Jorrel Hato

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopii

Re: Jorrel Hato

Bericht door Yopii »

Feyenoord verkoopt Paixão aan Olympique Marseille. Ook geen club met een smalle beurs, maar het budget van de Franse topclub is niet te vergelijken met Chelsea, dat qua omzet gemiddeld twee keer zoveel te besteden heeft. Dat speelt mee. Aan een Premier League-club had Feyenoord mogelijk meer kunnen vragen.
Dit is toch het hele verhaal? Chelsea behoort tot het selecte gezelschap van clubs dat rustig ver boven de marktwaarde betaalt, Marseille niet.

Als een van de andere big spenders was gekomen, had Hato rustig zestig miljoen kunnen opleveren... als. Chelsea heeft gebruik gemaakt van het feit dat Kroes nú moest verkopen. Wachten was geen optie meer voor hem, en dus kon hij de prijs ook niet (laten) opdrijven. Dus is het een bedrag aan de onderkant van de marge geworden, in plaats van aan de bovenkant.

Die extra wedstrijden in de ED zullen het verschil niet maken, zeker niet omdat Paixao daar CL-ervaring tegenover zet.
LucaS

Bericht door LucaS »

Toch een hoger bedrag? 46,5 genoemd.

FWIW

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... ransfersom
I think I lost my fucking headache
T82

Bericht door T82 »

Uiteindelijk nummer 5 van de hoogste transfersommen voor Ajax. Echt ontevreden kunnen we niet zijn.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Dat Ajax spelers verkoopt (moet verkopen) als er tientallen miljoenen worden geboden is van alle tijden. Ik blijf het vreemd vinden dat iedereen nu over Kroes valt. Hato is meer dan een jaar serieus gevolgd door Chelsea. Zo’n jongen wordt rijp gemaakt door de gedachte. En je wilt geen speler hebben die tegen z’n zin in bij Ajax blijft. Dus de 3 partijen werken met elkaar naar een mooie oplossing. Ajax moet door. Dus je kunt blijven rouwen, maar dat helpt niks.

Er is door Kroes gezegd dat de “big 5” zoveel mogelijk 1 op 1 vervangen gaan worden. Dus voor Hato zal een vervanger gehaald worden.
Whitey on the moon.
Yopii

Bericht door Yopii »

Ach, het is wat de gek ervoor geeft. Gezien de omstandigheden en de onhandigheid van Kroes had ik niet meer verwacht.

Er moet natuurlijk meer gebeuren dan 1 op 1 vervangen. We zijn nu wel Henderson en Hato kwijt. Sterker zijn we er niet op geworden.

Kroes legt hoge bedragen neer voor Moro, Gloukh en straks die Japanner. Blijft er weinig over.
columbus

Bericht door columbus »

15 miljoen is tegenwoordig, hoe krankzinnig ook, een heel normaal bedrag voor een speler die al eventjes heeft laten zien dat hij een bal voor uit kan schieten.
Yopii

Bericht door Yopii »

Voor Nederlandse clubs niet. AZ bijvoorbeeld koopt nooit spelers voor zoveel geld en weet aardig door te verkopen.

Hoeveel kostte Paixao? Of Hancko? :confused.gif:

We moeten Ajax niet vergelijken met clubs uit de PL of andere grote competities.
LucaS

Bericht door LucaS »

Nee, maar als zelfs een keeper van NEC al voor 11 mio weggaat na 40 wedstrijden op het hoogsye niveau, dan wordt het steeds lastiger om die goede spelers goedkoop binnen te halen
Yopii

Bericht door Yopii »

Dat betalen alleen clubs uit de PL.

Als een PL-club die Ikatura wil, gaat hij voor twintig miljoen.

Hoewel de markt afhankelijk is van emoties, kent die toch een zekere logica. Op het moment dat een speler in Nederland wordt aangeboden verwacht zijn club de hoofdprijs niet.
LucaS

Bericht door LucaS »

Zeker. Maar Engelse clubs zijn er ook sneller bij de laatste tijd
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Nu officieel. 44,18 miljoen
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
zeux

Bericht door zeux »

5de duurste uitgaande transfer bij Ajax ooit. Achter Antony, Frenkie, De Ligt, Martinez, boven Kudus, Sanchez, Timber, Ziyech, Donny.

Zesde hele eredivisie.

Dan heeft Kroes het toch prima gedaan?

Nogmaals: het is geen Monopoly geld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
T82

Bericht door T82 »

zeux schreef: zo aug 03, 2025 6:44 pm Dan heeft Kroes het toch prima gedaan?
"Prima" inderdaad. Ondanks het enorme bedrag is het verkopen van de grootste talenten niet het moeilijkste. Voor de moeilijke zaken faalt hij.
zeux

Bericht door zeux »

Zo ‘makkelijk’ dat het bijv psv en feyenoord niet lukt. Vier van de vijf transfers ‘boven’ Hato zijn van Ajax, begreep ik.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

zeux schreef:5de duurste uitgaande transfer bij Ajax ooit. Achter Antony, Frenkie, De Ligt, Martinez, boven Kudus, Sanchez, Timber, Ziyech, Donny.

Zesde hele eredivisie.

Dan heeft Kroes het toch prima gedaan?

Nogmaals: het is geen Monopoly geld.

Dus als we straks 6e staan zo rond half november, mogen we in onze handjes knijpen met Kroes dat hij Hato zo voor zo lekker veel écht geld heeft verkocht?
LucaS

Bericht door LucaS »

Nee, maar dat Hato ging kan je Kroes niet kwalijk nemen. Er is een hoop op de man aan te merken, maar Hato had zijn besluit genomen
T82

Bericht door T82 »

zeux schreef: zo aug 03, 2025 8:58 pm Zo ‘makkelijk’ dat het bijv psv en feyenoord niet lukt. Vier van de vijf transfers ‘boven’ Hato zijn van Ajax, begreep ik.

Je geeft zelf het antwoord. Spelers van Ajax zijn duurder.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Zouden ze bij Chelsea trouwens weten dat Hato individueel getraind wordt door Bogarde? Die heeft wellicht nog wel wat advies voor hem over een jaar of wat als Chelsea besluit dat Hato toch niet goed genoeg is en beter verkocht kan worden. :smallgrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
columbus

Bericht door columbus »

Benieuwd wat ze van plan zijn met Hato. Cucurella heeft verlengd of gaat verlengen
Lionel

Bericht door Lionel »

Vinden we nog steeds dat we de hoofdprijs hebben gekregen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... talen.html
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zijn invalbeurt van 20 minuten viel allemaal niet mee als ik de berichten moet geloven. Zal echt de tijd nodig hebben om te wennen aan de snelheid en het fysieke aspect. Is dus vooralsnog ook nog geen basisspeler.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Dat is wel minder want het stond toen al 1-5.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Yopii

Bericht door Yopii »

peter schreef: za aug 23, 2025 7:33 am Zijn invalbeurt van 20 minuten viel allemaal niet mee als ik de berichten moet geloven. Zal echt de tijd nodig hebben om te wennen aan de snelheid en het fysieke aspect. Is dus vooralsnog ook nog geen basisspeler.
Hij is neem ik aan vooral gekocht om te voorkomen dat hij naar een andere PL-club gaat.

Op zijn spel was bij Ajax genoeg af te dingen, vooral positioneel gezien.
zeux

Bericht door zeux »

Yopii schreef: za aug 23, 2025 11:55 am
peter schreef: za aug 23, 2025 7:33 am Zijn invalbeurt van 20 minuten viel allemaal niet mee als ik de berichten moet geloven. Zal echt de tijd nodig hebben om te wennen aan de snelheid en het fysieke aspect. Is dus vooralsnog ook nog geen basisspeler.
Hij is neem ik aan vooral gekocht om te voorkomen dat hij naar een andere PL-club gaat.

Waarom dan het geklaag over de prijs van 45 miljoen?
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Yopii schreef:

Zeg maar “halen om het halen”…?
Plaats reactie