PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey »

Farfan hoort voorin te spelen, niet vanaf het middenveld.
Het stinkt aan alle kanten!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Farfan hoort voor het doel te komen, waarbij iemand anders daar ruimte voor hem maakt. De rest is bijzaak.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Harm

Bericht door Harm »

Bertje schreef:Farfan speelde toen PSV de halve finale haalde vrijwel hetzelfde. Verschil was dat er toen een stabiel aanspeelpunt voorin stond.

Koevermans is wel groot en tamelijk sterk, maar maakt geen ruimte voor Farfan.
Het grote verschil was toen volgens mij juist dat Park achter hem speelde.
joey
Erelid

Bericht door joey »

De VI meldt dat ook Sturing (Hoofd Opleidingen) PSV waarschijnlijk in de zomer gaat verlaten.
Harm

Bericht door Harm »

:hupajax.gif: :onfire.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Levert hij slecht werk, Harm?
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Kan toch bijna niet anders? Wat een nitwit.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dat idee heb ik ook altijd gehad, maar een paar maanden geleden verscheen er ook een verhaal in de VI dat Sturing juist ontevreden was over PSV.
wimpey

Bericht door wimpey »

Thomas schreef:Levert hij slecht werk, Harm?
Zijn kapper i.i.g. wel!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:En Marcellis is eigen jeugd, dus hij kreeg eerder de voorkeur boven Da Costa.
Zeg nou eens eerlijk Base, het is nog niet veel met die Marcellis hè?
Baseman

Bericht door Baseman »

Hoezo niet ?
Ik vind het hem redelijk tot goed doen en dat vind ik ontzettend knap voor iemand van 19 die speelt in een team dat nogal rommelt dit seizoen...
Of moet Marcellis ineens de dragende speler zijn bij PSV ?

Vd Wiel heeft ook fouten gemaakt, maar die is bij jullie 'de oplossing' voor het probleem achterin. Het mes snijdt aan 2 kanten Thomas :wink.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Marcellis is een bijtertje. Echt groots vind ik hem niet, al doet hij het lang niet slecht.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Marcellis doet me nog los van z'n uiterlijk vooral aan Heitinga denken. Als rechtsback vind ik het in ieder geval niets.

Van der Wiel vind ik inderdaad een groter talent, maar dat het zo belangrijk is dat hij terugkeert (jij overdrijft een beetje) heeft vooral te maken met de verdere mogelijkheden bij Ajax.
jabu

Bericht door jabu »

generaal schreef:
joey schreef:Dat is een ander verhaal. Lazovic heeft niet het niveau voor PSV.
Lazovic is geen goede afmaker en hij heeft last van het Kezman-syndroom (dan heb ik het niet over de CL maar over zijn licht ontvlambare karakter), maar voetballen kan hij wel op PSV-niveau.
Grappig dat je over hem dan wel positief bent en over Suarez niet.
generaal

Bericht door generaal »

Jabu schreef:
generaal schreef:
joey schreef:Dat is een ander verhaal. Lazovic heeft niet het niveau voor PSV.
Lazovic is geen goede afmaker en hij heeft last van het Kezman-syndroom (dan heb ik het niet over de CL maar over zijn licht ontvlambare karakter), maar voetballen kan hij wel op PSV-niveau.
Grappig dat je over hem dan wel positief bent en over Suarez niet.
Lazovic zie ik ook niet snel bij een Inter, Barcelona of Arsenal voetballen hoor. Ik denk dat hij en Suarez weinig voor elkaar onder doen.
Harm

Bericht door Harm »

Feyenoord mist Slory in de topper tegen PSV

11/01/2008 14:18

Andwélé Slory moet de wedstrijd tegen PSV van zaterdag aan zich voorbij laten gaan. De aanvaller moest donderdag de training voortijdig verlaten, wegens een lichte hamstringblessure.

Volgens Feyenoord-trainer Bert van Marwijk is de blessure vergelijkbaar met de kwetsuur die Luigi Bruins eerder dit seizoen opliep. 'Dat verklaart ook waarom we heel voorzichtig met Andwélé zijn', zei Van Marwijk vrijdag op de website van zijn club. Het is nog niet duidelijk hoe lang Slory uit de roulatie zal zijn.

Voor Van Marwijk is het niet meespelen van Slory een domper richting de wedstrijd van zaterdag. Voor het eerst sinds lange tijd zou de trainer een nagenoeg fitte selectie tot zijn beschikking hebben, maar nu blijkt dus dat Slory niet in actie kan komen.
www.vi.nl

Das mooi. Onze backs zijn de zwakste plekken.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Had weinig uitgemaakt hoor. Hij kan er misschien wel langs rennen maar hij scoort toch niet.

Doe mij overigens even een plezier en zet dat volk even op hun plaats. Ik heb schoon genoeg van die praatjes uit de kuip. Tijd voor een ouderwets pak slaag.
Nil volentibus arduum
wimpey

Bericht door wimpey »

Marillion schreef: Doe mij overigens even een plezier en zet dat volk even op hun plaats. Ik heb schoon genoeg van die praatjes uit de kuip. Tijd voor een ouderwets pak slaag.
Vergeet het. Dit wint Feyenoord op z'n sloffen.

De 3e trainer dit seizoen bij PSV is nog geen week bezig, terwijl Feyenoord thuis slechts tegen Ajax doelpunten heeft geincasseerd en op de juiste weg lijkt te zijn. Dit wordt 3-0 of 3-1.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ja, ik denk ook dat R. Zuid dit gaat winnen. Zijn sowieso traditioneel sterk tegen PSV. Bovendien is Feyenoord-gezel Perez er dit keer niet bij.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Ja gaat Fnoord winnen, helaas.
wimpey

Bericht door wimpey »

brigade zuid schreef:Ja gaat Fnoord winnen, helaas.
F. is beter ingespeeld. PSV heeft dit seizoen, uitgezonderd een enkele wedstrijd, nog geen enkele indruk op me kunnen maken. Het klopt gewoon niet binnen die ploeg, net als bij Ajax.

Als bij Ajax iedereen fit is, geef ik ons een goede kans de titel te winnen. Zo niet, dan wordt het Feyenoord. PSV heeft dit seizoen m.i. geen kans. Ze hadden in 2004/2005 een absoluut topjaar met prachtige resultaten en zeer goed voetbal, maar sindsdien is het ieder jaar beduidend minder geworden. Die lijn trekken ze dit seizoen naadloos door.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Moeilijke voorspelling. PSV is prut dit jaar, maar feyenoord krijgt nog last van de status "titelkandidaat", denk ik.

Vorige keer werd psv - feyenoord beslist door Perez die dwars door de linie's van de (ietwat domme) feyenoorders liep. Dit keer zal het een stuk dichter bij elkaar liggen.

Gelijkspel is goed!
goodfella

Bericht door goodfella »

wimpey schreef:
Marillion schreef: Doe mij overigens even een plezier en zet dat volk even op hun plaats. Ik heb schoon genoeg van die praatjes uit de kuip. Tijd voor een ouderwets pak slaag.
Vergeet het. Dit wint Feyenoord op z'n sloffen.

De 3e trainer dit seizoen bij PSV is nog geen week bezig, terwijl Feyenoord thuis slechts tegen Ajax doelpunten heeft geincasseerd en op de juiste weg lijkt te zijn. Dit wordt 3-0 of 3-1.
Het is toch net zo vertekend als wat Ajax thuis heeft laten zien. Nou dan.
Aristides

Bericht door Aristides »

Hier in Rotterdam geloven ze echt in een eenvoudige overwinning (zal wel worden ingeleid door een strafschop), het (zicht op het) kampioenschap wordt realiteit, ze moeten nog uit tegen zwakke tegenstanders (ik heb het niet opgezocht, ZIJ zeggen het) en feyenoord pakt altijd veel punten van de kleine clubs. Thuis verwachten ze niet te verliezen, gezien de resultaten tot nu toe. Ze: ze zijn de supporters waarmee ik spreek en hoe slechter het met Ajax gaat, des te meer supporters weten dat ik Ajacied ben.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Mwah, ik heb PSV hoger zitten dan Feyenoord. Feyenoord is wel érg afhankelijk van dertiger Makaay.
Gesloten