Geen toppers, maar ze genoten een zeker respect van de kant van de Ajax-aanhang. Ik geloof niet dat ze daarover te klagen hadden en dat deden ze ook niet.Voetske schreef:Behalve natuurlijk als je Galasek, Rosenberg, of Charisteas heet ...
Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Man en dat durf JIJ te zeggen ...joey schreef:Geen toppers, maar ze genoten een zeker respect van de kant van de Ajax-aanhang. Ik geloof niet dat ze daarover te klagen hadden en dat deden ze ook niet.Voetske schreef:Behalve natuurlijk als je Galasek, Rosenberg, of Charisteas heet ...
Blij met de punten ...
Krijg je er van als je niet op let op de Fortuyn school ...Beloki schreef:Nee en daar baal ik flink van. Mijn leven had er zoveel leuker uitgezien als ik gewoon kon wat al die andere kinderen van mijn leeftijd ook konden! Maarja, je leert er mee leven he. That's Life.Voetske schreef:Kun jij lezen Belokie ...
Blij met de punten ...
Ja, hij stelde zich altijd positief op. Dat werd wel gewaardeerd.Jesse schreef:Charisteas ook?joey schreef:Geen toppers, maar ze genoten een zeker respect van de kant van de Ajax-aanhang. Ik geloof niet dat ze daarover te klagen hadden en dat deden ze ook niet.
Ik heb nog nooit een Ajacied uitgefloten, Voetske. Nog nooit.
Het stinkt aan alle kanten!