PSV
Moderator: mods
Re: PSV
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Meeste jongens zitten bij PSV ook wel op hun top. Misschien kan een Saibari nog hogerop en bij Pepi en Warner heb je qua leeftijd nog rek in potentieel. Maar anderen hebben al een (geflopt) buitenlands avontuur gehad.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Saibari vond ik altijd wel een interessante speler. Maar zijn ontwikkeling is toch wel wat minder spectaculair geweest. Denk wel dat hij met zijn fysiek een plek zou kunnen vinden in de PL. Niet bij de beste ploegen maar een niveau daaronder.
PSV is Europees vooral enorm wisselvallig geweest. Die prestaties tegen Napoli en Liverpool waren natuurlijk geweldig knap.
PSV is Europees vooral enorm wisselvallig geweest. Die prestaties tegen Napoli en Liverpool waren natuurlijk geweldig knap.
Nil volentibus arduum
Dit is toch ook een soort verdienmodel van PSV? Die hebben vaak een kern van dat soort spelers die stabiel zijn en die ook langere tijd blijven. In het verleden had je zo een speler met Vogel. Nu heb je die met Schouten, Mauro, Til, Veerman durf ik zelfs te noemen.Jinne schreef: do jan 22, 2026 9:18 am Meeste jongens zitten bij PSV ook wel op hun top. Misschien kan een Saibari nog hogerop en bij Pepi en Warner heb je qua leeftijd nog rek in potentieel. Maar anderen hebben al een (geflopt) buitenlands avontuur gehad.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Stiekeme miskoop Nagalo verhuurt aan een club in Turkije. Die heeft zo weinig gespeeld voor PSV dat niemand het door heeft gehad dat ie er zat.
Talent Thomas naar Red Bull. Toch raar dat er totaal geen doorstroming is. En dat Bosz dan liever kiest voor Driouche of die Bosnische Amerikaan.
Talent Thomas naar Red Bull. Toch raar dat er totaal geen doorstroming is. En dat Bosz dan liever kiest voor Driouche of die Bosnische Amerikaan.
Is zo'n wanprestatie van Ajax van vanmiddag het einde van Grim? De man die iedere wedstrijd kapot wisselt?raymon schreef: zo feb 01, 2026 2:50 pmDit zal toch wel het einde van Van Persie zijn?Toppie schreef:10 10 10![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Grim had nooit aangesteld moeten worden, net zoals Heitinga. Dus hoe sneller een fatsoenlijke trainer bij Ajax voor de groep staat, hoe beter.zeux schreef:Is zo'n wanprestatie van Ajax van vanmiddag het einde van Grim? De man die iedere wedstrijd kapot wisselt?raymon schreef: zo feb 01, 2026 2:50 pmDit zal toch wel het einde van Van Persie zijn?Toppie schreef:10 10 10![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja, en die jongen lijkt me ook wat blessuregevoelig. Al volg ik ze niet zo op de voet dus misschien klopt mijn beeld niet.
Bosz blijft dus langer zitten. Realistisch was het niet maar ergens had ik stiekem de hoop dat hij nog een keer zou willen samenwerken met Cruijff. Maar goed, als je de chaos in Amsterdam ziet dan ben je gek als je nu overstapt terwijl je het daar goed voor elkaar hebt.
Bosz blijft dus langer zitten. Realistisch was het niet maar ergens had ik stiekem de hoop dat hij nog een keer zou willen samenwerken met Cruijff. Maar goed, als je de chaos in Amsterdam ziet dan ben je gek als je nu overstapt terwijl je het daar goed voor elkaar hebt.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Ze hebben het lastig met de Noord-Hollandse clubs. Alleen AZ natuurlijk niet.
Ze zijn goed maar ook weer niet heel bijzonder. Napoli en Liverpool de uitschieters.
Ze zijn goed maar ook weer niet heel bijzonder. Napoli en Liverpool de uitschieters.
Tocht wel even lekker. Want het elftal is goed maar inderdaad niet zo extreem goed dat ze in de buurt van allerlei records zouden moeten komen. Het is vooral ook zo dat alle concurrenten extreem slecht presteren.
Nil volentibus arduum
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali