Brian Brobbey

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
1
5%
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
23%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
9%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
45%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
18%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 22

Alexander

Re: Brian Brobbey

Bericht door Alexander »

Ik ken Dallinga niet zo heel goed. Kan hij Weghorst uit de basis spelen? Is hij ook een beetje snel?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Het kan ook een ander zijn uiteraard. Ik ken alleen de markt totaal niet. Bij Excelsior vond ik hem echt opvallen en in Frankrijk waren zijn cijfers ook ok. Mijn beeld is dat hij een prima functionele techniek heeft en een goed oog voor positie voor het doel. In mijn herinnering is hij niet heel snel. In ieder geval niet op korte afstanden. Maar je zult ergens beperkingen moeten accepteren als je budget niet onbeperkt is.

Je zou kunnen overwegen om hem te huren met optie en eventueel ook een middenvelder via dezelfde constructie. Denk dat huren sneller is dan kopen en we weten hoe vlot het bij Ajax gaat. Heb je twee spelers tegen een beperkte investering en kun je het een seizoen aankijken. Ideaal? Nee. Maar we zitten nu in deze situatie. Waar die middenvelder vandaan zou moeten komen kan ik al helemaal niet bedenken.
Nil volentibus arduum
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Wie is de 5e spits van Liverpool nu?
Toppie

Bericht door Toppie »

HC aankopen carousel is weer begonnen :excited.gif:
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

WP_Legend schreef: ma sep 01, 2025 9:32 am Wie is de 5e spits van Liverpool nu?
Je bedoelt de 5e spits van het jeugdteam van Liverpool?

Maar goed, wellicht dat ze Chiesa (geen spits) onze kant op willen sturen voor 4,5 miljoen per jaar.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Yopii

Bericht door Yopii »

Op paniekaankopen zitten we niet te wachten. Hopelijk vindt Kroes niet serieus dat we het kunnen doen met Weghorst, Traoré en Konadu.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Yopii schreef: ma sep 01, 2025 9:50 am Op paniekaankopen zitten we niet te wachten. Hopelijk vindt Kroes niet serieus dat we het kunnen doen met Weghorst, Traoré en Konadu.
Dat hoop ik ook. De andere kant is wel dat het kort dag is. Zo realistisch moeten we zijn. Het was niet dat Brobbey makkelijk eerder te verkopen was aan een club waar hij ook naartoe wilde.

Op veel meer dan een huurovereenkomst voor een opvolger hoeven we niet te rekenen.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Mwah, Weghorst is een aankoop van Kroes, Traoré is een aankoop van Kroes en Konadu is veelgeroemde eigen jeugd. Rijkhoff hadden we ook nog, die is anderhalf jaar geleden gekocht.

Dat we kwalitatief zo beroerd voorzien zijn in de spits is het gevolg van het beleid.
LucaS

Bericht door LucaS »

Valt wel mee toch met dat kort dag? Ditnwas de bedoeling dus je kan je hebben voorbereid.
Even contact met 2 a 3 clubs waar je evt een opvolger ziet..

Wij denken dat we wellicht x willen kopen. Zouden jullie ook op deadlinedag nog willen verkopen? Voor welk bedrag ongeveer?

Is iets versimpeld natuurlijk, maar zoiets kan je best doen.
Moet je er wel een paar hebben voor als ze alsnog een slaatje willen slaan uit het laatste moment natuurlijk
I think I lost my fucking headache
elliquido

Bericht door elliquido »

Sunderland are understood to have now agreed a £26m deal in principle with Ajax for Brian Brobbey 🤝

The fee is thought to be £21.7m (€25m) plus £4.3m (€5m) 💰
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
LucaS

Bericht door LucaS »

Als dat bedrag klopt is het de hoofdprijs
Alexander

Bericht door Alexander »

Giminez huren van Milan?
Lionel

Bericht door Lionel »

elliquido schreef: ma sep 01, 2025 10:15 am Sunderland are understood to have now agreed a £26m deal in principle with Ajax for Brian Brobbey 🤝

Bron? Dit is goud. Brobbey scoort er daar 0 denk ik.
IK GELOOF!!!!!!
zeux

Bericht door zeux »

LucaS schreef: ma sep 01, 2025 10:13 am Valt wel mee toch met dat kort dag? Ditnwas de bedoeling dus je kan je hebben voorbereid.

Wij denken dat we wellicht x willen kopen. Zouden jullie ook op deadlinedag nog willen verkopen? Voor welk bedrag ongeveer?

Moet je er wel een paar hebben voor als ze alsnog een slaatje willen slaan uit het laatste moment natuurlijk
Er is een kans dat ze dat inderdaad hebben gedaan.

Kans.

Ik blijf van de afdeling 'hoop'. :blush.gif: :hypocrite.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Alexander schreef: ma sep 01, 2025 10:28 am Giminez huren van Milan?
Jij bent al aanzienlijk creatiever dan ik Kroes credits voor geef. Los van of die jongen (of Dalinga) wil komen dan wel past binnen de "speelstijl en formatie" die Heit voor ogen heeft*

*ik neem die termen in combinatie met Keit met een enorme korrel zout
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
elliquido

Bericht door elliquido »

Lionel schreef: ma sep 01, 2025 10:29 am
elliquido schreef: ma sep 01, 2025 10:15 am Sunderland are understood to have now agreed a £26m deal in principle with Ajax for Brian Brobbey 🤝

Sky
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dit is wel op z'n minst heel dichtbij de hoofdprijs voor een spits met vier doelpunten hoor.
LucaS schreef: ma sep 01, 2025 10:13 am Valt wel mee toch met dat kort dag? Ditnwas de bedoeling dus je kan je hebben voorbereid.

Ik vergis me volgens mij met de deadline. Engeland is vandaag maar in Nederland hebben we nog wat extra tijd?
Nil volentibus arduum
Lionel

Bericht door Lionel »

Marillion schreef: ma sep 01, 2025 11:42 am Dit is wel op z'n minst heel dichtbij de hoofdprijs voor een spits met vier doelpunten hoor.

Ik vergis me volgens mij met de deadline. Engeland is vandaag maar in Nederland hebben we nog wat extra tijd?
Eén dag.
IK GELOOF!!!!!!
LucaS

Bericht door LucaS »

Iets minder nog. Vlgs mij morgen 16.00 uur in NL
zeux

Bericht door zeux »

LucaS schreef: ma sep 01, 2025 12:06 pm Iets minder nog. Vlgs mij morgen 16.00 uur in NL
Ligt het niet gewoon om 00.00 uur?

(nu hopen dat A. niet probeert om om 23.45 nog een fax er doorheen te jassen...)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
jamie

Bericht door jamie »

Kom op... je moet toch voor bereid zijn voor dit zeker aangezien je al de hele zomer probeert deze speler te verkopen. Er moeten toch lijstjes zijn met beschikbare spelers die in aanmerking komen als vervanger? Er zal toch al met zakenwaarnemers gesproken zijn of de spelers interesse hebben? Wat hun salaris wensen zijn etc. Waar is Kroes in godsnaam mee bezig?
Toppie

Bericht door Toppie »

jamie schreef: ma sep 01, 2025 12:08 pm Kom op... je moet toch voor bereid zijn voor dit zeker aangezien je al de hele zomer probeert deze speler te verkopen. Er moeten toch lijstjes zijn met beschikbare spelers die in aanmerking komen als vervanger? Er zal toch al met zakenwaarnemers gesproken zijn over de spelers interesse hebben. Wat hun salaris wensen zijn etc. Waar is Kroes in godsnaam mee bezig?
Kroes is bezig met Keitinga aan hun ondergang
LucaS

Bericht door LucaS »

zeux schreef: ma sep 01, 2025 12:08 pm
LucaS schreef: ma sep 01, 2025 12:06 pm Iets minder nog. Vlgs mij morgen 16.00 uur in NL
Ligt het niet gewoon om 00.00 uur?

(nu hopen dat A. niet probeert om om 23.45 nog een fax er doorheen te jassen...)
Ik denk het. Is vlgs mij gedaan voor extra tijd om papierwerk in orde te maken.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

jamie schreef: ma sep 01, 2025 12:08 pm Kom op... je moet toch voor bereid zijn voor dit zeker aangezien je al de hele zomer probeert deze speler te verkopen. Er moeten toch lijstjes zijn met beschikbare spelers die in aanmerking komen als vervanger? Er zal toch al met zakenwaarnemers gesproken zijn of de spelers interesse hebben? Wat hun salaris wensen zijn etc. Waar is Kroes in godsnaam mee bezig?
Ik verwacht echt wel dat er opties besproken zijn en dat er contacten zijn gelegd de afgelopen tijd. Dit even los van de kwaliteit van die opties.

Punt is wel dat je met een dynamische markt te maken hebt. Sommige spelers die je als optie had zijn misschien inmiddels niet meer beschikbaar. Bij andere opties doet de verkopende club ineens moeilijk omdat het last minute is. En Ajax is nu eenmaal geen bepalende speler op de markt want als Sunderland last minute bij ons komt in deze situatie kunnen we eigenlijk alleen maar verkopen.

En elke club weet dan precies wat je hebt ontvangen en dat je in tijdsnood zit. Dat helpt niet in je onderhandelingspositie. Je komt dus snel uit bij spelers waar een club wel over wil praten omdat ze daar min of meer overbodig zijn. Of bij een club die financieel ook lastig zit en daarom moet verkopen.

Huren dan, hoeft niet gek te zijn. Kun je twee kanten op. Een groot talent van een grote club die een jaar ervaring op komt doen en weg is. Zeg maar de McConnell constructie. Of huur met optie tot koop voor een speler die elders niet uit de verf komt en misschien wel iets is. Ik noem dat gezien mijn eigen voorstel maar even de constructie Dallinga. Gaat niet om hem maar het type speler. Mogelijk interessant maar wellicht met een krasje.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Lionel schreef: ma sep 01, 2025 10:29 am

Vermoedelijk vroeg Kroes eerst heel wat meer, net als bij Taylor. Dan krijg je die jongens niet verkocht.
Plaats reactie