Voorbereiding Ajax 2025/2026
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Voorbereiding Ajax 2025/2026
gaat Ajax zijn Italiaanse coach straks nog missen ?
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Puzzel, puzzelen
Zal zwaar worden dit jaar
Laatst gewijzigd door Toppie op zo aug 03, 2025 3:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
GangstaRiB
Mokio daarnet weer met een unforced error. Brobbey er alweer af? Heeft een kwartier gespeeld?
Whitey on the moon.
Het is zeer middelmatig vooral Godts is drama
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
wellicht stuurt hij aan op een verkoop..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Staat die keeper nou echt tijd te rekken? Wow
I think I lost my fucking headache
-
GangstaRiB
Je kan zeggen wat je wilt, maar Traore maakt wel goals.
Laatste 10 minuten ging Ajax wel lekker. Maar Monaco had ook veel gewisseld.
Whitey on the moon.
Bouwman deed het wel aardig
Vind je? Hetzelfde verhaal als Godts: heeft een leuke dribbel maar weinig overzicht.Moro is een goeie.
Maar hij verprutst ook veel, gaat op zijn kont zitten bij mislukte passeeracties, laat weinig inzet zien.Je kan zeggen wat je wilt, maar Traore maakt wel goals.
Zo'n oefenwedstrijd zegt het niets, volgende week begint het echte werk. Ik hoop maar dat het dan beter loopt. Dit viel niet mee.
Regeer verdedigt trouwens nog slechter dan Gaaei of Rosa, en in aanvallend opzicht brengt hij veel minder (energie) dan Gaaei. Die jongen is geen back, daar had FF groot gelijk in.
Maakt goals? Wat is zijn gemiddelde dan? Hoeveel heeft hij er afgelopen seizoen gemaakt?GangstaRiB schreef: zo aug 03, 2025 3:03 pm Je kan zeggen wat je wilt, maar Traore maakt wel goals.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
GangstaRiB
Vorig jaar 6 goals. Meer dan Brobbey. En ik denk ook meer dan Wout? En dat voor iemand die veelal als buitenspeler wordt gebruikt.Mr. Ajax schreef: zo aug 03, 2025 3:44 pmMaakt goals? Wat is zijn gemiddelde dan? Hoeveel heeft hij er afgelopen seizoen gemaakt?GangstaRiB schreef: zo aug 03, 2025 3:03 pm Je kan zeggen wat je wilt, maar Traore maakt wel goals.
De manier waarop hij vandaag vrijloopt voor die goal.. zie ik Wout niet doen. Die loopt alleen maar de trechter in.
Whitey on the moon.
Ik zie liever Traore in de spits dan Wout. Zeker tegen betere ploegen. Thuis tegen Telstar kun je hem wel opstellen.
Er klopt weinig van deze selectie hè?
We hebben twee linksbuitens die het veld breed moeten houden bij balbezit maar een linksback met als grootste en enige kwaliteit de overlap.
We hebben een rechtsbuiten die een vrije rol wil en krijgt maar een rechtsback erachter die niet kan verdedigen maar ook niet voor diepte en breedte kan zorgen op rechts.
Netjes.
Er klopt weinig van deze selectie hè?
We hebben twee linksbuitens die het veld breed moeten houden bij balbezit maar een linksback met als grootste en enige kwaliteit de overlap.
We hebben een rechtsbuiten die een vrije rol wil en krijgt maar een rechtsback erachter die niet kan verdedigen maar ook niet voor diepte en breedte kan zorgen op rechts.
Netjes.
IK GELOOF!!!!!!
Dit soort teksten echt weer...GangstaRiB schreef: zo aug 03, 2025 4:13 pmVorig jaar 6 goals. Meer dan Brobbey. En ik denk ook meer dan Wout? En dat voor iemand die veelal als buitenspeler wordt gebruikt.Mr. Ajax schreef: zo aug 03, 2025 3:44 pmMaakt goals? Wat is zijn gemiddelde dan? Hoeveel heeft hij er afgelopen seizoen gemaakt?GangstaRiB schreef: zo aug 03, 2025 3:03 pm Je kan zeggen wat je wilt, maar Traore maakt wel goals.
De manier waarop hij vandaag vrijloopt voor die goal.. zie ik Wout niet doen. Die loopt alleen maar de trechter in.
Weghorst maakte er 10 in minder dan 1100 minuten (24 wedstrijden). Traore 6 in ruim 1700 minuten.
Ja, al kan dat ook nog de indruk geven dat het goed staat. Dat gevoel had ik vandaag niet echt. En dat uitverdedigen via de keeper gaat ook nog wel een keer fout.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
WW kan prima invallen en scoren als de tegenstander moe is, al vraag ik me af hoe moe we onze tegenstanders gaan maken dit jaar.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
De 6-positie is op dit moment te hoog gegrepen voor Mokio, hij kan die verantwoordelijkheid (nog) niet aan.
We hebben nu een trainer/trainers zonder draagvlak bij de achterban, daarom moet hij/moeten ze Kroes te vriend houden.
Dat zien wij allemaal, maar WW was wel dé aankoop van Kroes een jaar geleden. Die moet spelen.WW kan prima invallen en scoren als de tegenstander moe is
We hebben nu een trainer/trainers zonder draagvlak bij de achterban, daarom moet hij/moeten ze Kroes te vriend houden.
Die moet helemaal niet spelen. Als Brobbey gewoon eens gaat doen waarvoor hij voor een flink bedrag js terug gehaald en waarvoor hij is opgeleid dan zit Weghorst gewoon op de bank en heb je een prima bezetting.
Mokio kan orima als verdedigende middenvelder speler maar met Baas en die nieuwe jongen is het allemaal shaky.
Snap Ajax alleen weer niet. Spelers kopen en op een andere positie neerzetten en denken dat het doen ineens goed gaat. Mokio is een verdediger. Maaar heeft het wel in zich op een goede verdedigende middenvelder te worden
Mokio kan orima als verdedigende middenvelder speler maar met Baas en die nieuwe jongen is het allemaal shaky.
Snap Ajax alleen weer niet. Spelers kopen en op een andere positie neerzetten en denken dat het doen ineens goed gaat. Mokio is een verdediger. Maaar heeft het wel in zich op een goede verdedigende middenvelder te worden
Dat bedoel ik dus…T82 schreef: zo aug 03, 2025 5:16 pmDit soort teksten echt weer...GangstaRiB schreef: zo aug 03, 2025 4:13 pmVorig jaar 6 goals. Meer dan Brobbey. En ik denk ook meer dan Wout? En dat voor iemand die veelal als buitenspeler wordt gebruikt.Mr. Ajax schreef: zo aug 03, 2025 3:44 pm
Maakt goals? Wat is zijn gemiddelde dan? Hoeveel heeft hij er afgelopen seizoen gemaakt?
Weghorst maakte er 10 in minder dan 1100 minuten (24 wedstrijden). Traore 6 in ruim 1700 minuten.
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Zou Brobbey in het systeem van Heitinga niet beter renderen dan in dat van Farioli?
(Is ook wel te hopen want we moeten er elke wedstrijd minstens 3 maken om te winnen)
(Is ook wel te hopen want we moeten er elke wedstrijd minstens 3 maken om te winnen)
Brobbey wil toch weg? We gaan het dit jaat doen met WW en Konadu
-
GangstaRiB
WW kan niet als eerste spits. Veel te beperkt. Brobbey bij Ajax zie ik niet meer goedkomen. Zou zo lekker zijn om een snelle spits te hebben die diepgang heeft.
Whitey on the moon.
Volgens John is het allemaal een gebrek aan kwaliteit. Niet bij zichzelf natuurlijk, maar bij zijn spelers.
Ik kan het nog steeds moeilijk bekroppen dat we van Farioli naar John zijn gegaan. Hoe haal je het in je hoofd om die man als hoofdcoach aan te stellen.
Ik kan het nog steeds moeilijk bekroppen dat we van Farioli naar John zijn gegaan. Hoe haal je het in je hoofd om die man als hoofdcoach aan te stellen.
- Liberty
- Contacteer:
Waren dat serieus zijn woorden?Mr. Ajax schreef: zo aug 03, 2025 8:02 pm Volgens John is het allemaal een gebrek aan kwaliteit. Niet bij zichzelf natuurlijk, maar bij zijn spelers.
Dat zou per definitie al reden voor ontslag moeten zijn. Als een bewezen coach nou nog zoiets zou zeggen, dan heeft hij recht van spreken. Maar Heitinga heeft nog helemaal geen kwaliteiten laten zien.
Tijd voor iets nieuws.
Heeft ie dat echt gezegd ? Het zal je trainer maar zijn. Daar gaan ze voor door het vuur denk ik 
Volgens Ajax Life werd ie gevraagd waarom het verdedigend zo wankel stond. Daarop antwoordde hij dat er gewoon kwaliteit bij moet nu Sutalo geblesseerd is.