlinge verhouding. 1-5 was de laatste competitiewedstrijd
En PSV werd eerste. Het lijkt me dat dat ook wel iets zegt.

En dit jaar is al de tweede achtereenvolgende keer dat Ajax zich zo voor lul zet in Europa. Zegt dat niets dan? En wanneer is iets niet meer incidenteel?
Harm

Bericht door Harm »

PSV is nu wel daadkrachtig en behoudt Gomes

13/12/2007 20:37

Ruim een week nadat Gomes in Voetbal International aankondigde geen nieuw contract te zullen tekenen bij PSV, is de Braziliaanse doelman toch compleet omgeslagen. Het charme-offensief van de Eindhovense club leidde tot een nieuwe verbintenis tot medio 2013.

Het nieuwe contract van Gomes loopt twee seizoenen langer door dan de oude overeenkomst. Op de eigen website zegt PSV verheugd te zijn dat het opnieuw een belangrijke speler aan zich heeft weten te binden. Timmy Simons, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido gingen de Braziliaan voor.

Gomes vertelde vorige week in VI teleurgesteld te zijn in PSV. De 26-jarige doelman dacht dat een nieuw contract slechts een formaliteit zou zijn, maar hoorde vervolgens niets meer van de club. 'Ze zijn de afspraak niet nagekomen. Het goede gevoel is weg. Nu teken ik niet meer', aldus Gomes in het interview.

PSV haastte zich te melden dat het er alles aan zou doen om de doelman voor de club te behouden. Volgens directeur Jan Reker was er sprake van een misverstand. 'De feiten zijn in werkelijkheid anders dan Gomes heeft vernomen.'
www.vi.nl

Hopelijk is de clausule een miljoen of 20.
LucaS

Bericht door LucaS »

PSV werd kampioen op 1 doelpunt verschil. Dat is niet sterker, dat is even sterk. Als het onderlinge resultaat doorslaggevend zou zijn geweest (zoals in veel landen het geval is), was Ajax kampioen geweest. Het laatste jaar is Ajax nationaal qua resultaten superieur aan PSV. Ook in onderlinge ontmoetingen trouwens. Maar goed, misschien ziet die wereld er zondag weer anders uit
Harm

Bericht door Harm »

:drecul.gif:

Dus nu is Ajax eigenlijk kampioen, maar doordat die dekselse KNVB het waagt om andere regels in te voeren dan de ons omringende landen is Ajax een kampioenschap door de neus geboord?
LucaS

Bericht door LucaS »

dat zeg ik niet. Ik zeg dat een doelpunt verschil betekent dat beide ploegen gelijkwaardig waren. Dus als jij beweert 'PSV werd eerste, het lijkt me dat dat ook iets zegt', lijkt dit punt me toch een belangrijke nuancering.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Doen ze toch netjes die 4 contractverlengingen van belangrijke spelers.
Gesloten