Jep letterlijk diezelfde gedachte ging vorig jaar ook door mijn hoofd. Ik kon me het gewoon nog niet voorstellen, een speler met de achternaam Van Bommel in een Ajax shirt. Maar het type speler, echt nog een klassieke buitenspeler had ik wel bij Ajax willen zien.Marillion schreef: ma sep 22, 2025 7:40 pm Ik vond hem eerder wel interessant voor Ajax. Al was dat misschien niet heel waarschijnlijk gezien zijn vader.
Het valt me trouwens op dat spelers die er volgens de prognose een jaar uit zijn met een heel zware knieblessure de laatste tijd steeds vaker na 6 of 7 maanden alweer terug in de wedstrijdselectie zijn.zeux schreef: ma sep 22, 2025 8:09 pm Dat is ook het eerste dat ik dacht. Ai, gaat hij nog weer die flitsende buitenspeler zijn?
Nemen ze dan te snel risico of zijn de behandelmethoden gewoonweg fors verbeterd in de laatste jaren?
Ruben van Bommel kan trouwens nog heel behoorlijk koppen ook. Hij heeft behalve snelheid en een passeeractie dus ook lengte, het overzicht en de techniek voor een voorzet en een vrij goed schot met beide benen.
Het is zeker afwachten op welk niveau hij weer terug komt, maar het lijkt me toch niet dat hij dat ook allemaal definitief kwijt is.