Het gevaarlijke aan zijn kopen is dat hij het beste rendeert in een vrije rol op links. Maar daar heb je Moro net voor gekocht en Godts blijft toch ook een vrij groot talent?Trab schreef: ma aug 11, 2025 8:21 amWeet het niet. Had hoge verwachtingen maar wat ik gisteren zag wordt ik niet vrolijk van. Tuurlijk moet je hem even de tijd gunnen. Het gaat mij ook niet om dat hij veel balverlies had. Kunnen ook zenuwen zijn. Het is meer wat hij daarna doet om de ballen terug te veroveren. Dan zie je toch dat hij vrij snel op de grond ligt en alle zeilen moet bijzetten. En dat tegen Telstar. Het is fysiek niet veel is zo mijn eerste indruk.Lionel schreef:Ik zou hem op het middenveld opstellen met Mokio en Taylor. Twee spelers met dynamiek. Klaassen is te traag.Trab schreef: ma aug 11, 2025 7:39 am Vraag me serieus af of die jongen wel kan spelen op het middenveld bij Ajax. Het is fysiek en qua loopvermogen wel heel matig. Linksbuiten lijkt de enige positie waarop hij kan uitblinken, maar daar hebben we al zoveel. Hopelijk krijgen we geen Mikautadze scenario.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kroes is echt een ezel: wilde vorig jaar Weghorst terwijl we dus ook Brobbey en Akpom al hadden.