Ja die quote hadden we ook nog!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: di aug 26, 2025 9:38 pm‘We gaan geen spelers halen om het halen”.Marcel schreef:Zal toch niet voor de basis gehaald worden deze jongen?
Priceless.
Moderator: mods
Ja die quote hadden we ook nog!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: di aug 26, 2025 9:38 pm‘We gaan geen spelers halen om het halen”.Marcel schreef:Zal toch niet voor de basis gehaald worden deze jongen?
Neuh. Veel breed en veel balverlies als hij meer risico neemt.
ChatGPT weet heel veel van voetbal.Marcel schreef: di aug 26, 2025 10:15 pm Geweldig dit soort artikelen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... nnell.html
Schudden in no-time even een scouting rapportje uit de mouw. Lachwekkend, wat een brol.
Toe maar, en dat op basis van 4 min 'highlights' van een wedstrijd.Lionel schreef: wo aug 27, 2025 6:39 am Deze jongen kan beter voetballen dan Mannsverk en FJ. Dat is mij wel duidelijk op basis van een 4 minuten filmpje van wat hoogtepunten tegen PSV. Soort Frenkie.
Een plan? Wat is dat?Lionel schreef: wo aug 27, 2025 7:32 am Laat mij nou hoop hebben dat Kroes en Heitinga een plan hebben. Het is pas augustus.
Dat heb ik dus ook. Stel dat Heitinga het in z'n hoofd krijgt om een opstelling te maken met Jaros, Rosa, Sutalo, Itakura, Blind, OConnell, Berghuis, Taylor, Moro, Weghorst, Gloukh.Bert schreef: wo aug 27, 2025 7:57 am Ik betrap me erop dat ik banger ben voor wie Kroes en co. wél halen dan voor wie ze niet halen. Als ze er met de kerst uit liggen kan er nog maar beter een klein beetje geld over zijn voor reparatiewerkzaamheden, die dan hopelijk ondernemen worden door mensen met iets meer kennis van zaken.![]()
Ik bedoelde meer dat ik niet in augustus al geen hoop op een leuk seizoen wil hebben.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: wo aug 27, 2025 7:45 am Sterker nog, het is pas 27 augustus, dus er is nog maar liefst een week om de selectie compleet te krijgen.
Het helpt natuurlijk wel als zo'n jongen niet terug wil keren, omdat hij daar vijfde keus is en hier eerste.LucaS schreef: wo aug 27, 2025 1:15 pm Joh die kunnen wij niet betalen als.Liverpool hem niet kwijt wil