PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

LucaS

Re: PSV

Bericht door LucaS »

Ik snapte al dat gejubel over psv voor dit seizoen niet. Heel veel aankopen. Op papier is dat vast geweldig, maar blijft altijd even afwachten
I think I lost my fucking headache
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Yopii schreef: wo sep 17, 2025 9:29 am
LucaS schreef: wo sep 17, 2025 7:20 am Je proefde bij de verslaggever maar ook de hele sfeer vooraf dat velen er vanuit gingen dat het een makkie zou zijn. Bijzonder, de Belgische kampiien is geen makkie voor een NL club
Dat was inderdaad apart, en ook weer niet. De Nederlandse voetbalcultuur is erg naar binnen gericht en ouderwets.

Union was gisteravond zoals Ajax vorig seizoen: niet overdreven getalenteerd maar vastbesloten en fit. Deed het goed, maar de zeperd van PSV lag vooral aan PSV. Het herkende de momenten niet en speelde laks, of moet ik zeggen dat bepaalde spelers het niet in zich hebben? Veerman viel opnieuw door de mand bijvoorbeeld, dat gebeurt elke keer als de intensiteit omhoog gaat.

Saibari speelde bar slecht, aan Pepi heb je niets als hij niet scoort (integendeel, gisteravond) en waarom Obispo nog bij PSV rondloopt is me een raadsel. Tillman wordt enorm gemist, die stak er bovenuit.

En het middenveld... die tweede goal, dat kan toch niet? Peter Bosz zei na afloop terecht dat er nog een paar middenvelders en verdedigers rondliepen die de fout van Pepi hadden moeten corrigeren.
Ik snap dat het moment vlak voor de transferdeadline onhandig was. Maar daar konden ze 30 miljoen voor krijgen van Brentford. Terwijl ik inderdaad denk dat intensiteit voor hem een probleem is. Dus of de PL dan een geschikte competitie is?
Nil volentibus arduum
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ik heb het zelf niet gezien, maar Boadu is alweer geblesseerd?

https://x.com/ZS_Voetbal/status/1968245 ... 07/video/2
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik snap dat het moment vlak voor de transferdeadline onhandig was. Maar daar konden ze 30 miljoen voor krijgen van Brentford. Terwijl ik inderdaad denk dat intensiteit voor hem een probleem is. Dus of de PL dan een geschikte competitie is?
Natuurlijk niet, maar dat zal PSV een zorg zijn.

Dertig miljoen is nogal wat.
LucaS

Bericht door LucaS »

Nou ja, het is fijn (voor ze) dat je in een positie bent om nee te zeggen tegen dat bedrag
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat het zo vlak voor de deadline was is ook echt wel een argument natuurlijk. Maar toch, die jongen is 26 jaar en daar blijven clubs niet voor langskomen. En 30 miljoen is ook voor PSV veel geld.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Stel je voor dat je half Europa kunt kopen en je komt bij Veerman uit... Wat voor scouting heb je dan? :confused.gif:
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Yopii schreef: wo sep 17, 2025 12:35 pm Stel je voor dat je half Europa kunt kopen en je komt bij Veerman uit... Wat voor scouting heb je dan? :confused.gif:
Die van Sunderland?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Yopii

Bericht door Yopii »

Haha, lijkt er wel op. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:
elliquido

Bericht door elliquido »

probleem is dat ze zondag tegen ons altijd weer top zijn. Maar wat viel saibari, schouten en veerman door de mand. pfoe.... dat was echt heel slecht.. een wak.
Dest liep als een kip zonder kop
IK hoop dat ajax er vol in knalt zondag.. met dolberg. er ligt zoveel ruimte achter de centrale...
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Yopii

Bericht door Yopii »

Dest ís een kip zonder kop. Verdedigen kan hij niet.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

PSV vind ik ook slecht dit jaar. Die keeper en die langharige verdediger… wat een kneuzen. Dest is ook veel diepe dalen. Tilman en De Jong weg en wat erachter komt is niet heel best.
Whitey on the moon.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ze hebben daar toch ook met miljoenen gestrooid? Waarom speelt bijvoorbeeld die Duitser niet?
Lionel

Bericht door Lionel »

peter schreef: zo sep 21, 2025 6:48 pm Ze hebben daar toch ook met miljoenen gestrooid? Waarom speelt bijvoorbeeld die Duitser niet?
Die had nog een achterstand volgens Bosz.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Yopii schreef: wo sep 17, 2025 6:06 pm
Dest ís een kip zonder kop. Verdedigen kan hij niet.
Ik vind hem echt fantastisch. Geweldige speler. Je kan alleen niet ook nog met een linksback die zo opkomt en drie middenvelders die niet kunnen verdedigen.
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Van Bommel dus het hele seizoen eruit. Dat is een hard gelach voor PSV, want die andere jongen kon er weinig van.
columbus

Bericht door columbus »

Sneu voor die gast. Zag er ook akelig uit
Khraa

Bericht door Khraa »

peter schreef: ma sep 22, 2025 1:11 pm Van Bommel dus het hele seizoen eruit. Dat is een hard gelach voor PSV, want die andere jongen kon er weinig van.
Ik hoop en dat je bedoelt "hard gelag"
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Yopii

Bericht door Yopii »

Ziyech zou aangeboden zijn bij PSV.
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Yopii schreef:Ziyech zou aangeboden zijn bij PSV.
Het zal eens niet een ex-Ajacied zijn Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
LucaS

Bericht door LucaS »

Khraa schreef: ma sep 22, 2025 3:41 pm
peter schreef: ma sep 22, 2025 1:11 pm Van Bommel dus het hele seizoen eruit. Dat is een hard gelach voor PSV, want die andere jongen kon er weinig van.
Het lachen zal ze zijn vergaan
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Yopii schreef: ma sep 22, 2025 4:17 pm Ziyech zou aangeboden zijn bij PSV.
Sneu hoe er met die jongen geleurd wordt. Hij zal in de zandbak toch genoeg verdiend hebben, waarom houdt hij niet de eer aan hemzelf?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Khraa schreef: ma sep 22, 2025 3:41 pm
Als Van Bommel zelf de speler was geweest die er weinig van kan, zou het letterlijk gelach zijn voor PSV. Ongeveer het type gelach waarmee ik zou reageren als zou blijken dat Ajax Berghuis de rest van het seizoen niet meer kan inzetten.

Maar lothar junior is een zeer behoorlijke speler. Goede dribbel, mooie voorzet en goede trap met beide benen. Je ziet vrij weinig buitenspelers meer die ook nog makkelijk buitenom kunnen passeren, hij doet dat nog wel. Qua hoofd lijkt ie helaas wat teveel op zijn vader, qua speelstijl zal ie veel meer van zijn opa weg hebben dan van z'n pa.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik vond hem eerder wel interessant voor Ajax. Al was dat misschien niet heel waarschijnlijk gezien zijn vader. Treurig zo'n zware blessure. Je moet ook altijd maar afwachten of je echt weer helemaal op niveau komt. Zeker als aanvaller waar je het toch ook van snelheid en explosiviteit moet hebben.
Nil volentibus arduum
zeux

Bericht door zeux »

Marillion schreef: ma sep 22, 2025 7:40 pm Ik vond hem eerder wel interessant voor Ajax. Al was dat misschien niet heel waarschijnlijk gezien zijn vader. Treurig zo'n zware blessure. Je moet ook altijd maar afwachten of je echt weer helemaal op niveau komt. Zeker als aanvaller waar je het toch ook van snelheid en explosiviteit moet hebben.
Dat is ook het eerste dat ik dacht. Ai, gaat hij nog weer die flitsende buitenspeler zijn?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Plaats reactie