Brian Brobbey
Moderator: mods
Re: Brian Brobbey
Fabrizio Romano heeft zijn bericht nog niet ingetrokken (wel dat de deal van Guehi naar Liverpool, waar hij 28 posts aan wijdde, is COLLAPSED, omdat Chrystal Palace niet meer wil, zelfs na indienen van het deal sheet)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Willen ze een dubbel bericht voor Brian en Bert?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Cluijffert
In de tragi-comedie genaamd Ajax 2025-2026 is dit niet meer dan een voetnoot als het uiteindelijk niet doorgaat.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Helaas is dit een waarheid als een koe. Kroes kan niet mee met het tempo op dit niveau, dat zeg ik al een jaar lang. En het is ook allemaal zo schlemielig telkens.Cluijffert schreef: ma sep 01, 2025 8:38 pm In de tragi-comedie genaamd Ajax 2025-2026 is dit niet meer dan een voetnoot als het uiteindelijk niet doorgaat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Gek genoeg denk ik dat hij het bij Sunderland nog best aardig gaat doen. 5 goals als impact sub.... Lekker ouderwets kick and rush in de laatste 10 minuten, sleuren en trekken...Lionel schreef:Ik verwacht nul goals dit seizoen in de PL.
De eerste vraag zal wat mij betreft zijn of hij het fysiek aan kan. Niet in de zin of hij sterk genoeg is maar wel of zijn lichaam het kan hebben om elke wedstrijd met die intensiteit te spelen.
Ik hoop voor hem dat het lukt en dat hij daar weer iets kan opbouwen. Voor nu was dit voor beide partijen het beste.
Ik hoop voor hem dat het lukt en dat hij daar weer iets kan opbouwen. Voor nu was dit voor beide partijen het beste.
Nil volentibus arduum
Hopelijk is hij daar wel gelukkig.
- Cluijffert
Inderdaad.
En daarnaast is het alleen maar mooi dat we aan de poule van ex-Ajacieden weer een verse kandidaat kunnen toevoegen die Ajax over enkele jaren - onder de bezielende leiding van een ongetwijfeld enorm competent lid van het Ajax Boys Network - weer kan terughalen omdat dan de scouting, het netwerk en de creativiteit toch steeds niet op orde zijn.
Toch een gerust gevoel.
En daarnaast is het alleen maar mooi dat we aan de poule van ex-Ajacieden weer een verse kandidaat kunnen toevoegen die Ajax over enkele jaren - onder de bezielende leiding van een ongetwijfeld enorm competent lid van het Ajax Boys Network - weer kan terughalen omdat dan de scouting, het netwerk en de creativiteit toch steeds niet op orde zijn.
Toch een gerust gevoel.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Beetje raar statement van de supportersvereniging over Brobbey. Wie zijn die mensen joh?
https://www.soccernews.nl/news/supporte ... -dan-rijk/
https://www.soccernews.nl/news/supporte ... -dan-rijk/
I think I lost my fucking headache
Die vliegen wel vaker uit de bocht met een statement waarvan ik me afvraag hoeveel mensen daar precies achterstaan.
Nil volentibus arduum
Wat een debielen.
Totaal niet mee eens.
Totaal niet mee eens.
Dit was toch voordat hij was verkocht...
- Cluijffert
Dit is al veel meer aandacht dan je die kneuzenkermis van de supportersvereniging moet geven. Ook zo'n geleding binnen Ajax die vooral zichzelf enorm belangrijk vindt.
Zo hé. Wat een goal. En dat 1-2tje net voor de aanname en kiezelharde schot met zijn linker. Zo hebben we hem een tijdje niet gezien hè.
Net bekeken. Mooi ja! Dat is een beetje de oude Brobbey uit zijn goede periode bij ons. Hij heeft inmiddels ook een basisplaats. Eerst kreeg Isidor nog de voorkeur.
Nil volentibus arduum
Nee, maar hij kon zo ook niet spelen onder Mourinho. Hij moest vooral de bal vasthouden.
Hij heeft daar al een paar keer een cruciale bijdrage geleverd. Mooi voor hem.
Sorry, Farioli 
Ook onder Farioli kreeg ie legio kansen om te scoren. Er ging er alleen niks in.