Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
IH geilt nogal op Engelsen, dus ik denk dat hij komend seizoen in een geelzwarte pyama naar de eredivisie kijkt.
- InnerHarbour
Ja Abramovitsj stalt nu ook zijn overbodige veteranen in zijn filiaal.Poeder II schreef:Een speler van Chelsea met ervaring, dat verwacht je niet ;)
YNWA
- InnerHarbour
Wordt het ergens uitgezonden?
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Fox Sports zendt Vitas uit en RTL 7 AZ. Die laatste wedstrijd lijkt me boeiender! 

- InnerHarbour
Wordt een slecht seizoen voor Vitesse, denk ik. Volgens mij kunnen die twee nieuwe centrale verdedigers er geen hout van, zijn echt veel minder dan Kashia en Miazga. Ook Bruns ten opzichte van Mount is een flinke achteruitgang.
-
- AT Toto winner 15/16
Wordt echt elk jaar treuriger met de Nederlandse clubs in Europa, er komen hierna nog twee voorrondes en in deze vroege voorronde hebben ze al de grootst mogelijke problemen.
Ja, het seizoen is weer begonnen. AZ en Vitesse hebben de grootst mogelijke moeite met clubs die ik niet eens ken.
Het moet weer allemaal uit Amsterdam vandaan komen.

Het moet weer allemaal uit Amsterdam vandaan komen.

Nil volentibus arduum
Net als vorig jaar, bedoel je?

- InnerHarbour
Vitas heeft toch zijn uitwedstrijd gelijkgespeeld en twee goals gemaakt? Die gaan wel door.brigade zuid schreef:Wordt echt elk jaar treuriger met de Nederlandse clubs in Europa, er komen hierna nog twee voorrondes en in deze vroege voorronde hebben ze al de grootst mogelijke problemen.
YNWA
Ajax kwam drie jaar terug ook met een 2-2 gelijkspel terug van een uitwedstrijd tegen Rapid Wien. Gingen we in de return met 2-3 de bietenbrug op.InnerHarbour schreef:Vitas heeft toch zijn uitwedstrijd gelijkgespeeld en twee goals gemaakt? Die gaan wel door.brigade zuid schreef:Wordt echt elk jaar treuriger met de Nederlandse clubs in Europa, er komen hierna nog twee voorrondes en in deze vroege voorronde hebben ze al de grootst mogelijke problemen.
Dus na de heenwedstrijd al roepen 'ze zijn door' ? Ten Hag zou zeggen "It, it, it, ain't over till it's over".

https://www.youtube.com/watch?v=UJOCAw82RWw
Dat Viitorul is niveautje-NEC. Maar door die zwakke centrale verdedigers bij Vitesse ben ik er niet gerust op.
Zo slecht waren die lui toch niet?
- InnerHarbour
Tijdens de eerste 20 minuten tweemaal in slaap gevallen bij dat filiaal van Abramovitsj, zoveel straf om daar naar te moeten kijken gun je je ergste vijanden nog niet.
YNWA
Je gunt het alleen jezelf?
- InnerHarbour
Nou, Vitesse-Basel volgende week. Voorin is het bij tijd en wijlen nog wel aardig, en die Eduardo is volgens mij best een goede keeper, maar man, wat is die Thelander een beroerde centrale verdediger zeg.
- InnerHarbour
Basil is de volgense tegenstander? Als Vitas die wil uitschakelen had Abramovitsj meer en betere spelers naar Stamfordbridge Oost moeten sturen.
YNWA
Basil?InnerHarbour schreef:Basil is de volgense tegenstander?
Basil Fawlty?
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Dit kan ik dan wel waarderen: Reclameborden Vitesse kleuren rood-zwart-groen: 'NEC ook nog eens in eredivisie te zien'

Niet zo leuk als dat geelzwarte beestje op het NEC-shirt jaren geleden.